اشتباهات رایج در طراحی منوی وب سایت
نوشته شده توسط : علی پور

منوی وب سایت، قسمتی از وب وبسایت می‌باشد که با وجود اهمیت فراوانی که دارد فراوان دور از شوخی گرفته نمیشود، منوی اینترنت سایت مستقیما بر چندین چیز مانند : بازاریابی، فروش و چه بسا سئو اینترنت وبسایت تاثیر بسزایی دارااست البته ایرادات زیادی در طراحی منوی بعضی از وب سایتها وجود دارااست که این مشکلات سبب ساز کاهش رتبه ی وب وبسایت میشود، در ادامه به بعضی از این اشتباهات در طراحی منو میپردازیم .

 

به کار گیری
از اصطلاح "با ما در تماس باشید" بجای "تماس با ما"
کارایی فرمایید اصطلاحاتی که در منوی با اهمیت وب سایتتان به چهره هوشمندانه ابلاغ نشده اند را کنار بگذارید، برخی از این اصطلاحات عبارتند از: "با ما در تماس باشید" ، "بیایید حرف کنیم" و یا این که "بیایید چت کنیم" .

این اصطلاحات کاربر را سردرگم می کنند، چراکه استفاده کننده در وب وبسایت شما به چهره ناخودآگاه به دنبال کلمه ی "تماس با ما" می گردد ، بنابراین از این‌که مشتریانتان را گیج و سردرگم شوند پرهیز نمایید .

 

 

 

قرار
دادن لینک و پیوند وبلاگ
یکی از روش هایی که مردم بتوانند اینترنت سایت شما را پیدا کنند، وبلاگتان است . درواقع کاربران شما گهگاه زمان ها از بلاگ شما به اینترنت سایتتان می رسند نه این‌که از باطن وب سایتتان با وبلاگتان آشنا شوند، چون زمانی که استفاده کننده وارد اینترنت وب سایت شما میشود دیگر نیازی ندارد که وبلاگ شما را ببیند . بدین ترتیب قرار دادن لینک وب لاگ شما در منوی حیاتی یک غلط هست .

البته اعتنا داشته باشید که تنها در یک چهره می توانید از لینک و پیوند وبلاگتان در منوی سایتتان به کار گیری کنید، آن هم در‌صورتی‌که وبلاگتان بخش حساس خدماتی باشد که ارائه می دهید .

اما در غیر این چهره خوب تر هست از پیوند وبلاگتان در فوتر اینترنت سایتتان استعمال نمایید تا استفاده کننده درصورت نیاز بر روی آن کلیک نماید خیر در منوی اینترنت وب سایت .

 

 

 

استعمال
از کلمه و واژه ی "خدمات" بجای لیست کردن مهم‌ترین خدماتتان
بازدیدکنندگان وب وب سایت شما با استفاده از منوی وب سایتتان، روش ی فعالیت و خدماتی که ارائه می دهید را فهم می کنند براین اساس خیلی بهتر میباشد در شرای خدماتی که ارائه می دهید را لیست کنید و فقط به یک کلمه و واژه ی سرویس ها اکتفا نکنید .

 

 طراحی سایت در مشهد

 

طولانی
کردن بیش از حد منو
آیا
با ضابطه Hick آشنایی دارید؟ این قانون که به وسیله دو روانشناس آمریکایی نوآوری شده می باشد درباره‌ی این مسئله میباشد که چه طور در کوتاه ترین زمان می توانیم شایسته ترین تصمیمات را بگیریم؟
براساس قانون Hick ، به به عبارتی میزان که گزینش های بیشتری را در اختیار کاربران و یا این که مشتریانتان قرار دهید به به عبارتی مقدار نیز فرایند تصمیم گیری آن ها را طولانی تر کرده اید، بنابراین تلاش نمائید منوی اینترنت سایت شما کوتاه باشد تا به تصمیم گیری آسان تر کاربرانتان کمک کرده باشید .

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: