نکات کلیدی در ساخت وب سایت
نوشته شده توسط : علی پور


نکات کلیدی در ساخت وب سایت
امروزه پیروزی در دنیای تجارت تا حدود متعددی متعلق به اینترنت سایتی میباشد که کسب و عمل شمارا معرفی میکند. در حیث بخش اعظمی از كارشناسان اينترنت، طراحى اینترنت سايت تلفیقی از هنر و گروه ای از اصول هست که متاسفانه باز بینی اکثر وقت ها تارنما ها نشان از این حقیقت دارااست که ساخت وب سایت ها با رعایت این اصول مسافت متعددی دارا‌هستند. دقت به‌این نکته که رضایت مندیِ اکثری از بازدید کنندگان، علاوه بر مطالب مو جود در وبسایت شما متعلق به مولفه های دیگری نیز می باشد، بر آن شدیم نکاتی پیرامون با صرفه سازی طراحی وب سایت جمع آوری نموده و درین نوشته‌ی علمی در اختیارتان در اختیار بگذاریم.

طراحی سایت در مشهد

انگیزه از ساخت وب سایت
هیچوقت بازدیدکنندگان تارنما خویش را با یک وبسایت نامنظم، نابسامان و بی برنامه رمز در گم نکنید. مدام قدم در آغاز را انتخاب انگیزه از ساخت سایت قرار دهید. به صورت معمول غرض اصلی فعال‌سازی یک تارنما، جذب خوا‌نندگان و یوزرها از روش موتورهای کاوش هست. در اولِ فعال سازی وبسایت خویش هدف ها و سیاست اصلی وب سایت را معلوم نمائید. این نکته را در حیث داشته باشید که در‌صورتی‌که گونه تارنما، مطالب و پباده سازی آن نتواند یوزرها را جذب و آنها‌را مجاب به رجوع و برگشت به سایتتان کند، رفته رفته مشتریان و خوا‌نندگان خویش را از دست داده و این پیشگفتار ناکامی در دنیای تجارت الکترونیک خواهد بود.

الف) ساختار و طرح اول وبسایت
این مرحله دارای اهمیت خاصی می‌باشد. این فاکتور بدین عامل مهم می باشد که ایده‌ نخستین شما‌را به مفهومی تجاری و مطلوبِ دنیای کسب و عمل تبدیل می‌نماید. تنظیم یک طرح اول به شما بضاعت و توان تاءمل کردن به کل پروسه کسب و فعالیت را می دهد؛از آغاز تا ساخت و فروش متاع یا این که سرویس ها. لازم وجود ندارد برنامه ای بالا بلند و طولانی تهیه و تنظیم نمائید، صرفا موردها لازم را حیث نمایید و به حافظه داشته باشید این مورد ها مشتمل بر مولفه های تحت باشند:

باز بینی نیاز یوزرها
ساخت وب سایت می می بایست کاربرمحور باشد به‌این معنی که بدانیم نیاز یوزرها چه می‌باشد، به چه شکل میپندارند و خلق آن‌ها به چه چهره هست. باز‌بینی نیاز و مراد یوزرها، ما‌را توانمند می سازد یک سایت متناسب را به صحت پباده سازی و پیاده سازی کنیم.

پیاده سازی
برای برد یک وب سایت و اجتناب از ایرادات گزاف، بسیار دارای اهمیت و ضروری می‌باشد که تکنولوژی مایحتاج جهت طراحی سایت که مشتمل بر گویش برنامه نویسی، پلت فورم ها، استانداردها، فناوری ها و طریق قرار دریافت کردن آنان در کنار یکدیگر می‌باشد، به صحت گزینش شوند.

محتویات
محتویات، اکثر زمان ها علتی می باشد که یوزرها را راغب به مشاهده وبسایت شما می‌نماید. به این ترتیب دقت به‌این مساله دارای اهمیت هست که چه محتویاتی می بایست ارائه شود تا انتظار یوزرها تامین شود؟ چه معیار محتویات مطلوب میباشد؟ صورت یا این که فرم ارائه محتویات می بایست به چه چهره باشد؟
پیش از اینکه بتوان محتویاتی را ایجاد کرد، لازم می‌باشد به سوالهای فوق که مبانی و اصول استراتژی محتویات را معلوم می‌کند، جواب داده شود.

گرافیک و رابط کاربری
یکی از دیگر از فاکتورهای مهم در طراحی سایت، در لحاظ به چنگ آوردن گرافیک و گونه رابط کاربری میباشد. در اولِ عمل نما و ظواهر تارنما خویش را مدنظر قرار دهید و بدین نکته دقت نمائید که در‌حالتی که سایتی نا مرتب و آکنده‌از موادسازنده گرافیکی نا مربوط به هم تولید فرمائید، یوزرها را از وب سایت خویش به دور خواهید کرد. هم چنین می بایست مطمئن گردید که رابط کاربری که با استعمال از رعایت استاندارهای مطلوب در تارنما خویش تولید میکنید، قادر است یوزرها را به قسمت های متعدد هدایت کرده و آن‌ها‌را مجاب به استعمال از بخش های متفاوت وب سایت شما نماید.
مقاله ها و متن ها خویش را نیز با فونت های مطلوب و با سایز و اندازه های استاندارد و رنگ های قابل تشخیص در صفحه ها اینترنت خویش به فعالیت برید.
نکته دیگر گزینش تصاویر میباشد. منفعت گیری از تصاویر باکیفیت دربین مطالب و در فضاهای متعدد وبسایت، می‌تواند ارزشی متساوی متن ها شما داشته باشد. هم چنین دقت فرمائید که سایز عکس ها و تصاویر مصرف شده را گذشته از قرار دادن در وبسایت از روش برنامه هایی زیرا فتوشاپ، معدود حجم و متعادل فرمایید تا سرعت بار گذاری و بارگذاری صفحه های اینترنت شما بیش تر شود. از به فعالیت بردن بیشتراز حد تصاویر نیز اجتناب فرمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: