صفحه ها فرود کارآمد در وب سایت
نوشته شده توسط : علی پور

در قسمت گذشته مطلب با چند ترفند UX که در تولید صفحه ها فرود کارآمد در وب سایت شما یاری می‌نماید آشنا شدید . در این نصیب به روش‌های بیشتری پرداخته خواهد شد .

در مقاله قبل، به سه نکته در پباده سازی UX اشاره شد که با به کار گیری از آنان می‌توان صفحه های فرودی با نرخ تبدیل بالا ایجاد کرد . با ادامه این نکات در نصیب دوم مقاله یاور لیداوب باشید .

طراحی سایت در مشهد

۴ .
به کارگیری از آرایش و پیرایش های غیر معمول برای این که صفحه فرود موفقی داشته باشید، می بایست آن را از بقیه وب‌ سایت‌ها متمایز نمایید . روش‌های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد- به کار گیری از آرایش‌های غیر معمول یک عدد از بهترین روش‌ها می‌باشد . از آنجایی که ظهور فریم ورک‌های فرانت اند مانند bootstrap، آرایش‌های جعبه استایل (bo-style) در هر جایی در اینترنت قابل مشاهده می‌باشد . بنابراین، ارائه داده ها در آرایش غیرمعمول می‌تواند بازدیدکننده را به محصول شما علاقمندتر کند .

برگه فرود وب وبسایت آژانس کاریابی Ascend Indiana از این راه و روش به کارگیری کرده است . آن ها محتوای متنی خویش را محیط نسخه تعالی لوگوی خود قرار داده‌اند که دربردارنده دو عکس مرتبط با فعالیت ماشین کرایه ای آن‌ها است، یکی از آنان شخصی خندان که به دنبال عمل می‌شود و یک منظره از ایندیانا میباشد . آنها راهی بهتر از این برای جلب لحاظ مخاطبان انگیزه خود پس از ورود به صفحه فرود پیدا نمی‌کردند .

 

 

۵ .
به کار گیری از لوگوی برندهای مشهور لوگوی برندهای دارای اسم و رسم برای بازدیدکنندگانی که ناخودآگاه صفحه را نسخه برداری مینمایند تا شواهد کافی پیدا نمایند و مطمئن شوند، مال توسط شرکت قابل اعتمادی ساخته شده است، سعی داراست . تنها به لوگوی مشتریان و شرکای کاری تفکر نکنید . در حالتی که کالا یا شرکت شما در نشریه معتبری معرفی شده میباشد حتما آن را در برگه فرود خویش قرار دهید، یا در‌صورتی‌که فرآورده شما به ارتقاء یا این که تکمیل یک متاع از مارک دارای شهرت کمک می کند نمی‌توانید لوگوی آن را در برگه فرود خود اضافه فرمایید .

صفحه فرود Platforma Web Wireframe Kit به طور ماهرانه‌ای از لوگوی کمپانی‌های دیگر برای جلب اعتماد بازدیدکننده‌های خویش به کارگیری کرده می باشد . آنها درست در زیر تصویر محصول، لوگوی ابزارهایی که در کیت خود استفاده کرده‌اند را قرار داده‌اند . همگی برندها برای مخاطبان شناخته شده‌ هستند، مثل Sketch Photoshop یا این که Adobe Illustrator . آنان همیشه از لوگوها در ذیل برگه نیز به کار گیری می‌کنند، برای مثال، آنها چکیده تاثیرگذار به نام «used by» هم دارا‌هستند .

کاغذ
فرود
۶ .
به کار گیری از گرافیک مختص و منحصر به فرد به فرد طرح‌های گرافیکی مخصوص به فرد هم مثل آرایش‌های غیر معمول کار مینمایند . هدف از استعمال از آنها متمایز کردن کاغذ فرود و تاثیرگذاری طولانی بازه زمانی بر بازدیدکننده است . در صورتیکه شما اکثر وقت ها در درحال حاضر وبگردی باشید شاید روش‌های متفاوتی که طراح‌ها برای ایجاد طرح‌های یگانه به کارگیری میکنند را مشاهده کرده‌اید . عکس نگارگری گردیده محصول، گروه آیکون‌های خاص، کاراکترهای یگانه که کاربران یا این که سازندگان فرآورده را نشان میدهد یا چه بسا کمیک استریپ‌ها که تاثیر بسزایی بر بیننده دارند .

ورقه فرود اپلیکیشن پیگیری ترقی تیمی I Done This شامل یکی از شایسته ترین گرافیک‌هایی میباشد که تا به اکنون دیده‌ام . آن ها از رویه طراحی «یک آیکون یک ویژگی» استفاده کرده‌اند و کاراکترهای نقاشی شده حیوان ها هم این طراحی‌ها را دوچندان یگانه کرده می‌باشد . حیوان‌ها در موقعیت‌هایی کشیده شده‌اند که دارای ارتباط با ویژگی‌های نرم افزار است . برای مثال، خروس آپدیت‌های موقعیت روزمره را ارائه می‌دهد، اسب اسناد را با سم خویش کلیدی می‌زند و غیره .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: