پیشگفتار ای بر طراحی وب شرکتی
نوشته شده توسط : علی پور


پیشگفتار ای بر طراحی وب شرکتی
امروزه به جهت گستردگی و تنوع کار های اشخاص و بنگاه های کوچک و پهناور اقتصادی و طیف بسیار متنوع کالاها و سرویس ها قابل ارائه به اشخاص و مجموعه های متفاوت، لزوم اجرا و پیاده سازی یک مقر آگهی بر بستر اینترنت ( ساخت سایت شرکتی ) که همواره قابل دسترس همگان باشد، بیش تر از پیش نمایان شده‌است.

طراحی سایت در مشهد

وبسایت ها ابزارهایی می‌باشند که فقط با اتصال به کانال گستره جهانی تمام اشخاص را در تمام نقاط دنیا به یکدیگر متصل می‌سازند. کانال ای که به واسطه آن اشخاص صرفا با یک کلیک در اقصی نقاط جهان از کسب و فعالیت یکدیگر و نقاط ضعف و قوت آن با خبر می‌شوند.

در واقع این پیشرفت تکنولوژی میباشد که خیر فقط موجب به کار گیری از تارنما ها در دنیای امروز شده‌است بلکه موجب خلق و خوی بخش اعظمی از کسب و شغل های گوناگون و متنوع نیز شده‌است.

از طرفی مراحل رو به رویش به کار گیری از وب از سوی یوزرها نیز مزید بر علت شده‌است تا کسب و امور بیش تر از پیش از ساخت سایت شرکتی تحت عنوان ابزاری برای معرفی خویش به کار گیری نمایند.

 

انگیزه از ساخت سایت شرکتی
انگیزه از طراحی وب شرکتی چه می‌باشد؟
مهم‌ترین هدفی که هر وبسایت شرکتی دنبال می کند در واقع معرفی یک کسب و عمل هست. کسب و کاری که شاید کوچک و بدور از دسترس بقیه افراد باشد ولی توسط سایت خویش گزینه دقت طیف گسترده ای از یوزرها قرار خواهد گرفت. با پیاده سازی یک تارنما مرزهای جغرافیایی شکسته خواهد شد و اشخاص، دیگر محدودیت هنگامی و مکانی برای چشم شدن کسب و کارشان را نخواهند داشت.

امروزه دیگر سایت خیر تحت عنوان یک ابزار نخستین و ضروری، بلکه تحت عنوان یک ابزار گران قیمت برای ارتقا اعتبار آن کسب و فعالیت صحبت های متعددی برای اعلام کردن دارااست. ابزاری که موجب جلب اعتماد مشتریان بالقوه گردیده و آنان را به سوی کسب و عمل شما سوق میدهد.

با ارائه یک وبسایت به مشتریان خیر فقط کالاها و سرویس ها خویش را به مردم معرفی خوا هیم کرد بلکه علم و داده ها خویش را به آنان نشان خوا هیم بخشید و اثبات خوا‌هیم کرد تا چه اندازه از علم روز عالم آگاه هستیم.

وقتی که در تمام ساعت‌ها شبانه روز با یک پشتیبانی کار کشته همواره در دسترس مشتریان باشیم اعتبار ما و اعتماد مشتریان به کسب و فعالیت ما ارتقاء خواهد یافت و صد رد صد نسبت به کمپانی هایی که‌این پشتیبانی و یا این که اینترنت سایتی برای معرفی خویش ندارند قابل اعتمادتر خوا‌هیم بود.

اینترنت سایتی که به طور مداوم آپ دیت رسانی می‌گردد نشان از احترام آن کمپانی به مشتریان خویش دارااست و اثبات می نماید مشتریان تا جه اندازه برای وی مهم و قابل احترام میباشند. براین اساس اعتماد مشتریان نیز جلب خواهد شد. اطلاعاتی که در چنگ مخاطبان کسب و عمل ما قرار می گیرد مطلقا می بایست آپ دیت بوده و اثبات نماید علم کمپانی بر اساس دانش روز عالم پیش می رود. علاوه بر این آپ تو دیت رسانی تارنما بسیار راحت خیس از آپ دیت رسانی و تولید تغییرات در گونه های دیگر ابزار های تبلیغاتی مانند کاتالوگ ها و بروشورها می باشد.

نکته مهمی که درین دربین مشهود است این میباشد که حتی در صورتی نگرانی ما هزینه بر بودن ساخت سایت شرکتی نیز باشد بایستی بدانیم هزینه پباده سازی یک وبسایت شرکتی تحت عنوان ابزاری کار کشته برای معرفی کسب و فعالیت شما، در دراز بازه بسیار به صرفه خیس از وقتی هست که کمپانی قصد داشته باشد در رسانه های دیگری مانند تلویزیون و غیره تبلیغ نماید. در واقع از بعدی دیگر تارنما شرکتی ابزاری برای تبلیغ کسب و عمل بنگاه های کوچک و وسیع به حساب آورده می شود.

طیف بسیار گسترده ای از مشتریان، پیشین از هر تصمیمی برای خرید و یا این که کسب داده ها راجع‌به چیزی که در ذهن دارا‌هستند استارت به کاوش در وب و موتور های کاوش گر مانند گوگل می نمایند. این مسئله هر مدیری را ترغیب می سازد تا نسبت به پیاده سازی و با صرفه سازی یک تارنما شرکتی با رعایت اصول و قواعد برنامه نویسی و سئو سازی اهمیت دهد.

همانگونه که قبلا نیز تیتر شد انگیزه از ساخت سایت شرکتی عمدتاً هدف ها تجاری و بازرگانی می باشد. شرکت های برای بودن در صحنه رقابت فی مابین کسب و شغل های متعدد نیاز به یک تارنما ماهر خواهند داشت. شرکت های با ساخت سایت شرکتی در واقع به تقویت مارک خویش امداد می‌نمایند و سبب ساز تداوم حیات آن مارک در صنعت میشوند. میتوان به جرئت داعیه کرد که یک تارنما فقط تیم ای از کلمه ها پیرامون عمل های آن کمپانی وجود ندارد بلکه نشان از کارایی تجاری و بازرگانی کمپانی می باشد که قادر است توسط تصاویر یا این که فیلم های گوناگون تجاری به تصویر درآید. با قراردادن رزومه مدیران و مثال های از پروژه های برنده اجرا گردیده به وسیله کمپانی، میتوان بسیار قدرتمندتر از رقبا ظواهر شد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: