وب سایت چیست؟
نوشته شده توسط : علی پور


وب
سایت چیست؟ |طراحی اینترنت سایت|طراحی وب سایت ارزان|طراحی وبسایت رشته ای در پباده سازی سایت و طراحی پرتال یك وب وب سایت شامل تعداد زیادی پوشه است،كه در تعداد مشخصی پرونده، مرتب شده اند،مانند مرتب کردن فایلها در کامپیوتر شخصی . صفحه اساسی یك سایت معمولا" default .htmlیا index .html یا این که index .htm اسم داراست . در طراحی تارنما و طراحی پرتال وقتی كه یك نشانی اینترنت را در مرور گر تایپ می كنید (مثلا" www .npco .net)، برنامه مرورگر به سراغ اكانت میزبانی می رود كه این آدرس به آن اشاره می كند، و به دنبال یكی از این فولدر های حساس می گردد . در شرای پوشه یا این که ورقه ی زمینه نظر را در آن وب سایت پیدا كند، این فایل( یا صفحه) را در مرور گر شما سناریو خواهد بخشید .
فایلindex .html ترکیبی است از نوشته ها و تصویرهایی که طراح سایت دکوراسیون آن ها را مشخص و معلوم می کند .متن مورد لحاظ در خود وبسایت جانور می باشد در حالیکه فایل های تصویری ممکن می‌باشد در وب تارنما ذخیره شده باشد(در کنار صفحات وب وفایل ها یا این که در فایل ای مجزا)یا در جای دیگری از وب باشد .

طراحی سایت در مشهد
ممکن است برخی از نوشته ها وتصاویر یک ورقه به صفحه های دیگری لینک داده شود .(یعنی
می بضاعت و توان با کلیک روی آن کاغذ به برگه ی دیگری رفت) این مجموعه از صفحات وب،تصاویروفایل های جان دار دیگر که در اکانت صاحبخانه وجود دارد،مجموعا" یک اینترنت وبسایت را می سازد .
در
ادامه به طور مختصر توضیحاتی در پباده سازی وب سایت و پباده سازی پرتال در مسئله مساله مربوط به وبسایت ارائه خوا هیم داد: الف
- فرآیند روش اندازی وب وب سایت در پباده سازی تارنما و پباده سازی پرتال : 1 .انتخاب
اسم مناسب براي سایت 2 .
ثبت Domain name (نام سايت) در اينترنت 3 .طراحي
قابل انعطاف افزار و گرافیک سایت 4 .
خريد هاست (فضای کاربری) 5 .قراردادن
وب سایت پباده سازی شده بر روی هاست و بهره‌برداری سايت
ب
– نرم افزارهای موضوع استعمال در پباده سازی سایت و پباده سازی پرتال: زير ساختهای نرم افزاری پروژه های پباده سازی وب سایت بر مبنا Microsoft .NET Framework می باشد . به کار گیری از فناوری دات نت با انعطاف پذيری، قابليت اطمينان بالا، اختراع و امنيت نمونه زدنی خود قابليت های بسياری را برای ما مهیا می کند، كه از گزاره ی آن قابليت مديريت كدها، پشتيبانی از شی گرایی،سازگاری با روش انتخابی پروژه و متعلق نبودن به يك زبان مختص هست .ضمن آنكه بسترها و زيرساختهای قابل انعطاف افزار دات نت به تیتر بستر اصلي اجرای پروژه ، امكان استعمال از فناوری های جانبی ديگری كه سازگار با ویندوز میباشند را مهیا خواهد كرد .چندلايه بودن نرم افزارهای توليدی موجب آسان تر شدن شرايط ارتقای وب وبسایت پباده سازی شده در آينده خواهد بود .ضمن آنكه هزينه های مجدد كاری (reworking) را به هنگام توسعه و گسترش پروژه حذف خواهد نمود .
بانک اطلاعاتی MS SQL SERVER، به عامل مدل مجوز حقوقی وامکانات پهناور وکارایی قابل توجه،انتخاب قابل قبولی به شمار می رود .v





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 490
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: