صفحه های سرویس ها به پست‌های وب لاگ پیوند
نوشته شده توسط : علی پور


۱۷.از صفحه های سرویس ها به پست‌های وب لاگ پیوند دهید
در حالتی‌که بازدیدکنندگان در یک کاغذ از سرویس ها یک اینترنت‌تارنما قرار داشته باشند انگیزه آنها سرویس ها آن اینترنت‌وب سایت می‌باشد. در صورتی برروی بلاگ خویش لینک و پیوند‌هایی از از صفحه ها دیگر قرار دهید آنها‌را به صفحه های دیگر نیز سوق می دهد. پست‌های بلاگ به صورت طبیعی حواس‌پرتی، مجال‌ها و نرخ تبدیل تحت‌تری دارا‌هستند.

طراحی سایت در مشهد

۱۸.مراقب باشید با هر اینترنت‌وبسایت دیگری لینک و پیوند ندهید
شما بایستی با مواقعی دارای ارتباط باشید و به آنان پیوند دهید که به بازدیدکننده در وصال به هدف ها خویش امداد میکند. در پست‌‎های بلاگ لینک و پیوند‌دهی معمولا به یک منشاء یا این که لینک فرنگی هست. این پست ممکن میباشد به آبادی نوشته‌علمی فرنگی پیوند داده شود.

ولی در صفحه ها خدمت و در کاغذ اصلی اینترنت‌وب سایت می بایست لینک و پیوند‌دهی به وب سایت‌های دیگر را با اعتنا انجام دهید. برای پیوند‌دهی در صفحه ها اصلی این سوال‌ها را از خویش بپرسید: آیا حقیقتا می خواهید بازدیدکنندگان روی آن کلیک نمایند؟ آیا این پیوند‌دهی شمارا در وصال به اهدافتان امداد خواهد کرد؟

۱۹.از نمادهای رسانه‌های اجتماعی در تیتر اینترنت‌وبسایت خویش به کارگیری نکنید
نمادهای رنگارنگ رسانه‌های اجتماعی جان دار در هدر برای هدف ها شما خوب نیستند. در حالتی‌که بازدیدکنندگان برروی هرمورد از این دکمه‌های رنگارنگ کلیک نمایند حواس آن ها از تارنما پرت می‌گردد و بعید می‌باشد که به تارنما بازگردند.

مخلوط رسانه‌های اجتماعی کلاً فعالیت اشتباهی می باشد. در حالتی‌که به یک کانال اجتماعی پیوند می‌دهید این عمل را از روش پاورقی خویش انجام دهید. بازدیدکنندگان می توانند در رخ تماشا این لینک و پیوند‌ها از آنها استعمال نمایند البته شما با این فعالیت به آنان سفارش نمی‌دهید که تارنما را شکاف نمایند.

تایپ کردن
در‌این نصیب بیایید درمورد کلمه ها حرف کنیم. گذشته از این ما یک تیتر متمرکز بر کلید کلمه را در کاغذ اصلی به شما پیشنهاد کردیم. در اینجا یک سری نکته دیگر درمورد نوشته‌های یک اینترنت‌تارنما دربرگیرنده هدر، تحت تیتر و متن بدنه برای شما آورده‌ایم:

۲۰.زیرنویس‌های مضمون‌‌دار بنویسید
نکات مهم طراحی وب سایت - زیرنویس‌های مضمون‌‌دار

عنا وین نامفهوم در کلیه موجود هست. این عنوان ها غالبا پهناور و بی‌سود میباشند ولی مواقعی کوچک و موءثر را دنبال مینمایند. اطمینان نتیجه ها نمائید که موردها پهناور برای بازدیدکنندگان مفهوم‌دار و اثر گذار می باشند. در حالتی‌که روسای شما میخواهند چیزهایی مانند سرویس ها و تولیدها در اینترنت‌وب سایت بگویند بایستی از خویش بپرسید که چه توصیفی برای آن می تواند بهتر باشد.

۲۱.از جمله‌های طولانی به کار گیری نکنید
گزاره طولانی با استانداردهای محتوای دیجیتال منطبق ندارد. شکستن گزاره‌های طولانی شعور آن را سهل وآسان‌خیس می کند. تحت عنوان یک قاعده کلی همت فرمایید جمله‌های طولانی‌خیس از 3 یا این که 4 خط ننویسید.

در صورتی ارتفاع خط بسیار طولانی باشد تلاوت آن برای مصرف‌کنندگان قادر است خلل‌خیس باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: