فرآیند زمان آموزش طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور

فرآیند
زمان آموزش طراحی سایت به طور کلی مفاهیم زمینه نیاز برای طراحی اینترنت سایت را توضیح می‌دهیم . از مفاهیم اولیه‌ HTML و CSS و توضیحاتی در رابطه با فتوشاپ و پباده سازی وبسایت قبلی از کد نویسی . شما می‌توانید قالب HTML خود را پباده سازی کنید . Hyper Text Markup Language به معنا زبان علامت گذاری فوق نوشته است، زبان استاندارد طراحی صفحه ها وب css یا این که Cascade Style Sheets زبانی میباشد که به وسیله ان قوی خواهید بود تا استایل طراحی صفحه ها وب وبسایت خود را یک بار توصیف و به صفحات مسئله نیازتان اعمال فرمائید .
طولانی تر کردن دکان به وبسایت هم یک عدد دیگر از سرفصل‌های مشاجره بر انگیز این عصر است! WooCommerce افزونه‌ای مجانی برای پباده سازی دکان اینترنتی در وردپرس است .

طراحی سایت در مشهد

پروسه
یادگرفتن طراحی قالب وردپرس مشاهده
قالب پباده سازی شده در این دوره از
طراحی تارنما در فتوشاپ تا برنامه نویسی زیر وب شما در این دوره یادگرفتن یک پروژه را از ۰ تا ۱۰۰ یعنی از یک مدرک خالی در فتوشاپ تا یک قالب در وردپرس، طبق روند طراحی قالب منحصر (مراحلی که در بالا آورده شد) انجام می‌دهید و در جریان تمام روند و حتی معضلات احتمالی قرار می گیرید . و در انتها اضافه کنیم که اگر بازه و حوصله‌ی تمرین کردن را دارید و پیگیر این می‌باشید که طراح وب گردید ما این یادگرفتن را به شما پیشنهاد میکنیم .

چرا
طراحی وب سایت را از فتوشاپ استارت می‌کنیم؟ فتوشاپ بهترین نرم‌افزار طراحی ۲ بعدی در دنیاست که توسط کمپانی دارای اسم و رسم adobe ساخته‌شده و قابلیت‌های بارزتری نسبت به سایر نرم‌افزارهای پباده سازی دارد که به یک‌سری موضوع از آن اشاره می‌کنیم: قابلیت و امکان جداسازی Header و Footer و بقیه اجزا را انقطاع از نیز نگه می‌دارد و در شرای مشتری بخواهد تغییری ایجاد نماید صرفا در همان نصیب اعمال می شود . همینطور وجود ابزارهایی که به صرفه‌جویی در بازه امداد می نماید . فرمت‌های گوناگون برای خروجی نظیر gif،png،jpg،SVG و دیگر فرمت‌ها، در فتوشاپ می توانیم طرح را بدون نقص ببینیم و بعد از تأیید آخرین کارفرما آغاز به برنامه‌نویسی می کنیم که زمان کم‌تری نسبت به برنامه‌نویسی صرف می‌شود و این‌که زمان مناسبی می باشد برای این که از وضعیت پباده سازی خود پیشین از برنامه‌نویسی باخبر می‌شویم و قابلیت تغییرات پیشین از آغاز برنامه‌نویسی وجود دارااست .

ووکامرس
چیست؟ افزونه‌ای مجانی برای پباده سازی دکان اینترنتی در وردپرس، که به استدلال پشتیبانی گسترده از افزونه‌ها و ادغام با وردپرس بخش اعظمی از وب‌سایت‌ها از آن برای بیشتر کردن تجهیزات فروشگاهی به کار گیری مینمایند .

امکانات پیش‌فرض ووکامرس تمامی نیازهای کلی برای تولید یک دکان برای فروش فیزیکی یا فروش فایل‌ها و محتواهای دیجیتالی را مهیا می نماید . امکانات بخش اعظمی نیز با به کار گیری از افزونه‌های رایگان و تجاری که برای این سیستم توسعه پیداکرده است، به آن افزوده میشوند .

طراحی دکان اینترنتی با ووکامرس یک عدد مناسب‌ترین گزینه‌ها در بیشتر موارد به شمار میرود . به عامل این‌که ووکامرس بر روی وردپرس پیاده‌سازی شده است، در اختیار داشتن تجهیزات ووکامرس و وردپرس در کنار هم، مزیتی غیرقابل‌چشم‌پوشی به شمار میرود . طراحی دکان اینترنتی با ووکامرس، بهینه، کارآمد، مقرون‌به‌صرفه و پشتیبانی‌کننده از تجارت و کسب‌وکار آنلاین شما به‌حساب می‌آید .

ووکامرس افزونه‌های زیاد زیادی برای سفارشی کردن و افزودن تجهیزات جدید به مغازه شما در اختیارتان قرار می‌دهد .
افزونه‌هایی برای مدیریت مشتریان، راه‌اندازی بازاریابی در فروشگاه، آمار دکان و …





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: