گوگل و موتورهای جست و جو وقتی که شما تارنما خویش را برای گوگل
نوشته شده توسط : علی پور


6 .گوگل
و موتورهای جست و جو وقتی که شما تارنما خویش را برای گوگل و دیگر موتورهای جست و جو با صرفه کنید می توانید کاربران و مشتریان هدفمند تری را بدست بیاورید . پیکار امروز کسب و کارهای اینترنتی بر راز همین میباشد . هر کسب و کاری می کوشد تا بهترین رده را در گوگل از آن خویش نماید . هیچ منبعی خوبتر از گوگل نمی تواند برای شما اشخاصی را به تارنما تان هدایت نماید که واقعا به دنبال کسب و عمل شما میباشند .

طراحی سایت در مشهد

پیشنهاد می کنم مطلب چرا بایستی سایتمان را سئو کنیم؟ را حتما مطالعه فرمائید .

این در صورتی می باشد که هیچگاه سوای داشتن وب سایت نمی توانید از گوگل بهرمند شوید . درصورتی که شبکه تلگرامی داشته باشید یا پیج اینستاگرامی هیچ وقت نباید به گوگل اندیشه فرمایید . به این که روی آن سرمایه گذاری نمایید و از نحوه آن مخاطبانتان را به کسب و کارتان سوق دهی نمائید .

 

چرا
منش اندازی کسب و کار اینترنتی در کانال های اجتماعی ریسک بالایی دارد؟ به حیث من رویه اندازی کسب و کار اینترنتی در کانال های اجتماعی مانند ساختن خانه روی آب میباشد . زیرا هیچگاه نمی بضاعت به کانال های اجتماعی اعتماد کرد! زیرا همانگونه که در جریان می‌باشید چند سال پیش فیسبوک بود و حال حاضر نیز اینستاگرام! معین نمیباشد کانال اجتماعی بعدی که در مرزو بوم ما دوستداشتنی می شود کدام می باشد .

از طرفی هر لحظه ممکن می‌باشد با غربال شدن کانال های اجتماعی دوست داستنی در کشورمان رو به رو شویم . همانطور که بارها این رخداد در مرزوبوم ما افتاده هست .

با این وجود ریسک بالایی برای کسانی هست که بر روی شبکه های اجتماعی کسب و کار خویش را خط مش اندازی می نمایند .

ادراک این موضوع خیلی ساده هست . فرض نمائید شما وقت متعددی برای ارتقاء دنبال کنندگان خود در کانال های اجتماعی نهاده باشید که در واقع این دنبال کنندگان جزئی از یوزرها و مشتریان شما بوده اند .

خب آن گاه از این‌که شبکه اجتماعی محبوبی که شما در آن کار می کنید به هر دلیلی دیگر طرفدار نداشته باشد تکلیف شما چه هست؟ این همه زحمتی که کشیده اید یک شبه از بین می رود . دیگر به مشتریان و کاربرانی که بخشی از دنبال کنندگان شما بوده اند دسترسی نخواهید داشت . یا ممکن هست دنبال کنندگان شما که به هر طریقی عاملی بودند برای کسب درآمد شما شرایط کنونی دیگر وجود ندارند .

این در صورتی است که در شرای تارنما داشته باشید هیچ وقت مشتریان و کاربران کسب و عمل خویش را از دست نخواهید داد! یوزرها شما مدام در دسترس شما می باشند . به راحتی هر وقتی که اراده نمایید می توانید با آن ها در ارتباط باشید و به آن ها پیشنهاد خرید تولیدها و خدماتتان را بدهید .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: