۳- کوتاه‎ترین مسیر میان دو نقطه چیست؟
نوشته شده توسط : علی پور

۳-
کوتاه‎ترین مسیر میان دو نقطه چیست؟ نقشه یادگیری شما دارنده مسیرهای پیچیده‌ای میباشد . شما درباره این مسیرهای پیچیده چیزی نمی‌دانید . بدتر از همه، مسیرهای مستقیم پنهانی که سریع‎تر می‌توانند شما را از جایی که هستید،‌ به جایی که می‎خواهید باشید برسانند را نمی‌شناسید .

طراحی سایت در مشهد

این مسئله‎ عجیب نمی‌باشد . نقشه منش شما یک قلمرو ناشناخته می باشد . در واقع شما نمی‌دانید کدام مسیر بی واسطه و کدامیک پیچیده است، زیرا نسبت به چیزهایی که نمی‌دانید با خبر نیستید . ممکن می‌باشد دربین دو نقطه مسیر کوتاه‌تری باشد؛ البته شما نمی‌توانید آن را ملاحظه کنید .

اینجا صحیح جایی می‌باشد که یک مربی می تواند به شما یاری کند . این مربی، قبلا مسیری را طی کرده که شما در حالا همت برای گذراندن آن می باشید . او چشم‌انداز این مسیر را بهتر از شما میداند . در حالتی که یک مربی دارید، مطلقا با وی مشورت نمایید . از وی بپرسید چطور می‌توانید به هدفتان برسید .

اگر به مربی دسترسی ندارید، نگران نباشید . گاهی وقت‌ها اضطراری است که مسیرهای پیچیده را یاد بگیرید .

مطلب پیش رو، یک مسیر بی واسطه و یک راهنمای کامل برای یادگیری جاوا اسکریپت میباشد .

توصیه
فرانش به شما اختلاف
رو با عمل حل کن، خیر با بحث چهار
سطح برای یادگیری جاوا اسکریپت یادگیری جاوا اسکریپت شبیه رشد کردن یک آدم هست . روند مختلفی برای پرورش وجود دارااست .
میتوانیم ۴ تراز پرورش را اینطور نامگذاری کنیم:
۱-
نوزادی
۲-
کودکی
۳-
نوجوانی
۴-
بزرگسالی
بیاید به طور خلاصه هر سطح را نظارت کنیم تا بتوانید جایگاهتان را پیدا کرده و یادگیری خویش را در آن مسیر انجام دهید .

۱-
سطح نوزادی اگر هیچ شناختی از جاوا اسکریپت ندارید، می‌توان اعلام کرد که در تراز نوزادی می باشید . شما چیزی درباره جاوا اسکریپت نمی‌دانید و سینتکس (Syntax)‌ آن به نظرتان ناآشنا است .

در این مرحله بایستی تمرکز کنید تا طرز به کارگیری از جاوا اسکریپت را به طور کامل یاد بگیرید . تا زمانی سایرافراد درباره آرایه‌ها، توابع و… صحبت می‎کنند، بتوانید منظورشان را شعور فرمایید .

۲-
سطح کودکی اگر با مبنای سینتکس جاوا اسکریپت آشنا هستید؛ می‌توان گفت شما در تراز کودکی قرار دارید . در واقع شما در این سطح نمی‌دانید چطور باید یک برنامه بسازید .

در این مرحله معمولا به امداد نیاز خواهید داشت . شاید با تعدادی ساعت کاوش و گوگل کردن بتوانید کدها را کپی کرده یا چیزهایی را تغییر و تحول دهید، البته هنوز به مهارت‌های جاوا اسکریپتان مطمئن نیستید . شما نمی‌دانید DOM (برای پیمایش صفحه های اچ تی ام ال :Document Object Model) چگونه کار می نماید . شما نمی‌دانید چطور یک برنامه را از مقدمه بسازید .

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: