HTML چه می باشد و چه کاربردی دارااست ؟
نوشته شده توسط : علی پور

CSS
چه می باشد و چه کاربردی دارااست ؟
CSS یا این که Cascade Style Sheets لهجه برنامه نویسی می باشد که W3C یا کنسرسیوم میان المللی کانال جهانی اینترنت تارنما برای حل مشکلات به وجود آمده طی مدت زمان استعمال از HTML تشکیل شده می‌باشد ، سفارش داده میباشد . این زبان برنامه نویسی عملا مکملی برای گویش HTML به اکانت می آید و برای پر کردن نقاط ضعف و خلاء در سعی می باشد . استفاده از کد های CSS موجب پاک و مرتب شدن کد های برنامه نویسی تان خواهد شد هم چنین مشاهده کرد شما را به طراحی اکثر معطوف می سازد .

طراحی سایت در مشهد
HTML یا این که Hyper Text Markup Language به معنای گویش علامت گذاری فوق نوشته می باشد . Html زبان استاندارد طراحی وب وب سایت می‌باشد و تمامی کدهای کاغذ اعم از طرف مشتری و طرف سرور در نهايت به کدهای HTML تبديل شده و توسط مرورگر نمايش داده می گردند . در گویش برنامه نویسی HTML نصیب های متعدد به وسیله اجزايی به اسم تگ از یکدیگر انقطاع می شوند، که هر کدام دارای خاصیت و کاربرد مربوط خود می باشد . اين تگ ها به مرورگر اعلام می نمایند که هر نصیب از برگه چه نوع عنصری می‌باشد و بايد به چه فیس نمايش داده شود .


Php
چیست و چه کاربردی دارد ؟
PHP یا PHypertext Preprocessor یک لهجه قوی برای ساخت وب سایت های داینامیک و پویا محسوب می شود . یک لهجه سمت سرور که اسکریپت های آن بر روی سرور اجرا می گردد . با به عمل گیری زبان php ، می توانایی پورتال ها و سایت های تبارک سازمانی را با اقتدار ، برنامه نویسی و طراحی نمود . php در ورژن های مختلفی به بازار عرضه شد که در اکنون حاضر ورژن ۵ آن به وسیله بسط دهندگان php به برنامه نویسان و کاربران ارائه گردیده می باشد . با آمدن php 5 دگرگون سازی جدیدی در php تولید شد به صورتی که Microsoft خالق لهجه Asp توشه دیگر از رقیب خویش یعنی php عقب افتاد .

 

طراحی
وبسایت آموزشی و نکات
طراحی وبسایت آموزشی می تواند به مراد آموزش آنلاین، اطلاع رسانی از جلسات آموزشی، اشتراک گذاشتن پوشه های آموزشی و دیگر منظورها رخ پذیرد . سایت های آموزشی یوزرها یگانه با گرایش آموزشی خاصی را دارا می باشند فلذا در طراحی تارنما آموزشی درنحوه فراگیری هرچه خوبتر مطالب به اشخاص می بایست تلاش نمود . حالا چه نکاتی را در طراحی تارنما آموزشی می بایست رعایت نمود .


طراحی
تارنما آموزشی و اشتراک فایل یک عدد از قابلیت های برجسته در پباده سازی تارنما آموزش، امکان آپلود فایل از بستر وب سایت آموزشی می باشد . بارگذاری پوشه های ورد، پی دی اف، پاورپونت، صوتی و فایل های چهره‌ای همه مواردی میباشد که در پباده سازی تارنما آموزشی می بایست پیاده سازی شود .


طراحی
وب سایت آموزشی و کلاس آنلاین با ترقی های تکنولوژی اجرای کلاس های آموزشی آنلاین یکی از امکان های زمینه توجه در پباده سازی وبسایت آموزشی می باشد . برگزاری این کلاس ها با ورود کاربران به پنل امنیتی خاص و وارد نمودن نام کاربری و پسورد خواهد بود . فلذا پایین این حالت تجهیزات امنیتی در پباده سازی سایت آموزشی می بایست مبذول گردد . امکان برگزاری این کلاس ها می تواند یاور با صدا و تصویر باشد که می بایست متناسب با نیاز طراحی وب سایت آموزشی ما مهیا شود .





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: