سرویس ها ویژه تارنما ها
نوشته شده توسط : علی پور

مهمترین صدا در جهان نام خود شماست . به یاد سپردن نام های مشتریان و نیاز آنان امری فردی میباشد . وبسایت ها می توانند فردی باشند . فردی سازی مبتنی بر اینترنت محتوا و خدمات سفارشی گردیده را از روش صفحه ها وب آدرس اینترنتی یا فناوری push در اختیار افراد قرار می دهد در این بخش قصد داریم نگاهی به قضیه فردی سازی می اندازیم به ازای آن را بشناسیم همینطور این تیتر از نگرش متفاوتی نسبت به بینش مصرف گردیده .

طراحی سایت در مشهد
مجال خوب در اختیار بازاریابهای امروزی قرار دارد تا سرویس ها خود و به ویژه تارنما ها را فردی سازی کند فناوری اینترنت در ادغام با فناوری مقر داده منجر ارتقا حافظه بازاریاب می شود . به طوری که می توانایی شماره مشتریان را تشخیص داد مقابل آنان را به یاد سپرده و بلافاصله در سرویس آن‌ها بود ها شخصی سازی هستند هنگامی که بازی کننده تازه وارد تارنما می‌شوند به پوکی یا فایل متنی کوچکی در کامپیوتر به او قرار می گیرد . که حاوی شناسه اختصاصی به شخص می باشد اینجانب تصور می شود این فولدر حاوی داده ها شخصی آن بازی کننده ام البته اینطور نمی باشد و به طور ایمیل در پایگاه داده ها ذخیره می شود هنگامی که آن بازیکن نده دوباره گشوده می‌شود به وسیله این کوچه شناخته می شود و یک پیام فردی مطابق با پروفایل بود به طور قلم در قالب برگه به نمایش در می آید درصورتی که چه یک سری از یوزرها کوکی های خویش را منزه می نمایند ولی در‌صورتی‌که آنان به طور آزادانه از مورد (remember me مرا به یاد داشته باش به کار گیری نمایند می توانند تجربیات فردی سازی گردیده آماده نمایند amazon به طور بحث برانگیزای هنوز نیز بهترین نمونه در این مورد به شما می آید به یاد داشته باشید که پباده سازی تارنما ها به حیث قانونی بامسئولیت می باشند . برای اضافه کردن کوکی ها از اشخاص بازدید کننده کسب اذن کنند .
همینطور فردی سازی به فروش خدمت رسانی حرف کردن به تولید هیجان یاری می کند .

فروش
شخصی سازی گزینش محصول ها را برای مشتریان آسان‌تر می‌نماید مشتریان یک سوپرمارکت آنلاین نمی‌خواهند در هر توشه خرید سبد خرید جدیدی از متاع را تعیین نمایند .

سرویس
رسانی مشتریانی که خدمات آنلاین رزرو مهاجرت به کارگیری می کنند در حالتی که برنامه سفر آن‌ها به طور معمول باشد میخواهند در بعضی از سفرها همان جزئیات مهاجرت را بیان نمایند ولی شخصی سازی به آنها قابلیت و امکان می‌دهد برنامه مسافرت خود را نگهداری نمایند .

حرف
کردن مشتریان در جریان فردی سازی می توانند و جور ارتباطی را که می ‌خواهند از شرکت اخذ کنند به تیتر بخشی از بازاریابی با مجوز تعیین نمایند .

ساخت
هیجان کلیه موردها فوق می تواند به عقب بودن بها کمک کرده مارک را تقویت کنند و رابطه با توسعه و گسترش دهند .
البته باید دقت داشت که save را از دست دادیم چرا که معمولاً ایجاد و حفظ شخصی سازی مبتنی بر وب پرهزینه می‌باشد منش ارزان بها تر مبتنی بر پست الکرونیکی ممکن می‌باشد برای اکثری از کشورها شایسته ترین راه باشد نشانی اینترنتی های فردی شده را می بضاعت به سمت مشتریان روانه کرد و به راه‌های متعدد به آن‌ها یادآور و به آنان کمک کرد .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: