چند نمونه عملی به عنوان مثال دامنه تارنما گوگل
نوشته شده توسط : علی پور

چند
نمونه عملی به عنوان مثال دامنه تارنما گوگل google .com و دامنه سایت کشور وردپرس mihanwp .com میباشد . این یک توصیف کلی از domain وبسایت می باشد و این دامنه بیان‌کننده اسم وبسایت شما ، حوزه کاری شما یا ملیت شما باشه . به تیتر مثال دامنه های .co برای وب سایت های شرکتی و com برای سایت های در بین المللی ( ولی در اوایل برای سایت های فروشگاهی بکار میرفت ? ) و دامنه های ir خاص سرزمین جمهوری اسلامی ایران می باشند .
دامنه چیست؟

طراحی سایت در مشهد
هاست
یا میزبانی وب (Host) بخش هاست رو میتونیم دقیقا به یک فضای فروشگاه شباهت بدیم . فضای دکان شامل محیط برای همه اجناس و خدماتی هست که شما به مشتری دکان سناریو میدید . هاست هم دقیقا شامل محتوایی هست که میتونید به بازدیدکنندگان وبسایت نمایش بدید . این محتوا می تواند دربرگیرنده متنی که همین شرایط کنونی دارید مطالعه میفرمایید باشه یا تصویری که ابتدای همین مقاله دیدید و یا این که فیلمی که در وبسایت ما مشاهده خواهید کرد .

این اطلاعات روی هارد یک کامپیوتر توانا که همیشه به اینترنت متصل می‌باشد و همیشه شفاف هست قرار دارا هستند و ما با به کارگیری از دامنه می‌توانیم به این داده ها دسترسی داشته باشیم .
(اینقدر بی آلایش و روون این رو توضیح دادم که خودمم روشن‌تر شدم



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 274

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: