امنیت وب سایت
نوشته شده توسط : علی پور


تاثیر استعمال از عکس‌های قشنگ و کیفیت بالا، فونت‌های قشنگ و یا این که هرگونه نکته‌ای که مرتبط با ظواهر وبسایت می باشد، منجر می گردد تا رابط کاربری (UI) بهتری را برای مخاطب خویش تولید فرمایید.
مثلا کلیه شما هنگامی که نام یوتیوب می آید، ناخوآگاه رنگ قرمزی که در‌این وب سایت میباشد را به حافظه می آورید. همان گونه که تماشا میکنید، تعیین یک رنگ که شاید خیلی معمولی به حیث بیاید، چه طور می تواند در تاثیر یک وبسایت در عالم موءثر باشد.
پس ظاهرا وب سایت خویش اهمیت بدهید ولی خیر به سیرتکامل‌ای افراطی! قرار میباشد که وبسایت داشته باشیم خیر نمایشگاهی از فونت‌ها و رنگ‌های خوشگل، پس معتدل خلق و خوی نمائید تا شایسته ترین فیض را بگیرید.

۷. امنیت

 

طراحی سایت در مشهد

 

امنیت یک دلیل بسیار مهم در پایداری و خصوصیت یک وبسایت چیره هست.
در رعایت امنیت به نکاتی می بایست توجه نمایید برای مثال به کار گیری از یک سر توانا، به کارگیری از مدرک SSL، استعمال از reCAPCHA، هاستینگ امن و ... قادر است خیال و خاطر شما‌را از بابت امنیت تارنما، ریلکس نماید.

۸. رعایت اصول سئو
خصوصیت یک وب سایت پیروز و سئو

یکی‌از مکان‌هایی که مخاطب شما‌را کاوش می نماید و به شما رسیده و از سرویس ها شما در بستر تارنما استعمال می نماید، Google خواهد بود.
ولی مطرح بودن در Google اصول و شروطی دارااست که بایستی محتوا و وب سایت خویش را برای موتورهای کاوش همچون Google، باصرفه فرمائید که به آن سئو می گوییم.
در صورتی بدین اصل مهم دقت نکنید، بایستی خیلی زود فاتحه تارنما خودتان را بخوانید.

۹. بروزرسانی
خصوصیت یک تارنما غالب و بروزرسانی

در‌حالتی که دوست دارید امنیت و تجهیزات تارنما شما مدام خوب و بی نقص باشد، به بروزرسانی‌ها اعتنا نمایید تا به داشتن عاملی مهم در خصوصیت یک وب سایت برنده دقت کرده باشید. وقتی که قالب وبسایت، به روزرسانی میشود از آن استقبال نمائید. تجهیزات، ابزارها، افزونه‌ها و ماژول‌هایی که در مشت شماست را به روزرسانی نمایید.

۱۰. بازاریابی و تبلیغات خوب مدام مبلغی نیستند
خصوصیت یک وب سایت غالب و تبلیغات

تمامی ما می‌پنداریم که خصوصیت یک وب سایت چیره این می باشد که بایستی بی تردید هزینه‌های متعددی را برای خویش وب سایت و تبلیغات آن داشته باشد.
به لحاظ شما امروزه، تبلیغات محیطی مثل استعمال از بنرها، طولانی تر قادر است برای مخاطب جلب دقت نماید یا این که عمل در سطح کانال‌های اجتماعی و تبلیغات در آنها؟
چقدر برای تبلیغات خویش از ابزاری به اسم Google Adwords به کار گیری می کنیم؟
آیا برای بررسی تارنما خویش و دریافتن ایرادات آن، از Google Webmaster یا این که Google Analytics استعمال می کنید؟
همه ابزارهای بالا بدون‌پول و از شایسته ترین‌ها میباشند که شما میتوانید برای رئیس بهتر و تبلیغات موثرتر در آن ها مبادرت فرمایید. پس مدام شایسته ترین‌ها، یاروهمدم با پول نیستند.

۱۱. سرعت
در دنیایی قرار گرفته‌ایم که همه پیرو سرعت می‌باشند و دوست دارا هستند سریع نیازهایشان برطرف شود. در شرایطی که این دلیل در تارنما شما رعایت نشود، نمی‌توانید خصوصیت یک وبسایت چیره را داشته باشید. پس در پی راهکارهایی باشید تا این فاکتور مهم را به وب سایت خویش طولانی تر فرمائید.

۱۲. سبد میوه شما می بایست بدون نقص باشد
خواسته از سبد میوه این میباشد که بایستی تنوع محصول ها و محتوای شما بی نقص باشد. مقاله‌ها، صوت، تصویر، کلیپ، وبینار و ... همه از محتواهایی میباشند که باطن یک تارنما در صورتیکه باشند می توانند نیاز مخاطب شما‌را به شایسته ترین نحو ممکن برطرف نمایند. پس خصوصیت یک تارنما چیره این میباشد که متناسب با اهدافی که داراست، تنوع تولیدات را باطن تارنما داشته باشد تا بتواند به شایسته ترین نحو ممکن نیاز مخاطب را برطرف نماید.

۱۳. ریسپانسیو بودن وبسایت
خصوصیت یک وبسایت برنده و رسپانسیو

امروزه استعمال از تلفن همراه‌های هوشمند و تبلت‌ها، رو به ارتقاء می باشد. پس درصورتی که نتوانید سایتی داشته باشید که در موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها، به خیر و خوبی اکران داده شود، خیلی از مخاطبان خویش را هم از دست رفته بدانید و این ادله در خصوصیت یک وب سایت غالب مهم می باشد.

فیض گیری
در‌صورتی‌که در آستانه یک کسب و فعالیت اینترنتی می باشید، وبسایت را به طور کامل دور از شوخی بگیرید. اصول بخش اعظمی در خصوصیت یک وب سایت غالب، در لحاظ گرفته میگردند که در‌این نوشته ی علمی به بعضی از این اصول مهم پرداختیم که میتواند منجر درخشش وب سایت شما شود.
چنانچه به طراحی وب سایت و سئو عشق دارید، می توانید از مقاله ها لیداوب به کار گیری نمایید تا آموزشی بی نقص و تخصصی را اخذ فرمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: