نادیده به دست آوردن مشتریان در طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور

نادیده
به دست آوردن مشتریان
متاسفانه تجربه نشان می دهد که حیث مشتریان در طراحی مجدد وب سایت، بیش از هر چیزی نادیده گرفته می شود .

طراحی سایت در مشهد

شما وب وبسایت نو خویش را برای مشتریان ایده‎آل خود می‎خواهید . اشخاصی که توانمند به نظارت موفقیت‎های وب سایت جدید شما میباشند مشتریانی هستند که از آن استفاده می‎کنند . این‎ها افرادی می باشند که امداد های متعددی در این موضوع از دستشان برمی آید و شما دوست دارید که آن‎ها را سرگرم وبسایت خود نمائید .

برای این‌که مطمئن گردید پباده سازی نو وبسایت شما بازدیدکنندگان فعلی شما را ارتقا می‎دهد، از مشتریانی که با آن‎ها روابط محکمی دارید سوال فرمائید که در اینترنت وبسایت فعلی شما چه چیز را دوست دارا‌هستند و چه چیز را دوست ندارند . برای بهبود وب سایت خود، از آن‎ها بخواهید نظراتشان را برای شما بفرستند که چه چیزی باعث می‎شود به یک تارنما رمز بزنند و اکثر در آن‎جا بمانند .

۶-
سعی غیر صمیمی
چه تعداد اینترنت سایت را در طول روز می‎بینید که تاثیر زیاد مقداری بر تصمیم گیری و تعیین شما می‎گذارند ؟ شما یکی از آن‎ها نباشید .

برای علاقه‎مند کردن مردمان به آن‎چه که ارائه می‎دهید، بازدید از وبسایت شما می بایست یک تجربه قابل اعتنا و به یادماندنی را رقم بزند .

شما صرفا تعدادی ثانیه زمان دارید تا شم کنجکاوی مردمان را نسبت به قیمت اسم تجاری و رشته خود تحریک فرمایید . مطمئن شوید که بازدید از وبسایت شما یک تجربه عالی برای به یاد سپردن وصحبت کردن در باره آن باشد . در صورتی‌که پیروز شوید، کمپانی و مارک شما نادیده گرفته نخواهد شد .

۷-
شروع خیلی دیر
تصور نکنید فرآیند برنامه ریزی، پباده سازی و تولید اینترنت سایت تازه شما به طور اثر گذار در یک یا این که دو هفته امکان پذیر می‌باشد . وقتی که شما نیروی انسانی لازم را توده می‎کنید، ممکن می باشد به لحاظ بیاید می‎توانید آن را در پهنا چندین هفته به نقطه نهایی برسانید . ولی این نوع از پروژه‎ها به ندرت با فعالیت‎های همیشگی در ارتفاع مدتی حدود ۲-۳ ماه به پایان می‎رسند .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: