چه گونه طراحی وبسایت ریسپانسیو را کاربردی کنیم؟
نوشته شده توسط : علی پور

تقریبا هر کسب و کاری نیاز به یک طراحی وبسایت دارد، ولی این روز ها طراحی وب سایت ها فقط به آن چه که شما در ورقه کامپیوتر مشاهده می کنید، ختم نمی گردند . اشخاص از اینترنت به وسیله ابزارهای مختلفی امداد می گیرند، از گوشی های هومشند همراه گرفته تا کنسول های بازی . بعضی کارشناسان پیش بینی می کنند که در سال های آینده، بیشترین حجم ترافیک اینترنتی از تلفن همراه ها حاصل شود .

طراحی سایت در مشهد

چه گونه
طراحی وبسایت ریسپانسیو را کاربردی کنیم؟

ایراد این جا می باشد که بیشتر پباده سازی وب سایت های تجاری تنها برای دسک تاپ و یا این که لب تاپ باصرفه سازی شده اند . زمانی که یک طراحی تارنما تجاری عادی را در مرورگرهای تلفن همراه مشاهده می نمایید، نیاز به زوم نمودن و اسکرول نمودن دارید تا توانمند باشید همگی محتویات صفحه را به طور بدون نقص ببینید . تعامل برقرار نمودن با پباده سازی سایت ها در این ورقه های لمسی حاذق میباشد خیلی خسته نماینده باشد .

برای این که این نقص‌ رفع شود، خیلی از کسب و کار ها یک یا یک‌سری نسخه پباده سازی وب سایت خود را تولید و برای تلفن همراه ها سئو می نمایند و از این رو سرور طراحی سایت، هنگامی که ابزار تلفن همراه زمینه استعمال استفاده کننده را تشخیص داد، از این طراحی های با صرفه سازی شده استعمال می نماید . این قدم اولیه است، ابزارهای موبایل در سایز ها و گونه های مختلفی در بازار وجود دارا‌هستند . طراحی سایتی که در IPHONE خوب به نظر می رسد، احتمال دارااست در KINDLE FIRE به خیر فعالیت ننماید .

ایده خیر و خوبی هست تا یک پباده سازی وب سایت را برای همه ابزارهایی زمینه استفاده مخاطبان وبسایت بسازیم که در هر سایز و صورت ورقه سناریو ها به خوبی اجرا شود .

یک راهکار برای این قضییه، “طراحی تارنما ریسپانسیو” می‌باشد که طراحی اینترنت وبسایت تان را برای رئیس نمودن ارازان تر و بی آلایش خیس می سازد، این در حالی میباشد که تجربه شگرفی را برای مخاطبان تلفن همراه هم آماده می کنید . این پباده سازی ریسپانسیو سبب می شود تا یک طراحی سایتی را ایجاد نمائید که در هر ابزاری با هر سایز و شکلی به خیر اجرا شود، نیز چنین کارکشته می‌باشد حضور برند تان را در در میان مخاطبان تارنما و دنیای آنلاین نیز گسترش دهد . به علاوه، نیاز مخاطبان به تایپ نمودن در تارنما هم کاهش می یابد .

زمانی که یک استفاده کننده به یک پباده سازی وب سایت با طراحی ریسپانسیو دست می یابد، وب سایت محدودیت ابزاری که کاربر استفاده می کند را تشخیص می دهد و به طور اتوماتیک بر پایه سعی و یا این که سایز ورقه نمایش، تغییر می یابد تا به نیکی در این ابزار اجرا شود . این پباده سازی ریسپانسیو قادر است به طور نمونه طرح بندی، عکس های و منوی سرج کردن وبسایت را بر اساس مدل ابزار تغییر تحول دهد .

برای این که پباده سازی وبسایت ریسپانسیوی را برای کسب و عمل خویش ایجاد کنید، قادر هستید طراح سایتی را به فعالیت بگیرید و یا از ابزار های ساخت پباده سازی وبسایت استعمال فرمائید که طراحی وب سایت ریسپانسیو را برای شما آماده می سازد . در هر صورت، این ۵ موردی که در این نوشته برای شما ابلاغ می کنیم هم توانمند است به ریسپانسیو نمودن سایت تان امداد نماید .

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: