تکامل پباده سازی مجدد چیست؟
نوشته شده توسط : علی پور

"رویکرد های قدیمی" با "رویکرد های جدید"، برای پباده سازی مجدد، سالهاست که هنجار هست . اینترنت وبسایت ها، به طور خاص، معمولا هر 3 تا 5 سال نوسازی می شوند، اما میان به روزرسانی ها نسبتا ایستا هستند . قضیه با اهمیت این میباشد که این پباده سازی مجدد اکثر زمان ها براساس زیبایی، و یا برخورد یوزرها است، که این بدان معناست که انتخاب این که آیا سایت های تازه از وب سایت های سابق خوب تر می باشد یا نه، غیرممکن می‌باشد .

طراحی سایت در مشهد

خوشبختانه، منش زیاد خوبی برای رویارویی با پباده سازی مجدد فرآورده وجود دارد، این که تکامل طراحی ببهتر از تغییر و تحول و انقلاب آن هست .

تکامل
پباده سازی مجدد چیست؟ پباده سازی دوباره تکامل(ER) ، هنر و علم استعمال از تستهای استراتژیک A / Bاست تا اطمینان حاصل شود که به روز رسانی های طراحی شما سبب ارتقاء بازدهی وب سایت و درآمد اکثر می شود یا خیر و خوبی .

شما احتمالا از خودتان سوال می نمائید که درصورتی که ER خیلی بلندمرتبه است، چرا در زمینه آن بخش اعظم نشنیده ام؟ پاسخ کوتاه این می‌باشد که شیوه انقلابی هیجان انگیز تر است . تولیدها دیجیتال اکثر اوقات به عامل خصوصیت های ظاهری آنها محاکمه می شوند و این تصور غلط می باشد که درصورتی که یک وب سایت از راه و روش های جدید پر زرق و برق (به تیتر مثال، پباده سازی ریسپانسیو، فیلم پس زمینه، صفحه ها پیمایش طولانی و غیره) به کار گیری کند، موفقیت آمیز است .

پباده سازی انقلابی: فرض بر این می باشد که برند حادثه می افتد .

پباده سازی
انقلابی فرض بر این است که برند حادثه می افتد


طراحی انقلابی: آنچه حقیقتا رخداد می افتد .

 

پباده سازی
انقلابی آنچه واقعا حادثه می افتد
چرا
طراحی انقلابی ناکام ماند صرف حیث از اینکه چه تعداد کسانی عضو گروه داخلی، یکسری ساعت صرف می کنند تا هر پیکسل تکمیل گردد، پباده سازی مجدد یک تصمیم بی توجه میباشد که یک شرکت می تواند برای سایت خویش بگیرد .

در
اینجا یک سری عامل وجود دارد: خیلی زود موقعیت را مختل می کند: تغییرات فراوان در یک بازه غیر ممکن هست و صرفا قابلیت دارااست که بفهمیم چه تغییرات خاصی سبب ساز افزایش یا کاهش بازدهی و درآمد می شود .
به تیتر مثال، پباده سازی تازه شما ممکن است عالی باشد، ولی در حالتی که طرح نو کاغذ ای که در آن تغییرات انجام دادین، سبب ساز به ارتقا مقدار بازدهی شود؟ پیروزی فریبنده است: چه بسا در صورتیکه شما پیروز به ارتقا بازدهی یک صفحه جدید به راه و روش انقلابی شوید گشوده نیز مدتی آنگاه مقدار بازدهی تحت می رود . برای آنالیز اینکه آیا مرحله پیروزی بالا بوده یا خیر می بایست موادتشکیل دهنده صفحه شخصی را تست کرد .
پباده سازی به تنهایی نمیتواند اعجاز کند: زمانی که ناامید می شوید بلافاصله تامل می نمائید که طراحی مجدد کلیه مشکل‌ها را حل می کند، البته این تفکر خطا و آرمانی بی مسئولانه می‌باشد .
طراحان وبسایت اکثرا کارشناسان UX نیستند: طراحان معمولا بر روی مداد ها، رنگ ها و سایه ها تمرکز می نمایند و معمولا تصور نمی کنند که تصمیمات طراحی آنها روی مال تاثیر می گذارد . چه بسا شایسته ترین ها نیز نمی توانند تصمیمی بگیرند که به نتایج مطلوب سبب شود . درصورتی که تابع از فرم پایین تشکیل شده باشد، شما دارید خودتان را به سمت باخت می کشانید .
طراحی انقلابی بازخورد استفاده کننده را در حیث نمی گیرد: انجام کارها به طور معمول به عامل طی کردن روال معمولی یا رقابت انجام می شود و به این اعتنا نمی نمائید که یوزرها مسئله متاع چه دیدی پیدا می نمایند . عدم توجه به باز خورد کاربران اماکان جراحت به اسم تجاریتان ایجاد می شود .
طراحی انقلابی از تجزیه و محاسبه شما چشم پوشی می کند: پباده سازی انقلابی برای تجزیه و نظارت داده های شما اجازه نمی دهد . گذشته از اینکه طراح متاع را بریزید، بایستی یک مرحله تجزیه و نظارت برای بهبود بخش ها مشخص نمایید به تیتر مثال، برای ارتقا برخورد به چیزاهایی نظیر ثبت نام، دانلود، یا خرید نیاز دارید) .
تعمیر مجدد حماسه بیش از حد طول می کشد: پباده سازی بخش اعظم می توانند یکسری ماه ارتفاع بکشد، زیرا برند های گرانقدر تهیدست طرح هایی میباشند که از یک سری لایه مجوز عبور می نمایند و اکثر زمان ها این چرخه ها فراوان آرام انجام می شود .
پباده سازی بوسیله کمیته ناکام ماند: پباده سازی یک فعالیت خیالی هست و بر اساس آنچه شما می پرسید متفاوت هست . به همین عامل هست که می بایست تجزیه و تحلیل و تست A / B را بعد از طراحی انجام دهید .
به روز رسانی های جهانی دشوار است: وقتی که ماشه را بر روی یک بروزرسانی عظیم که بر جنبه های متفاوت کسب و کار شما تاثیر گذار است، می گذارید تقریبا دیگر راه برگشتی ندارید .
طراحی انقلابی سبب ساز زخم رساندن به جايگاه بندی های seo می شود: یکی از مهمترین اثرات منفی یک پباده سازی مجدد، از دست دادن مجوز دامنه و مرتبه بندی جستجوگرهایseo است که می تواند سبب ساز به افت بازدید، بازخورد و درآمد تارنما شود . چه بسا طراحی های مجدد می تواند در جستجوگرها منجر تولید یک رویداد نا مفهوم و غیرمعمول شود و کمتر شناسایی و کاوش شود که صحیح کردن این مشکل ممکن می باشد یک سری ماه یا این که تعدادی سال طول می کشد .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: