فراگیری تولید فهرست در وردپرس و تغییر تحول منو در وردپرس
نوشته شده توسط : علی پور

حالا مشابه تصویر فوق در فیلد اسم فهرست یک اسم برای فهرست خودتون وارد کرده و روی دکمه ساخت فهرست کلیک نمائید تا عملیات ایجاد فهرست در وردپرس انجام بگیرد . آن گاه از ساخته شدن فهرست خواهید روءیت کرد که منوی سمت راست که مشتمل بر برگه‌ها، نوشته‌ها، پیوندهای دلخوه، دسته‌ها و… هستش و با رنگ مات به شما نشون داده میشه که در حالت غیرفعال هستش روشن شده و براتون فعال خواهد شد و در تحت فهرست ساخته گردیده نیز تنظیمات مربوط به یک فهرست سناریو داده می شود .

طراحی سایت در مشهد

فراگیری
تولید فهرست در وردپرس و تغییر تحول منو در وردپرس
همونطور که در تصویر مشاهده می‌کنید برای ایجاد هر فهرست در وردپرس این بخش از پیکربندی به شما نشون داده خواهند شد که در سطح نخستین قبلی از هرکاری برای افزودن لینک‌های دلخواه به فهرست می بایست تکلیف اونها را معلوم فرمائید .

بیش تر شدن مداد برگه‌ها: در فیس فعال بودن این مورد هرگاه که یک کاغذ جدید در وردپرس ایجاد فرمائید و در سایت منتشر فرمائید به صورت مداد و فارغ از اینکه شما کاری انجام بدین به این فهرست طولانی تر خواهد شد، مالامال در صورتی که تمایل ندارید تا برگه‌های گوناگونی که در وب سایت طولانی تر می‌کنید خود به خود به فهرست بیش تر نشوند این آیتم را به وضعیت غیرفعال باقی بگذارید .
سناریو موقعیت: این آیتم هم برای گزینش وضعیت نمایش فهرست مسئله استعمال قرار میگیره که بسته به قالب شما میتونه مشتمل بر گزینه‌های دیگه هم باشه، بنابراین برای این‌که فهرستی که ساخت میکنید در چه چکیده از تارنما بایستی سناریو داده بشه از این قسمت می بایست یک عدد از اونها را انتخاب نمائید . در این نمونه قالب استفاده گردیده 2015 وردپرس هستش که امکان نمایش دو جور فهرست رو در اختیار قرار میده، یکی برای فهرست حساس و دیگری برای نمایش شبکه‌های اجتماعی که در صورت انتهاب هر کدوم از این گزینه‌ها فهرست مسئله حیث در مکان گزینش شده نمایش داده میشه .
روش
بیشتر کردن منو جدید در فهرست وردپرس گذشته از این‌که آغاز کنیم به شیوه بیشتر کردن منو تازه به فهرست ساخته گردیده لازمه تا برای این که انواع مختلفی از پیوندهای وردپرس رو بتونید بیش تر فرمائید در برگه سناریو به‌این تا واجب نباشه تا به رخ دستی لینک‌ها رو وارد نمایید . برای این منظور شبیه تصویر ذیل روی دکمه پیکربندی ورقه کلیک فرمایید و آنگاه هر یک از بخش‌هایی که میخواهید تا برای افزودن در فهرست به شما مشابه چیزی که در ستون سمت راست تصویر قبل وجود داره نمایش داده بشه و یا این که اونو پنهان کنید کافیه تا تیک گزینه قضیه حیث رو فعال و یا این که غیرفعال نمایید .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: