اشکال هاست برای میزبانی وردپرس
نوشته شده توسط : علی پور


اشکال هاست برای میزبانی وردپرس
هاست های گوناگونی برای میزبانی وردپرس موجود است که مبنی بر نیاز خویش میتوانید شایسته ترین مورد را از حیث سعی و هزینه گزینش فرمائید. او‌لین مورد سرور های منحصر می‌باشند. در صورتی شما دارنده سایتی نو تاسیس می باشید این آیتم نمی تواند تعیین قابل قبولی برای شما محسوب شود. چون این سیرتکامل هاست ها در واقع یک سرور را به میزبانی وبسایت شما اختصاص می‌دهند. هزینه این هاست ها بسیار بالا بوده و صرفا برای تارنما هایی مطلوب می باشند که دارنده مشاهده های بالایی می باشند.

طراحی سایت در مشهد

خدمت میزبانی بعدی که میتوانید برای میزبانی وب سایت خویش گزینش کنید سرور های مجازی می باشند. در‌این حالت نیز سروری که در دست شما قرار داده میشود به طور کامل به طریق منحصر کار میکند البته تفاوتی که با وضعیت گذشته دارااست همانگونه که از اسم آن معلوم میباشد سرور مجازی می باشد. به‌این معنی که با به کار گیری از اپلیکیشن های مشخصی سرور های مجازی بر روی یک سیستم فیزیکی تمجید می‌شود.

از نگاه عملکردی این سرور ها در مقایسه با سرور های منحصر به فرد فیزیکی ضعیف خیس می باشند ولی به به عبارتی اندازه نیز می‌توانید با سپردن میزبانی وردپرس بدین هاست در مخارج هاستینگ صرفه جویی فرمایید.

هاست های اشتراکی
مورد ای دیگری که در گزینش میزبانی وردپرس در چنگ دارید هاست های اشتراکی می‌باشند. به واسطه هزینه اندکی که‌این هاست ها در مقایسه با دو آیتم گذشته دارا‌هستند می قدرت آنان تحت عنوان یکی‌از پر بازدید ترین اشکال هاست دانست. اگرچه هزینه کمتری با استعمال از این هاست به مدیران تارنما اجبار می‌شود البته با اطمینان می قدرت اشاره نمود که‌این صاحبخانه ها از حیث تلاش و امنیت بسیار ضعیف خیس از مورد های پیشین کار می‌کنند.

چنانچه از این هاست های برای میزبانی وردپرس به کار گیری میکنید بایستی بدانید که سرعت تارنما شما به صورت بی واسطه متعلق به بقیه تارنما هایی می‌باشد که بر روی سرور شما در درحال حاضر عمل می باشند. در صورتی‌که سایتی مشاهده بالایی داشته باشد به آسانی از منابع بیشتری استعمال کرده و قابلیت به کارگیری برای شما وجود نخواهد داشت. نکته ای که در امر هاست های اشتراکی موجود است این هست که بعضا از آن‌ها قابلیت و امکان میزبانی وردپرس را ندارند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: