انگیزه از طراحی وب
نوشته شده توسط : علی پور


اولیه نکته حائض اهمیت در ساخت وب سایت ظواهر تارنما می‌باشد ، چون اولی چیزی میباشد که تماشا کنندگان هنگام ورود به یک تارنما به آن دقت می‌نمایند. برای آغاز نگاهی به پباده سازی Responsive خوا هیم داشت. این گونه از ساخت سایت منحصر گجت های موبایل (تلفن های یاروهمدم هوشمند ، آی پد ها ، تب لت ها و...) میباشد که به مخاطب حسی همانند شبکه های عمومی را خواهد بخشید. به‌دنبال چندین گزینه از نکات اساسی و مهم در پباده سازی و طراحی وب سایت را بیان خوا‌هیم کرد.

 طراحی سایت در مشهد

1)انگیزه از طراحی وب

انگیزه شما از فعال سازی یک وبسایت مختص چه می باشد؟آیا در ادامه ارتقا فروش می باشید؟ آیا انگیزه شما آگهی هست؟ و یا این که صرفا تحت عنوان نماد ای برای حضور آنلاین خویش قصد در طراحی وب سایت دارید؟ قبلی از ساخت سایت انگیزه خویش را مشخص و معلوم و در راستای آن انگیزه از امکان های پباده سازی خویش به کار گیری نمایید.


2)روانشناسی اینترنت

روانشناسی ساخت وب سایت در عالم به شدت مدل معدود گرفته شده‌است . طراحان به‌این نکته دقت کمتری نشان میدهند غافل از آن که هرچه اضافه روی این موضوع تمرکز نمایند بازدیدکننده بیشتری نیز خواهند داشت. مشاهده کننده بیش تر ، بهبود در سئو وبسایت و باصرفه سازی وبسایت را به هم پا خواهد داشت. اما نمی قدرت پیچیدگی به کار گیری از اصول خل وچل را انکار کرد البته فایده گیری از این اصول سود ای مناسب خواهد داشت .


مهمترین مورد ها اصول خل وچل عبارتند از:

1.اعتماد سازی
2.به کارگیری از الگوهای آشنا
3.روانشناسی اجتماعی
4.روانشناسی رنگ
5.نگهداری آسانی


3)پباده سازی استفاده کننده محور

به خاطر داشته باشید وب سایت تنها برای شما پباده سازی نشده بلکه تمرکز آن روی یوزرها شما هست. در شرایطی‌که انگیزه شما جذب مخاطب هست ، از این ترفند ها به کار گیری فرمایید.


بعضا از ترفندهای اثرگذار که بایستی در حیث بگیرید عبارتند از:

1.ساخت لحاظ سنجی در وبسایت
2.تعریف‌و‌تمجید پروفایل استفاده کننده(مهم‌ترین ترفند که تاثیره دیده گیری به یاور خواهد داشت.)
3. امروزه شبکه های عمومی هسته اصلی هر وب سایت موفقی می باشد. با سود گیری از آنان وب سایت خویش را جالب و مشغول کننده نگه دارید.
4. از گرافیک و طرح های رنگی که اثر مثبت و بهتری بر مخاطبین می‌گذارد به کارگیری نمایید.


4)ساخت طرح بندی با جنبش سهل وآسان

ناوبری سهل و آسان برای تمام سایت ها بسیار مهم میباشد. از بی آلایش ترین پورتال های خبری گرفته تا پیچیده ترین دکان های آنلاین تجارت الکترونیک. انگیزه شما از طراحی وب هر چه که باشد برای نگهداری محتوای وبسایت خویش در منزلت های منطقی ، می بایست به یوزرها دسترسی سریع به اطاعاتی که در‌پی آن می باشند بدهید. طرح بندی با جنبش سهل وآسان قیمت محتوای تارنما شما‌را ارتقا می‌دهد. تارنما شما می بایست کاملا از ضوابط موتور های کاوش پیروی کند در غیر ان چهره موتور ممکن می‌باشد وب سایت شما‌را به رسمیت نشناخته و همین مسئله سبب ساز تلف کردن مخاطبانتان شود. رعایت این مورد ها ، ناوبری سادگی برای هر پباده سازی به همدم خواهد داشت.


5)تراکم

مدام سعی بر آپدیت رسانی تارنما خویش داشته باشید. آپ تو دیت رسانی وبسایت نیز یک کدام از شیوه های باصرفه سازی وبسایت و سئو میباشد و می‌تواند در معنای افزودن تولیدها نو ، تصحیح داده ها ، ارتقا تراکم با به کار گیری از رسانه های اجتماعی و یا این که افزودن جاذبه های مازاد برای مشاهده کننده طولانی تر باشد. در واقع هر چه آپ تو دیت رسانی بهتری داشته باشید مشاهده کننده بیشتری هم خواهید داشت.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: