چه عواملی سرعت وبسایت شما را ذیل تاثیر قرار میدهد؟
نوشته شده توسط : علی پور

چه
عواملی سرعت وبسایت شما را ذیل تاثیر قرار میدهد؟ ارتقاء
سرعت بار گذاری صفحات در دستگاه گوشی تلفن همراه گوشی تلفن هم پا در حالا حاضر نقش مهمی در جايگاه بندی موتور های جستجو چه بسا در نتایج جستجوی دسکتاپ دارد .

طراحی سایت در مشهد

افزایش
سرعت بار گذاری صفحه ها در موبایل
بنابراین در حالتی که می خواهید جايگاه بندی و مشاهده کرد مثبتی در حیث یوزرها خویش محافظت فرمایید واجب است بدانید چه طور زمان لود وبسایت خود را کاهش یا سرعت آن را ارتقا دهید . شما می بایست یک وب سایت داشته باشید که یک تجربه کاربری سریع و سهل وآسان را در هر مرورگر از کاغذ نمایش را فراهم کند .

به
چه استدلال سرعت یک وب سایت کم است؟
شما یک آزمایش سرعت تارنما را انجام داده اید و مدت بارگیری آن دوچندان کند است .
اکنون باید چه اقداماتی را انجام دهیم؟
یک‌سری دلیل وجود دارد که بازه زمانی بار گذاری تارنما شما را به تاخیر میاندازد .

چگونه
سرعت وب وبسایت خود را در سال 2019 ارتقاء دهید تعداد زیادی از عامل ها در کنار نیز دست به دست عر تا سرعت یک وب سایت را گزینش کند .

در این پست، ما رویه های دوچندان متعددی را برای افزایش سرعت یک تارنما که در سال 2019 کاربرد زیادی دارااست را ابلاغ میکنیم .

1-درخواست
های HTTP را به حداقل برسانید 80٪ مقطع بار گذاری ورقه اینترنت صرف دانلود نصیب های متفاوت صفحه، نظیر تصاویر و اسکریپت ها میشود که در واقع یک درخواست HTTP برای هر یک از این موادسازنده ساخته شده است، پس یک مقطع طولانی صرف رندر شدن صفحه شما میگردد .

در مرحله اولیه تعداد این درخواست ها را کاهش دهید .

اگر از گوگل کروم به کارگیری می کنید، می توانید از ابزار browser’s Developer Tools استفاده کنید تا ببینید چه تعداد درخواست HTTP تارنما شما ارسال مینماید .

برای این کار روی کاغذ مورد حیث خویش که می خواهید آنالیز کنید کلیک کنید و آنگاه دکمه ی Inspect را بزنید و سپس بر روی دکمه Network کلیک نمایید .

ستون "Name" تمام پوشه های جانور در کاغذ را نشان می دهد، ستون "Size" اندازه هر فایل را نشان می دهد و ستون "Time" نشان می دهد چقدر طول می کشد تا هر فولدر را بارگیری کنید .

در گوشه زیر سمت چپ، شما همینطور می توانید تعداد کل درخواست های تارنما خویش را مشاهده نمایید .

کاهش این تعداد درخواست ها منجر افزایش سرعت سایت شما می شود شما می توانید در نصیب فایل های خود مشاهده کنید که کدام فایل های غیر اضطراری در هر توشه بارگذاری برگه درخواست داده می گردند و ان ها را حذف نمائید .

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: