اصول بازاریابی و تبلیغ برای وب سایت
نوشته شده توسط : علی پور


اصول بازاریابی و تبلیغ در مورد بازاریابی و تبلیغ بی‌اطلاع نباشید . بعضا از مدیران سایت‌ا خیلی ساده‌لوحانه تفکر می کنند و اطلاع درستی از ماهیت پیچیده پیکار بی‌امان سایت‌ها برای ربودن عرصه موفقیت از یکدیگر ندارند . کافی می‌باشد گهگاه محرمانه به موتور جستجوی گوگل بزنید و به عبارتی واژه روز قبل یا پریروز را کاوش فرمایید تا بالا و زیر شدن رتبه سایت‌ها را به دیده خود ببینید . برای برد سایتتان بایستی با چشمان گشوده و دور اندیشی بی نقص از اصول بازاریابی تکان نمائید . همچینین کسب مهارت ?تبلیغ‌نویسی در وی? برای مدیران تارنما لازم است . این مهارتی است که سال‌ها آن را درس دادن می‌کنم و عملکرد میکنم در مقاله ها بعدی به آن بپردازم .

طراحی سایت در مشهد

۶ .
اختصاص وقت کافی برخی از صاحبان سایت‌ها تصور ساده‌انگارانه‌ای از مکانیزم تلاش یک وبسایت دارا‌هستند . آن‌ها تفکر میکنند همینکه مطالب خوب و نرم‌افزار نیکی برای مدیریت محتوای سایت داشته باشیم، عمل تمام است و سایت خویش به خویش موفق می شود . برای مدیر تارنما خویش بایستی هر روز وقت کافی اختصاص دهید . منظور از مدیریت، مقاله گذاشتن نیست، خواسته تحلیل و آنالیز اوضاع می باشد . بایستی مدام از خودتان بپرسید چگونه میتوانم فلان کار را خوب تر و سریعتر انجام دهم؟ چطور می توانم درآمد وب سایت را ارتقا دهم؟ چرا فلان مکانیزم تبلیغی یا بازاریابی نتایج دلخواه را به توشه نمی‌آورد؟ آیا یوزرها از خدمات سایت راضی هستد؟ آیا پیشنهادات آنها را آنالیز کرده‌ام؟ هیچ رویکرد میانبری وجود ندارد . برای کامیابی سایتتان وقت بگذارید .

۷ .
طرح و برنامه‌ای برای بسط سایت یکی از نکات ظریفی که سایت‌های چیره رعایت می‌کنند، داشتن طرح و برنامه‌ای برای بسط وب سایت است . بسط بخشی از ذاتی یک وب سایت اینترنت میباشد . یک تارنما فارغ از توسعه، حتی با بهترین مطالب و خدمات، بزودی روندی نزولی را آغاز خواهد کرد . مردمان سایت‌هایی که تر و تمیز تغییر‌و تحول و تحولاتی در آن چهره میگیرد و همت می نمایند خوبتر شوند را دوست دارند . داشتن نرخ پرورش منظم، یکی از استراتژیک‌ترین روش‌ها برای پیروزی یک وب سایت وب می باشد .

۸ .
چک سایت‌های رقیب مگر می شود برنده بود و رقیب نداشت؟ موفقیت یک وضعیت نسبی هست و در قیاس با وضعیت سایت‌های دیگر قابل اندازه‌گیری میباشد . پس اگر میخواهید تارنما موفقی داشته باشید، رقبای خویش را بشناسید . مغرور نباشید و به وبسایت آن‌ها سربزنید . از رقبای خویش بیاموزید . محاسبه سایت‌های رقیب یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای پایه گذاری کردن برنامه توسعه تارنما خودتان میباشد . یک رویه معمولی برای یافتن سایت‌های حریف به کارگیری از دستور related در جستجوی گوگل است . در صورتی‌که میخواهید رقبای سایت johnboghossian .com را بیابید کافی می‌باشد در گوگل عبارت related:johnboghossian .com را کاوش نمایید .

۹ .
مصرف کننده خیر و خوبی باشید یک وب سایت در راستی یک کارگاه ایجاد داده ها است . برخی از مردم تصور درستی از ماهیت ?مفهوم تولید? ندارند و با خیالپردازی‌های خود در این زمینه معاش می‌نمایند . حقیقت آن می باشد که تا مصرف کننده خوبی نباشید، قابلیت و امکان ندارد تولیدکننده خوبی باشید . این یک اصل کلیدی در معاش میباشد . مثلا درصورتی که می‌خواهید آهنگساز نیکی باشید بایستی ابتدا یک سری سال موسیقی عالی و با کیفیت بشنوید تا آرشیو فرضی کارکشته داشته باشید . در صورتیکه می خواهید تالیف کننده نیکی بشوید می بایست چندین سال کتاب‌ها و آثار نویسندگان دارای شهرت را بخوانید و بیاموزید . باید کالای پدیدآورندگان پیروز را مصرف فرمایید تا راز برد آن را شم فرمائید .
خیلی‌ها دلشان می‌خواهد یک فروشگاه آنلاین داشته باشند ولی تا به امروز حتی یک توشه نیز آنلاین خرید نکرده‌اند! درصورتی که میترسید آنلاین خرید کنید، چه توقعی از مردمان دارید؟!





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: