ویژگی که باعث موفقیت وب سایت می شوند
نوشته شده توسط : علی پور

امنیت یک عامل زیاد حساس در پایداری و خصوصیت یک تارنما برنده می‌باشد .
در رعایت امنیت به نکاتی می بایست دقت نمایید به عنوان مثال به کارگیری از یک رمز قوی، به کارگیری از سند SSL، به کار گیری از reCAPCHA، هاستینگ امن و . . . می‌تواند خاطر شما را از بابت امنیت سایت، سهل وآسان کند .

طراحی سایت در مشهد

۸ .
رعایت اصول سئو ویژگی
یک وب سایت برنده و سئو
یکی از مکان‌هایی که مخاطب شما را کاوش می‌کند و به شما رسیده و از سرویس ها شما در بستر سایت به کار گیری می‌کند، Google خواهد بود .
البته مطرح بودن در Google اصول و شروطی دارااست که باید محتوا و وب سایت خود را برای موتورهای کاوش همچون Google، بهینه فرمایید که به آن سئو می‌گوییم .
درصورتی که به این اصل اساسی دقت نکنید، بایستی خیلی زود فاتحه وبسایت خودتان را بخوانید .

۹ .
بروزرسانی خصوصیت
یک تارنما موفق و بروزرسانی
درصورتی که دوست دارید امنیت و تجهیزات سایت شما همیشه خوب و بی نقص باشد، به بروزرسانی‌ها توجه نمائید تا به داشتن دلیلی کلیدی در خصوصیت یک وب سایت غالب توجه کرده باشید . زمانی که قالب سایت، به روزرسانی میشود از آن استقبال فرمائید . امکانات، ابزارها، پلاگین‌ها و ماژول‌هایی که در دست شماست را به روزرسانی فرمایید .

۱۰ .
بازاریابی و تبلیغات عالی همیشه پولی نیستند ویژگی
یک تارنما چیره و تبلیغات
همگی ما فکر میکنیم که ویژگی یک سایت چیره این می‌باشد که باید مسلما هزینه‌های متعددی را برای خویش سایت و تبلیغات آن داشته باشد .
به
حیث شما امروزه، تبلیغات محیطی مثل استعمال از بنرها، اکثر می‌تواند برای مخاطب جلب دقت نماید یا فعالیت در مرحله شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات در آن‌ها؟ چقدر
برای تبلیغات خود از ابزاری به نام Google Adwords به کارگیری می‌کنیم؟ آیا
برای نظارت وب سایت خویش و دریافتن مشکلات آن، از Google Webmaster یا Google Analytics به کارگیری می‌کنید؟ همگی ابزارهای بالا بدون‌پول و از بهترین‌ها میباشند که شما میتوانید برای رئیس بهتر و تبلیغات موثرتر در آنها اقدام نمائید . پس مدام بهترین‌ها، همپا با پول نیستند .

۱۱ .
سرعت در دنیایی قرار گرفته‌ایم که کلیه به دنبال سرعت هستند و دوست دارا‌هستند پر سرعت نیازهایشان برطرف شود . در حالتی که این دلیل در وب سایت شما رعایت نشود، نمی‌توانید خصوصیت یک وبسایت غالب را داشته باشید . پس به دنبال راهکارهایی باشید تا این فاکتور دارای اهمیت را به تارنما خویش طولانی تر فرمایید .

۱۲ .
سبد میوه شما می بایست کامل باشد خواسته از سبد میوه این می‌باشد که باید تنوع تولیدات و محتوای شما کامل باشد . مقالات، صوت، تصویر، ویدیو، وبینار و . . . همگی از محتواهایی می باشند که داخل یک تارنما در حالتی که باشند می توانند نیاز مخاطب شما را به بهترین نحو ممکن برطرف نمایند . پس ویژگی یک سایت پیروز این هست که متناسب با اهدافی که دارد، تنوع تولیدها را داخل سایت داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن نیاز مخاطب را برطرف نماید .

۱۳ .
ریسپانسیو بودن سایت خصوصیت
یک وبسایت پیروز و رسپانسیو
امروزه به کار گیری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، رو به ارتقاء است . پس در‌صورتی‌که نتوانید سایتی داشته باشید که در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، به خیر و خوبی سناریو داده شود، خیلی از مخاطبان خود را هم از دست رفته بدانید و این ادله در خصوصیت یک سایت چیره دارای اهمیت می‌باشد .

فیض
گیری اگر در آغاز یک کسب و کار اینترنتی هستید، وبسایت را تماما دور از شوخی بگیرید . اصول بسیاری در خصوصیت یک وب سایت موفق، در حیث گرفته می گردند که در این مقاله به بعضا از این اصول اصلی پرداختیم که میتواند سبب ساز درخشش وب سایت شما شود .
در‌صورتی‌که به طراحی اینترنت و سئو عشق دارید، می‌توانید از مقالات لیداوب استفاده فرمائید تا آموزشی بدون نقص و تخصصی را اخذ نمایید .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: