به چه شکل می‌توانیم مدرک ssl بگیریم؟
نوشته شده توسط : علی پور


به چه شکل می‌توانیم مدرک ssl بگیریم؟
برای خرید و استعمال از گواهینامه ssl بایستی نخست کلید قابل رمز گذاری گردیده در میان استفاده کننده و سرور انگیزه را گزینش نماییم. بعد از اینکه این کلید همگانی از طرف یک سرور برای فعال نمودن پروتکل ssl تولید شد بایستی داده ها این کلید به همدم درخواست به کار گیری از ssl به موسسه ها مختلفی مانند Verisign ارسال شود.

طراحی سایت در مشهد

صادر شدن گواهینامه مربوطه به وسیله موسسات نیز پروسه مختلفی داراست. کمپانی هایی که دراین باره عمل مینمایند در آغاز بایستی معیار امنیت سرور را محاسبه کرده و آن را تایید کنند.بعداز تایید نمودن امنیت سرور کمپانی وریساین کلید همگانی که از طرف سرور اخذ نموده بود را مجدد رمزگذاری میکند و برای استعمال در دست تارنما قرار می‌دهد.تاثیر

تاثیر ssl بر روی سئو و مرتبه بندی وب سایت ها در گوگل
سئو در واقع به عبارتی باصرفه سازی وب سایت برای درجه بندی موتور های کاوش گر گوگل میباشد. هر چه یوزرها بیشتری از یک وبسایت تماشا نموده و در فضای آن بمانند آن وبسایت می‌تواند در مرتبه بندی گوگل در صفحه های اولیه قرار گرفته و در واقع از حیث سئو با صرفه باشد.یکی موردها دیگری که در سئو وب سایت موثر میباشد و منجر با صرفه شدن آن می گردد دریافت گواهینامه ssl می‌باشد. از روش ارتقا امنیت وب سایت می شود به راحتی تاثیر ssl روی سئو وب سایت را شعور نمود.

تاثیر ssl در امنیت یوزرها

هر چه امنیت یک وب سایت فراتر باشد و در مراقبت داده ها اشخاص از الگوریتم های رمز گذاری گردیده استعمال کرده باشد به راحتی قادر است یوزرها بیشتری را به خویش جذب کرده تا در زمان متعددی بر روی وب سایت بمانند و به پرداخت ها اینترنتی خویش بپردازند.این فرمان سبب ساز میشود تا واحد سنجش تماشا و اعتبار یک تارنما از حیث موتور های جستجو گر گوگل باصرفه گردیده و منجر ارتقاء جايگاه بندی تارنما شود.

مطمئناً سایتی که از دید امنیت در سطح پایینی باشد علاوه بر عدم بضاعت و توان در جذب یوزرها، نمی تواند از دید سئو نیز با صرفه باشد و مرتبه نیکی در جست و جو های گوگل داشته باشد.پس چنانچه رئیس یک سرور را بر عهده دارید در قدم نخستین یک گواهینامه ssl از موسسه ها صادرکننده آن برای تارنما خویش خریداری فرمائید و بعد به بهبود وبسایت از روش شیوه های دیگر بپردازید.

پس به طور کاملً مراقب باشید که در حالتی‌که درگاه پرداخت اینترنتی سایتی با آرم https آغاز نشده بود آن از گواهینامه ssl استعمال نکرده و نمی تواند محیطی امن برای انتقال داده ها شما باشد.در واقع با دقت به ضرورت امنیت تارنما های امروزه می شود به راحتی به اهمیت این موردها برای تارنما های گوناگون پی پیروزی.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: