آتی گویش PHP آینده
نوشته شده توسط : علی پور

دنیای تکنولوژی و برنامه نویسی روز به روز در اکنون تغییر و تحول و تحول می باشد . بدین ترتیب افراد متعددی درباره آتی گویش برنامه نویسی خود، نگران می باشند . آنان دوست دارا‌هستند بدانند زبان نویسی که گزینش کرده اند در آتی چه سهمی از بازار را خواهد داشت و تا چه وقتی می تواند نیازهای خویش و کاربران را برطرف نماید . در این مطلب، می خوا‌هیم تعریف کنیم که آیا PHP در حال مرگ می باشد یا این که نه . پس در ادامه این مقاله هم پا ما باشید .

طراحی سایت در مشهد

آتی
گویش PHP آینده
لهجه PHP
برای اینکه بتوانیم دیده انداز صدق از آتی لهجه برنامه نویسی پی اچ پی داشته باشیم، می بایست آن را از دو جهت بررسی کنیم . اولیه اینکه این لهجه باید چک شود تا ببینیم در آتی چه ویژگی های تازه و رقابتی می خواهد به یوزرها خود ارائه کند . در سطح آن گاه می بایست گویش PHP را از لحاظ سهمی که در بازار بسط وب خواهد داشت، بررسی کنیم . به این ترتیب در ادامه این مطلب هم پا ما باشید تا بدانید گویش برنامه نویسی PHP چه آینده ای خواهد داشت .

خصوصیت
های و تغییرات زبان PHP آتی
PHP
لهجه PHP با عرضه ورژن هفتم در سال 2015، توانست در جهت کسب رضایت کاربران و افزایش ثبات در حوزه اینترنت گام بزرگی بردارد . بعضی این ورژن از گویش PHP را یک عدد از شایسته ترین بروزرسانی های یک لهجه برنامه نویسی به حساب می آورند . از جمله تغییرات کلیدی این نسخه می بضاعت به بهبود عملکرد، کاهش استعمال از خاطر تا حدود 50% و ارتقاء چشمگیر سرعت (حدودا دو برابر) اجرای آن اشاره کرد . با آنالیز این مورد می بضاعت اینگونه برداشت کرد، که تیم توسعه PHP بر روی بهبود همت این زبان تمرکز کرده اند .

more
اکثر بخوانید : آموزش لینوکس (جلسه 27) : نصب LAMP در لینوکس کامپایلر
JIT در PHP با دقت به این زمینه کاربران انتظارات مختلفی از بروزرسانی بعدی این گویش دارا هستند . ورژن هفتم PHP سپس از بروزرسانی همت زیاد خیر و خوبی پیدا کرد، البته هم چنان قابلیت و امکان بهبود آن وجود داراست . بنابراین بسط دهندگان گویش PHP پیشنهادات مختلفی را برای بهبود و افزایش این لهجه در تارنما رسمی PHP مطرح کرده اند . مهم‌ترین خصوصیت که ممکن است در ورژن هشتم این لهجه شاهد آن باشیم، به کار گیری از کامپایلر Just In Time یا به اختصار JIT در گویش PHP است .

1 سپتامبر 2016 دیمیتری استوگوف با ارسال پیامی از آغاز عمل برای ایجاد یک کامپایلر JIT جدید، برای ارائه در نسخه هشتم PHP خبر بخشید . این خبر نشانه مضاعف خیر هست که توسعه و گسترش دهندگان زبان PHP تمام توان خود را بر روی ارتقا سرعت و تلاش این گویش مترکز ساخته اند . کامپایلر JIT مثل خودرو مجازی گویش برنامه نویسی جاوا، کدهای نوشته گردیده به لهجه PHP را به گویش سطح زیر C کامپایل می کند .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: