میخواهم برنامه نویس اینترنت نحس، از کجا بایستی استارت کنم؟
نوشته شده توسط : علی پور


میخواهم برنامه نویس اینترنت نحس، از کجا بایستی استارت کنم؟
سؤال بالا، سوالی هست که اکثر اشخاص هنگام استارت به یادگیری مباحث برنامه نویسی اینترنت، با آن مواجه میشوند. البته به حقیقت، درصورتی که بخواهیم برنامه‌نویسی اینترنت را ابتدا کنیم، می بایست از چه زبانی استارت کنیم؟ چه نکاتی بایستی رعایت شوند؟ نخست نیاز هست تا چندین معنی کاربردی را در مسئله برنامه نویسی اینترنت، باز‌بینی کنیم. در مجموع 2 جور اینترنت‌تارنما داریم، اینترنت‌وبسایت های استاتیک یا این که ایستا و اینترنت‌تارنما‌های داینامیک یا این که پویا.

طراحی سایت در مشهد

اینترنت‌تارنما‌های استاتیک یا این که ایستا
سایت‌های ایستا یا این که استاتیک، به سایت‌هایی گفته میشود که محتوا اثبات میباشد و به خواسته افزودن محتوای تازه، می‌باست مجدداً کدنویسی کرد. برای مثالً شما یک اینترنت‌وبسایت با 5 برگه دارید و به خواسته افزودن صحفه نو، بایستی مجدداً کدنویسی نمایید و بقیه صفحه ها را نیز به مراد دسترسی به‌این ورقه دستکاری کرده و لینک بدین ورقه نو را ساخت فرمایید. به چنین اینترنت‌تارنما‌هایی، اینترنت‌تارنما ایستا گفته می‌گردد.


اینترنت‌وب سایت‌های داینامیک یا این که پویا
اینترنت‌وبسایت‌های پویا، در مقابل اینترنت‌تارنما‌های ایستا قرار دارا‌هستند و فعالیت با این جور اینترنت‌وب سایت‌ها، به مراتب راحت‌خیس و همین‌طور بهتر هست. در اینترنت‌وب سایت‌های پویا، شما یک توشه کدنویسی هسته را انجام می‌دهید و بعد با سادگی می توانید مطالب را منتشر نمائید. به صورت نمونه درصورتی که با خدمت‌های وبلاگ‌دهی عمل کرده و شناخت داشته باشید، میتوانید سایتی پباده سازی فرمایید که با به کار گیری از پنل رئیس، داده‌ها را اخذ کرده و به طور پویا در وبسایت اکران دهد و در رخ نشر مقاله و محتوای نو، احتیاجی به کدنویسی نباشد.

02

HTML، او‌لین لهجه برنامه‌نویسی اینترنت
HTML که سرواژه عبارت Hypertext Markup Language هست، یک لهجه آرم‌گذاری محسوب میشود که به مراد تولید ساختار و قالب ورقه اینترنت آیتم به کارگیری قرار میگیرد. به یاری HTML می توانید معین نمائید که در کاغذ اینترنت خویش یک‌سری بخش دارید و محتوای هر قسمت را معین نمائید. گویش HTML، جزء لاینفک برنامه‌نویسی اینترنت میباشد و شما هر سایتی که بخواهید پباده سازی فرمائید، به هر زبانی که باشد می‌بایست با استعمال از HTML ساختار اول وبسایت خویش را فراهم کرده و آنگاه با به کارگیری از دیگر گویش‌ها، کدنویسی دیگر بخش‌ها را انجام دهید. به صورت نمونه می خواهید معین نمایید که وب سایت شما 4 نصیب با عنا وین سربرگ، ردیف کناری، فریم محتوا و پاصفحه داشته باشد. باید در اولِ عمل با استعمال از HTML این نصیب را ساخت و تمجید نمائید و بعد از آن با به کار گیری از دیگر گویش‌ها، کد‌نویسی‌های دیگر بخش‌ها را انجام دهید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: