PHP مخفف عبارت Hypertext Preprocessor
نوشته شده توسط : علی پور

PHP مخفف عبارت Hypertext Preprocessor به معنای پیش پردازند فرامتن می باشد گه در سال ۱۹۹۴ به وسیله رسموس لردورف ساخت شد . بعد به وسیله سایرین توسعه و گسترش پیدا کرد . اولین نگارش همگانی آن در اوایل سال 19۹۵ ارائه شد و با نام Personal Home Page روانه بازار شد که البته بسیار معمولی بود .

طراحی سایت در مشهد
php یک لهجه برنامه نویسی برای طراحی وب وب سایت های پویا هست . با گرانقدر شدن دنیای وب و آموزش پباده سازی اینترنت تارنما های متنوع دیگر گویش HTML پاسخگویی نیاز مدیران اینترنت وب سایت ها فقدان . از این روز نیاز به زبانی بود تا بتواند مانند نرم افزار های DESKTOP فعالیت کند و به راحتی قابل توسعه و گسترش باشد .
لهجه php یک گویش سمت سرور می‌باشد به این معنا که کدهای php بر روی سرور تفسیر شده و خروجی html یا خروجی های دیگری که برای استفاده کننده قابل سناریو باشد را نشان میدهد .
از مشهورترین قابل انعطاف افزارهای ساخته شده با PHP می بضاعت و توان به سیستم های مدیریت محتوایی (cms) زیرا جوملا، وردپرس ، دروپال و … اشاره کرد .
وبسایت های فراوانی در عالم براساس زبان PHP متن شده اند و هر روز هم بر تعداد آنان افزوده می شود . بر طبق آمار منتشر شده بیش از ۶۰% از سایت های جان دار در سرورها با زبان PHP نوشته و بار گذاری گردیده می باشد که از مهم‌ترین آنها می توانایی به ویکی پدیا و فیسبوک اشاره کرد .

بعضی
دیگر از ویژگی های لهجه برنامه نویسی php Php یک ابزار اوپن سورس و رایگان می باشد به همین ادله هاست هایی که میزبانی آن را انجام می دهند زیاد ارزان تر از هاست های NET . میباشند .
Php بر روی کلیه پلتفورم های دارای شهرت مانند ویندوز،لینوکس و مکینتاش قابل اجراست .
PHP یک ابزار ساخت یافته بوده و یادگیری آن مضاعف ساده میباشد .
ابزار فعالیت با PHP همه اوپن سورس بوده و به کار گیری از آن بدون پول می باشند .
اجرای یک اسکریپت PHP به طور متوسط تا سه برابر یک اسکریپت ASP می‌باشد .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: