دی اچ گیت DHgate یک پلتفرم B۲B
نوشته شده توسط : علی پور

دی
اچ گیت
DHgate یک پلتفرم B۲B است که به واردکنندگان از سراسر دنیا اجازه می‌دهد تا حجم کوچکی از کالاهای چینی را از طریق بیشتر فروشی اینترنتی با بها بخش اعظم خریداری کنند . در این پلتفرم میتوانید محصولاتی نظیر، لوازم دیجیتال، لباس، اقلام تزئینی، اسباب ورزشی و . . . را خریداری نمائید . دی اچ گیت بیش از ۳۰ میلیون متاع در ۲۲۷ مرزو بوم در سراسر جهان دارااست . این خدمت دارای بیش از ۵ میلیون مشتری در سراسر دنیا می‎باشد و در اکنون حاضر در میان ۲۱۰۰ سایت پر بازدید جهان قرار داراست .

طراحی سایت در مشهد

ایندیا
مارت
نماینده‌ی اقتصاد جدید ظهور هند در بازار امروزی بخشید و ستد جهانی، ایندیا مارت می باشد . این B2B هندی در فضای داخلی، بی حریف می باشد و در عرصه ی جهانی، به نسبت دادن آمار مجله‌ی اکونومیست، جایگاه دوم را در اختیار دارد . این طور که گفته می شود، در سال ۲۰۱۵ بیش از سه میلیون مال و خدمات، از قالب این وبسایت به بازارهای جهانی عرضه گردیده هست .

made
in china
این مجموعه یکی دیگر از محبوبترین و بهترین وب سایتهای B2B که احتمال دارد شما اسم آن را شنیده باشید . این کمپانی به وسیله شرکت Focus Technology Co از سرزمین چین با مسئولیت محدود سازمان میشود . این کمپانی به عنوان یک رهبر در صنعت تجارت الکترونیک هست که تمام تولیدات آنها در چین یا این که تایوان ساخته میشوند .

ویترین
نت یک پلتفرم و سایت B2B ایرانی
ویترین نت یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های B2B اهل ایران است .
در حالتی که چین، هند، مالزی و سایر مملکت های به دور و بر ما توانسته‌اند مقام خویش را پیدا کنند، چرا یک B2B ایرانی ویترینِ اینترنتی محصول ها ساکن نشود؟
این سرویس جای خالی چنین ابتکار را در فضای اقتصاد سنتی ایران، مالامال میکند و با فهم و شعور و شناخت ظریف از شرایط، اقدام به سرویس‌دهی کرده و در زمینه‌های مختلف، نگاهی تخصصی به عرضه داراست . شما چه تامین کننده باشید یا این که توزیع کننده تهیدست ارائه و یا اخذ خدمات، از نحوه یک پلتفرم بنگاه به بنگاه خواهید بود . شما می توانید با به کار گیری از ویترین نت هم نتیجه شخصی را در حالتی بهینه قرار دهید و نیز چرخ اقتصادی این ممکلت را اندکی به جلو پیش ببرید .

ویترین نت دارنده دسته‌بندی گسترده‌ای اعم از صنعت های غذایی، نساجی، روش و ساختمان، صنعت های چوب، ورقه و سلولز، خودرو، بسته بندی مواد غذایی و . . . میباشد که با مراجعه به اینترنت سایت ویترین نت به آدرس vitrinnet .com از تجهیزات این پلتفرم ایرانی به کارگیری کنید .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: