ویژگی های یک سایت خوب چیست؟
نوشته شده توسط : علی پور

ویژگی
های یک سایت خوب چیست؟ "
امروزه تعداد بسیار متعددی وب تارنما در سراسر عالم مو جود است،در این مقاله تحلیل خوا‌هیم کرد که کدام سایت را می توانایی به تیتر تارنما عالی معرفی کرد؟چه ویژگی هایی باعث می شود یک سایت با شانس بهتری رو به رو شود؟" امروزه بیش از 2 بیلیون تارنما اینترنتی وجود دارد،اما تنها منتخب از آن ها غالب می شوند توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و در درجه های بالاتری در موتورهای کاوش قرار بگیرند .در
این نوشته قصد داریم مواقعی که باعث رشد و بهبود عملکرد یک سایت تا رسیدن به یک وب سایت عالی می گردد را با نیز بررسی کنیم:

طراحی سایت در مشهد
1 .
سرعت: یک عدد از دارای اهمیت ترین فاکتور های یک تارنما خوب بالا بودن سرعت آن است .مطابق گزارش مجموعه جستجوی Microsoft Bing، در حالتی که زمان لود یک تارنما بیش از 2 ثانیه طول بکشد،باعث کاهش 3 .8 درصدی در رضایت کاربران، ارتقاء نتیجه از دست رفته به ازای هر کاربر به مقدار 4 .3 درصد و کاهش 4 .3 درصدی تعداد کلیک ها خواهد شد .

براین اساس درصورتی که تارنما شما کند باشد خیلی از یوزرها پیش از این که وبسایت بار گذاری شود و شما شانسی برای عرضه موارد مد لحاظ خود داشته باشید آن را کنار گذاشتن میکنند .

2 .
امنیت: امنیت برای هر چیزی که زیر مالکیت یک شخص یا این که اداره باشد دارای اهمیت میباشد . وبسایت های عالی نیز از این ضابطه مستثنی نیستند .

امروزه تهاجم ها و تهدید های فراوانی در بستر اینترنت وجود داراست که محافظت وب سایت در برابر آن ها امری اساسی و حساس میباشد .برای واضح شدن مطلب مثالی از این تهدید ها به اسم تهاجم ها بات های بد (bad bots) به سایت ها را تحلیل می کنیم .

بات
های بد (bad bots)، بلای جان اینترنت! بات ها نوعی نرم افزار هستند که یک فعالیت را به چهره خود کار و تکرار شونده،به مراد جلوگیری از تکرار آن بوسیله کاربران انجام می دهند .آن ها مثل سایر قابل انعطاف افزار ها اشکال بد و خوب دارا هستند .مثالی از بات های خوب،بات گوگل می‌باشد که با بهبود کیفیت موتورهای کاوش به کاربران کمک مینماید .

البته امروزه بات های بد حجم متعددی از منابع را در بستر اینترنت تلف می‌نمایند .مطابق آمارها 20 درصد از کل ترافیک جانور در مرحله اینترنت حاصل تلاش بات های بد می‌باشد .در واقع حمله این مدل نرم افزارها بیشتر برای اتلاف منابع وب سایت شما و محدود شدن دسترسی به آن برای یوزرها حقیقی وواقعی میباشد .

این بخش کوچکی از تهدیدهای مو جود برای یک وبسایت عالی است که منجر تولید محدودیت در فعالیت سایت شما میگردد .براین اساس داشتن یک وب سایت با کمترین اندازه جراحت پذیری امری مهم می باشد تا کسب و فعالیت شما مدام برای کاربران تان در دسترس باشد .

یکی از اقداماتی که برای امنیت اینترنت وب سایت میتوان انجام بخشید بک آپ گیری منظم از داده های تارنما می باشد .

معرفی
پلاگین های برتر بک آپ گیری سایت وردپرس 3 .
یکتا بودن و کیفیت محتوا یوزرها همواره به دنبال محتوایی تازه و با کیفیت هستند .داشتن محتویاتی با کیفیت بالا سبب ساز میگردد که یوزرها تمایل داشته باشند دوباره به سایت شما برگردند و این می تواند سبب ارتقاء ترافیک محل ورود وب سایت شما شود که سودآوری بخش اعظم را به دنبال خواهد داشت .

به طور نمونه این امر در وب سایت های فروشگاهی سبب ساز ارتقاء فروش خواهد شد .مطابق آمارها 77 درصد از مردم پیش از خرید،محتویات دارای ارتباط با فرآورده اعم از توضیحات، ایده ها بقیه مشتریان و …را مطالعه میکنند .داشتن محتوایی با کیفیت به طور قابل توجهی باعث افزایش فروش خواهد شد .

علاوه بر این امروزه این مساله برای موتور های کاوش هم فراوان کلیدی شمرده می شود به طوری که تارنما های با محتوای یکتا و کاربر پسند در حق تقدم بالاتری برای سکو دهی در گوگل قرار دارا هستند .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: