نرخ تبدیل مشتری (Conversion Rate) تارنما
نوشته شده توسط : علی پور

نرخ
تبدیل مشتری (Conversion Rate) تارنما شما تحت است اجازه دهید یک سری قدم به عقب برداریم و یک سوال ریشه ای از شما بکنیم .
اصلاً طراحی سایت چه اهمیتی برای کسب و امور دارد؟

طراحی سایت در مشهد
ممکن
میباشد این سوال پاسخ های متعددی داشته باشد ولی در کل همه مدیران بر این اعتقادوباور حادثه لحاظ دارا‌هستند که تارنما به طور کلی قرار می‌باشد 2 فعالیت پایین را انجام دهد:
آشنا
کردن مردمان با سرویس یا فرآورده شما پیدا
کردن مشتری های تازه و فیض بیشتر اکنون که برای خویش این هدف ها را توصیف کردید، آغاز به پباده سازی سایتی می‌کنید که تمام ویژگی‌های خیر و خوبی که تا به اکنون به شما گفتیم (یعنی ریسپانسیو و امروزی بودن وبسایت و غیره) را دارااست . البته وبسایت شما با تمام ویژگی های خوبی که دارد، نرخ تبدیل پایینی داراست .
منظور از نرخ تبدیل مشتری یا این که Conversion Rate چیست؟
منظور از نرخ تبدیل این می باشد که هنگامی کاربری از وب‌سایت شما بازدید می‌کند، به عبارتی اقدامی را انجام دهد که شما از وی میخواهید . این هدف‌گذاری قادر است برای هر وبسایتی متعدد باشد . مثلاً در یک وب‌سایت، شما از بازدیدکنندگان میخواهید در خبرنامه ایمیلی عضو شوند، یا در وب‌سایت شما اکانت بسازند . شاید این اقدام در وب‌سایتی دیگر به منزله خرید، دانلود اپلیکیشن یا اقدامی کاملاً متفاوت باشد .

تاثیر
باز پباده سازی وب سایت بر افزایش نرخ تبدیل به مشتری در‌صورتی‌که تارنما شما در تبدیل بازدیدکننده به مشتری کارایی خوبی ندارد، از این فرصت استفاده فرمائید تا بتوانید با اعمال 4 خصوصیت بالا، آن را گشوده پباده سازی نمایید .

هنگامی تواسنتید با به کارگیری از عارضه ها بالا، به سوال «چرا به بازطراحی سایت نیاز دارم» پاسخ هایی منطقی بدهید، در قدم بعدی نیاز به تحلیل یک خصوصی داده در وب سایت خویش دارید .

قدم
دوم: مشکل‌ها طراحی تارنما خویش را نظارت کنید اگر به یاد داشته باشید در ابتدای مطلب یک مثال برای شما زدیم و گفتیم که وب سایت درست همانند یک فروشگاه می‌باشد . درحال حاضر فرض کنید این دکان آن گاه از مدتی از برهه زمانی تاسیس آن، فروش نیکی ندارد و بایستی در یک اقدام، رویه خویش را تغییر دهد مثلاً اجناس دکان را عوض کنند یا این که به فروشندگان خود فراگیری های بهتری ارائه دهد .

سایت شما هم درصورتی که آن‌گاه از مدتی یوزرها متعددی را به خود جلب نکند یا در تبدیل آن ها به مشتری با مشکل مواجه شود نیاز به بازطراحی دارد . اما قبل از این‌که وارد کار شوید و فعالیت را استارت فرمائید می‌بایست وبسایت اکنون حاضر خویش را چک نمائید .
به عنوان نمونه، میتوانید سوالهای زیر را از خودتان بپرسید:
آیا
وبسایت شما صفحه های متعددی دارد؟ آیا
فونت نوشته های شما برای استفاده کننده مناسب است؟ آیا
عکس های تارنما شما کیفیت نیکی دارند؟ برای این‌که بتوانید وب سایت خویش را به نیکی نظارت فرمائید و تمام نکات مثبت و منفی را از یکدیگر انقطاع کنید، به یک خصوصی ابزار تحلیلی نیاز دارید . ابزارهایی مثل Google Analytics و Google Search Console می تواند خلق و خوی یوزرها شما را ارزیابی نمایند و اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهند .

به کار گیری
از آمارهای گوگل برای ارزیابی صفحات گرانبها سایت با به کارگیری از اطلاعات به دست آمده شما می توانید مهمترین صفحات وبسایت خویش را شناسایی کرده و کلماتی که در هم اکنون حاضر مقام مناسبی در نتایج گوگل دارند را بدست آورید . در روند بازطراحی باید برنامه ویژه ای برای این صفحه ها و کلمه ها انگیزه آن ها داشته باشیم تا این فرایند علاوه بر بهبود تجربه کاربری موجب بهبود وضعیت سئو وبسایت شما شود .

قدم
سوم: برای طراحی وب سایت نو برنامه ریزی کنید درحال حاضر که از ابزارهای متفاوت به کارگیری کردید و برخورد و خوی کاربر را محاسبه کردید، نوبت به برنامه ریزی میرسد . در اولی قدم، به سراغ مشکلاتی بروید که در تراز قبلی به آن ها برخوردید . سفارش ما به شما این می باشد که در وهله اول، از شغل های کوچکی که بیشترین نتیجه را برای شما و یوزرها دارا هستند استارت نمائید .

به عنوان مثال، برگه اصلی یا Homepage وب سایت شما، اولین چیزی هست که کاربر را متوجه خود می‌کند، پس هرگونه تغییر تحول کوچک می‌تواند تاثیر زیادی در تجربه کاربری داشته باشد .
بخش های دیگری که میتواند تاثیر متعددی در نتیجه پباده سازی وب سایت جدید شما داشته باشد، عبارتند از:
برندینگ:
پباده سازی لوگو، پلت رنگ، فونت دسترسی
کاربر: پاک کردن صفحه های اضافی، دسترسی خوب تر در منو محتوای
ورقه اصلی: لحن نوشته ها، طراحی عکس ها





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: