نحوه طراحی سایت با وردپرس
نوشته شده توسط : علی پور

اینجا کلیه چی به آسانی چشم می شود، اما لطفا گیج نشوید . من قرار میباشد به شما نشان بدهم که حالا کجا بروید .

۲٫ قالب خود را گزینش نمائید .
در‌صورتی‌که روی مورد نمایش > پوسته ها در نوار ابزار سمت راست کلیک کنید می توانید در قالب های تارنما موجود در وردپرس یکی را تعیین فرمائید که کلیه مجانی میباشد . اما اینجانب پیشنهاد میکنم که از قالب های حرفه ای خیس استعمال کنید .

طراحی سایت در مشهد

free_wordpress_blog_themes-1024x446

اعتنا
کنید: شما ۴ روش برای کشف قالب مطلوب تان بخش اعظم ندارید:
از قالب های رایگان موجود در وردپرس برای رویه اندازی وبسایت خود استعمال نمایید: این قالب ها تقریبا هیچکدام از حیث ظاهر دلچسب نیستند اما در شرای در بینشان چیزی پسند کردید بدانید که قالب های زیاد استانداردی هستند؛ چه از نظر فنی چه از لحاظ دسترسی و چه از حیث سئو on page .
از قالب های بدون‌پول فارسی متفرقه در وب سایت های مختلف استفاده کنید: به عنوان مثال در شرای کاوش نمایید قالب های خبری رایگان شاید روستا ها مورد در اینترنت سایتهای پارسی گویش پیدا فرمایید که می‌توانید از آن ها به کار گیری کنید البته به خاطره داشته باشید که معمولا این قالب ها استاندارد نیستند و منتخب از امکانات ممکن می باشد از همان اولِ خط مش اندازی وب وب سایت برای شما عالی عمل نکند .
خرید قالب های پولی از اینترنت وبسایت های پارسی زبان: این قالب ها معمولا از کیفیت بالاتری برخوردارند ولی مشکل آن ها این می باشد که گشوده هم از نظر های فنی استانداردها را رعایت نمیکنند . (اگر زبانمان چپ چین بود به شما میگفتم که به تارنما themeforest .net بروید و از منشاء قالب های زیاد استاندارد و خلاقانه این وبسایت استفاده کنید، اما چه بیان‌کنم که از جهت گویش (direction) نیز شانس نیاورده ایم) .
پیشنهاد طراحی قالب وردپرس به یک شرکت طراحی سایت: این کار شایسته ترین تعیین هست البته هزینه آن می تواند مساله مهمی باشد .
شرکت نکسار می‌تواند قالب های استاندارد، خلاقانه و منحصربه‌فرد برای شما با هزینه ای مطلوب پباده سازی کند، حتی گذشته از عقد هرگونه قرارداد یا این که پرداخت وجه . در چهره رغبت به این لینک و پیوند بروید .

۳٫
نصب قالب روی وردپرس اگر قالب خود را از در بین قالب های موجود در بخش پوسته ها پیدا کردید که به عبارتی جا مورد نصب را پیدا نمائید و بزنید . البته در حالتی که قالب خود را از یک عدد از سایت ها خریداری کرده یا این که دانلود کرده اید، فولدر zip قالب را (اگر فولدر قالب زیپ نمیباشد خودتان این فعالیت را انجام دهید) در بخش پوسته ها > اضافه کردن پوسته تازه > لود پوسته، آپلود کرده و بعد مورد فعال کردن را بزنید .

نکته مهم: عوض کردن یا این که منزه کردن قالب، سبب ساز پاک شدن نوشته ها و هیچ یک از مطالب سایت شما نمی شود . سوای نگرانی این کار را انجام دهید .

چگونه
محتوا و صفحه ها نو بیش تر کنم؟ زمانی قالب را روی وبسایت وردپرس خود نصب کردید، شما برای ایجاد محتوا آماده می‌باشید .
اذن دهید به چند روش کلی اشاره کنم:
افزودن
و دستکاری صفحات (Adding and editing pages) آیا
یک ورقه خدمات ما یا این که در رابطه ما میخواهید؟ (مانند صفحاتی که در منوی سایت ما می بینید)
به نوار کناری در داشبورد وردپرس خویش نگاه نمایید و به “صفحه” -> “اضافه کردن” بروید .
پس از کلیک یک ورقه نسبتاً مشابه برگه ای که در مایکروسافت ورد دیده اید رو به روی شما قرار می گیرد . متن خویش را برای نشر در این صفحه از تارنما خود بنویسید، به آن عکس اضافه نمائید و آن‌گاه دکمه انتشار را بزنید . عمل تمام است! میتوانید این ورقه تارنما خویش را با کلیک بر روی سناریو ورقه ببینید .
wordpress

اضافه
کردن صفحات به منوی سایت خب
حال که برگه ساخته شد مخاطبین شما چگونه این ورقه را ببینند؟ از کجا به آن دسترسی داشته باشند؟ چه جایی خوبتر از فهرست یا همان منوی سایت شما؟
در نوار سمت راست داشبورد وب سایت وردپرس خود، روی سناریو کلیک فرمائید . بعد از آن به فهرست ها بروید .
در منوی سمت راست آن یکی از صفحه هایی را که تولید کرده اید را با زدن تیک نظارت باکس آن گزینش کنید . سپس دکمه اضافه کردن به فهرست را بزنید .
در غایت روی کلید ذخیره فهرست کلیک نمائید .
menus

افزودن
و ویرایش نوشته درصورتی که شما یک بخش وب لاگ یا مقاله ها و یا اخبار در سایت خویش دارید، بخش متن ها بخش بعدی هست که می بایست به آن سر بزنید . شما می توانید موضوعاتی را برای متن های خویش تولید کنید تا هر نوشته در داخل موضوعی قرار بگیرد . مثلا: مقالات طراحی سایت، مقالات سئو، مقالات وردپرس و… .

برای مثال شما می خواهید در وب وب سایت وردپرس خود یک بخش مقاله ها و یک بخش خبر‌ها داشته باشید که هر کدام خویش دارنده چند زیر مورد می شوند .

بگذارید به شما بگویم چه طور این کار را انجام دهید . در منوی سمت راست به بخش دسته ها بروید . در آنجا و در بخش اضافه کردن گونه تازه یک گونه با نام مقاله ها بسازید و مادر آن را روی هیچ کدام بگذارید (چون مقاله ها خود، گونه کلیدی می باشد و نوع مادری ندارد)، آنگاه کلید اضافه کردن نوع نو را بزنید .

آنگاه جور دیگری بسازید و مثلا نام آن را مقاله‌ها تخصصی نهاده و مامان آن را مقاله ها انتخاب کنید و به همین ترتیب تحت دسته های دیگر را بسازید . حال یک جور دیگر به نام خبر ها بسازید و مادر آن را هیچ کدام بگذارید و به ترتیبی که ذکر شد تحت مدل ها را برایش انتخاب نمائید .

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: