تنظیم تگ های سایت
نوشته شده توسط : علی پور

 

گام
پنجم: توصیف درست منو،سایدبار و فوتر پربیننده ترین بخش های هر اینترنت وبسایت منو و سایدبار و فوتر می باشند .بدین ترتیب باید گزینه های قابل قبولی را در این بخش ها قرار دهیم تا بتوانیم بیشترین برخورد را از محل ورود های سایتمان بگیریم و کاربران را به صفحه ها مفیدمان منتقل کنیم .

این نکته را در لحاظ بگیرید که بخش هایی مثل منو در تمام صفحه های سایت تکرار می شوند و در صورتیکه شما کلمه مهم مد نظرتان را در منو قرار دهید،در همه صفحه های این عبارت با لینک مسئله نظر تکرار شده و گوگل متوجه اهمیت این برگه در وب سایت شما میگردد .در فیض می‌توانید شاهد رشد چشمگیری با این عبارات در جايگاه گوگل باشید .اما این بخش تنها مربوط به سئو وردپرس نیست و در کلیه اشکال سایت ها باید رعایت شود .

اولویت اهمیت پیوند ها به ترتیب منو،سایدبار و فوتر میباشد .واضح می باشد که می بایست پراهمیت ترین عباراتتان را در منو هدر قراردهید .پس از آن در سایدبار و در غایت لینک و پیوند های قلیل ارزش خیس را در فوتر قرار دهید .

 

 

قدم
ششم:نگارش درست مقاله ها سایت: گوگل همواره به دنبال آن بوده که وب سایت هایی را در نتایج جستجوی خویش به یوزرها نشان دهد که مطالب موضوع پسند کاربران را دارا باشند و اصطلاحا تارنما های کاربرپسند را دوست دارااست .

خوشبختانه وردپرس ابزار های زیاد زیادی را در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم صفحه ها را خوشگل و کاربرپسند طراحی کنیم .مقدمه به نظارت اصول کلی نگارش مقاله‌ها میپردازیم و بعد از آن ابزار ها را معرفی خوا هیم کرد .

یک عدد از خصوصیت هایی که هر کاغذ از وب تارنما می بایست داشته باشد تنظیم درست تگ های h1,h2,h3 و . . . می باشد .همه این تگ ها می بایست مشتمل بر عباراتی دارای ارتباط با مورد به عبارتی برگه از وب سایت باشند .

تگ h1 که اصلی ترین آن ها هم است،فقط یکبار بایستی در هر برگه تکرار شود و به عنوان سرتیتر مقاله ها مسئله استفاده قرار می‌گیرد .

تگ h2 در سطح دوم اهمیت قرار دارد و به عنوان سرتیتر دوم استفاده میشود .به غیر از تگ h1 برای مابقی تگ ها محدودیت خاصی بابت استفاده از آن ها وجود ندارد و تماما با اعتنا به مقدار مطلب و محتوای جان دار در آن صفحه،تعداد این تگ ها توصیف خواهند شد .

تگ های h3 . . .h6 به ترتیب تیتر های ناچیز اهمیت خیس و کوچک خیس هستند .

دقت
فرمایید متن های عادی نباید با این تگ ها تعریف شوند و صرفا می بایست برای عنوان ها مورد به کارگیری قرار بگیرند

 


تنظیم
تگ های سایت
همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید،هر عنوان باید در جای مناسب خودش قرار بگیرد .برای مثال شما نمیتوانید از h3 به کارگیری کنید در حالی که آن را زیرمجموعه h2 قرار نداده باشید .به همین رخ باید این قانون را برای همه ی تگ ها رعایت کنید .

 

قدم
هفتم: قراردادن صحیح عکس و کلیپ در متن: این گام را میتوان بخشی از قدم پیشین هم دانست .قرار به دست آوردن عکس و ویدیو قادر است دو امتیاز مثبت برای مقاله ما ایجاد کند .

امتیاز اول: گوگل به مطالبی که عکس یا این که ویدیو در آن ها قرار دارا هستند دقت بیشتری نشان می دهد .طبق تجربه ما و آمارهایی که محققان سئو با آنالیز وب سایت های گوناگون به دست آورده اند،صفحاتی که دارای عکس و ویدئو می‌باشند درجه بهتری در نتایج گوگل به دست می آوردند .

امتیاز دوم: عکس و ویدیو سبب ساز می شود کاربرانی که به صفحه ما وارد میشوند هنگامی را صرف دیدن عکس ها و ویدیو ها بکنند و اینکار سبب ساز ارتقا مقطع حضور کاربران در صفحه ها ما و در ادامه افزایش جايگاه تارنما در گوگل شود .

البته
قراردادن عکس و ویدیو در مقاله ها و صفحه ها چه شرایطی دارد؟
ضابطه اولیه نسخه برداری نبودن تصاویر میباشد .باید در نظر بگیرید که گوگل می تواند به راحتی تصاویر اسکن شده از تارنما ها دیگر را تشخیص دهد .پس سعی نمایید از تصاویر تازه و اختصاصی به خودتان استعمال فرمایید .این ضابطه در قضیه ویدئو نیز صحت می نماید .

قانون دوم به کار گیری از تگ های مناسب برای قرار دادن عکس و فیلم در اینترنت سایتتان می باشد .

برای تصاویر حتما از تگ alt مطلوب به کارگیری نمایید تا بتوانید در بخش سرچ تصاویر گوگل هم رتبه نیکی به دست آورید .متن تگ alt را می بایست نزدیک به واژه و کلمه اصلی آن کاغذ قرار دهید .

طراحی سایت در مشهد

کلیپ را نیز میتوانید در سایت هایی نظیر آپارات و یوتیوب قرار داده و بعد در سایت قرار دهید و نیز میتوانید بدون واسطه روی سرور سایت خویش آپلود کنید .در هر دو فیس میتواند به سئو سایت امداد نماید .

گام
هشتم: استعمال صحیح از برچسب ها و جور ها: یک عدد از مواقعی که در سئو وردپرس بایستی رعایت کرد،برچسب ها و دسته ها می باشند .

تفاوت برچسب ها و گونه ها: از حیث نفی تفاوت خاصی بین نوع های و برپسب ها وجود ندارد .ولی
تفاوت هایی در کاربرد این دو وجود داراست که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:
1 .برای هر جور میتوان زیرمجموعه گزینش کرد .به عبارتی دیگر جور ها به صورت درختی توصیف می شوند و برای نظم دادن به مطالب کاربردی ترند .ولی برچسب ها این خصوصیت را ندارند .

2 .معمولا در برهه زمانی استارت کار وبسایت و به صورت برنامه ریزی گردیده جور ها تشکیل می‌شوند و هر مطلب معمولا در یک نوع قرار می گیرد .ولی برچسب ها بر اساس نیاز در هر مطلب ساخته میشوند و ممکن می‌باشد یک مطلب 10 برچسب داشته باشد .

3 .شما باید هر مطلب ای را دست‌کم در یک دسته قرار دهید تا در وبسایت نمایش داده شود .اما برچسب به این شکل نیست و استعمال نکردن از آن مشکلی تولید نخواهد کرد .

بایستی
ها و نباید های برچسب ها و مدل ها: نوع ها یکی از ابزار های حیاتی سئو می باشند که در سئو وردپرس میتوان با استعمال از آن به منزلت های مناسبی در گوگل رسید .معمولا برای موضوعات گوناگون نوع هایی وجود داراست که بتوانید مقاله ها دارای ربط را در یک برگه داشته باشید .کاربرد نوع ها فراوان سهل می‌باشد و نیاز به توضیح متعددی ندارد .

البته برچسب ها معمولا در بخش اعظمی از تارنما ها به اشتباه مورد استعمال قرار می گیرند .در اصل هر برچسب را می بایست دست‌کم در دو مقاله خود به کارگیری نمایید تا برگه بی ارزش در وبسایت تولید نشود .بخش اعظمی از اشخاص در هر مقاله به دلخواه برچسب تولید میکنند و آن برچسب ها را در مقاله‌ها دارای ربط تکرار نمی کنند .این موضوع تاثیر مثبتی در سئو وب سایت شما نخواهد داشت و تنها در درحال حاضر بیش تر کردن صفحه های بی ارزش سایتتان می باشید .معمولا برچسب ها در وبسایت هایی کاربرد دارا هستند که تعداد متعددی مقاله دارا هستند .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: