نکات مهم طراحی وب سایت؛
نوشته شده توسط : علی پور


نکات مهم طراحی وب سایت؛ ۲۷ نکته کاربردی برای بهبود تجربه کاربری
ساخت وب سایت از یکسری اصول استاندارد پیروی می‌نماید که رعایت آن موجب افزایش عملکرد وب سایت در رابطه با یوزرها مجازی می‌گردد. درین نوشته‌علمی شمارا با نکات مهم ساخت وب سایت آشنا خوا‌هیم کرد.

طراحی سایت در مشهد

تعداد بازدیدکنندگان هر اینترنت‌تارنما به راحتی قابل بازدید می باشد و هر بازاریاب می داند که چه مقدار ترافیک اخذ میکند. البته آنچه بعداز آن رخداد می‌ افتد به وضوح آشکار وجود ندارد.

به همین استدلال نکات ساخت سایت طاقت فرسا هست و پایین تاثیر کارداران متعددی جای‌دارد. حتی بعداز انجام دادن 1000 پروژه چیره اینترنت برای ما طاقت فرسا می باشد که بدانیم چه چیزی به شایسته ترین وجه فعالیت می‌نماید.

در‌این نوشته‌ی علمی ۲۷ نکته طراحی وب برای شما آورده شده‌است. بخش اعظمی از این نکات طی پژوهش ها انجام یافته می باشد و می تواند برای طراحان تازه کار و شغل ها کوچک و وسیع کارآمد باشد.

دکوراسیون ساختاری اینترنت‌وب سایت
اینترنت‌تارنما درواقع مشتمل بر دو چیز می باشد، پیاله و محتوا.

پیاله اینترنت‌وب سایت نیز مشتمل بر دو چیز می باشد: ساختار و سبک.

در آغاز با ساختار استارت میکنیم که نکات آن در رابطه دکوراسیون برگه می‌باشد.

پيشنهاد اینترنت سر: تکنیک‌های ساخت وب سایت

۱.اهرم سلسله مراتبی بصری
نکات مهم ساخت سایت - اهرم سلسله مراتبی بصری

هر برگه دارنده سلسله مراتب بصری میباشد. در صورتیکه با معنی این عبارت آشنا نیستید ما تمجید آن را در اینجا برای شما آورده‌ایم:

طراحان اینترنت از سلسله مراتب بصری استعمال می کنند تا اعتنا بازدیدکنندگان را به سوی موادتشکیل دهنده مهم هدایت نمایند. طرح اینترنت دربرگیرنده وضعیت (بالا و زیر ورقه)، اندازه‌ها (پهناور یا این که کوچک)، تصاویر (کلیپ، تصاویر، نمادها) و کنتراست (رنگ و فضای سپید) میباشد.

۲.استعمال از یک تیتر توصیفی و کلیدی در کاغذ اصلی
نکات مهم طراحی وب - تیتر توصیفی و کلیدی

تیتر در بالای برگه اصلی قراردارد و می تواند توصیفی یا این که غیرتوصیفی باشد. در رخ توصیفی نبودن بازدیدکننده ممکن می باشد نتواند به او‌لین سوال خویش یعنی «آیا اینجانب در جای مطلوب هستم؟» جواب دهد. همینطور تیتر توصیفی برای استعمال از واژه کلیدی انگیزه و نشان دادن رابطه می باشد. بخش اعظمی از بازاریابان یک تیتر زیرکانه یا این که غیر قابل فهم می‌نویسند. البته پر‌نور و بدیهی بودن تیتر یک طرز هوشمندانه‌خیس می باشد. بهتر هست به جای تایپ کردن یک تیتر دیدنی ولی نا مفهوم یک تیتر توصیفی بنویسید.

۳.فراخوانی برای مبادرت را در بالای ورقه قرار ندهید
نکات مهم طراحی وب - فراخوانی برای مبادرت

بازدیدکنندگان ممکن می‌باشد وقت بیشتری را در برگه اینترنت‌وبسایت شما بگذرانند ولی این بدان مضمون‌ وجود ندارد که مهیا مبادرت و یا این که خرید می باشند. فراخوانی برای مبادرت معمولا در تحت برگه انجام می گردد.

طی یک تحقیق که 25 میلیون بازدیدکننده را آیتم تجزیه و چک قرار بخشید دریافتیم که بیش تر زد خورد‌ها در تحت کاغذ رخداد میفتد. فقط به دلیل آن که محتوای مو جود در بالای برگه قابل بازدید میباشد لزوما بدین معنی وجود ندارد که موثرترین مکان برای فراخوانی مخاطب می‌باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: