نکاتی در مورد تارنما
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد 


در طراحی وبسایت برای این که وبسایت خوب و جامعی داشته باشید می بایست چندین نکته را رعایت فرمائید تا‌هنگامیکه کاربری وارد وب سایت شما شد او را جذب نمایید و بطور راضح انگیزه خود را به آن ها برسانید .

 

او‌لین نکته ای که می بایست در پباده سازی وب سایت رعایت نمایید قرار دادن آیتم درباره ما و تماس با ما است که در کاغذ درباره ما با قرار دادن توضیحاتی از کسب و عمل خود ،معرفی مدیریت و پرسنل باشد که‌این فعالیت منجر میشود تا کاربرانتان با شما آشنا شوند و نیز در کاغذ تماس با ما با قرار دادن شماره تلفن،پست الکرونیکی ،نشانی ظریف مکان و نیز میتوانید آدرس را در نقشه گوگل قرار دهید تا اعتماد کاربر را جلب نمائید .

 

ویژگی دیگری که اهمیت بسیاری دارااست گرافیک تارنما می‌باشد،پباده سازی وبسایت بایستی به نوعی باشد تا با رشته و فعالیتتان نیز خوانی داشته باشد و به نوعی باشد تازمانیکه کاربر وارد تارنما شما شد او‌را جذب فرمائید .

 

اما هنگامی که شما برای زیبایی سایت خویش می‌گذارید بدون شک بایستی سرعت لود بالا باشد تا زیبایی آن به دیده بازدید کننده آید و هم ممکن میباشد بازدید کننده صبر کافی را برای بارگذاری کاغذ مسئله نظر خویش را ندارند .بدین ترتیب عملکرد نمائید از پوشه های رخ‌ای کوچک به کارگیری کنید تا ورقه پرسرعت تر گشوده شود .مطالب خویش را با تیتر دیدنی ابتدا نمائید و در مطالب از حروف یک فیس و اندازه مطلوب استفاده فرمایید تا وقتی که کاربر مطالب شما‌را می‌خواند خسته نشود .

 

لینک و پیوند صفحه ها به ورقه حساس و داشتن یک منو مرتب در وب سایت که وقتی که کاربر در هر بخش از تارنما باشد بتواند به برگه اصل و یا صفحه ها دیگر دسترسی داشته باشد .همچنین داشتن امکان جستجو به استفاده کننده کمک می‌نماید تا جستجو کلمه و واژه کلیدی خویش به آن نوشته‌ی علمی دسترسی راحت تری داشته باشد .

ساخت سایت در مشهد

نکته با اهمیت دیگر این می‌باشد که طراحی وبسایت باید به جور ای باشد که در تمامی مرورگرها مرسوم و موجد نمایش داده شود و تارنما خود را در مرورگرهای دیگر امتحان کنید تا از قابل انجام بودن آن اطمینان داشته شوید .

 

در تارنما خود آمار بازدید کنندگان را فعال کنید تا بدانید در طول روز چه یک‌سری و از چه طریقی وب سایت شما‌را تماشا نموده اند .این فعالیت باعث می‌شود تا بدانید که در کدام قسمت از وب سایت خویش کنترل بیشتری داشته باشید و در کدام قسمت تبلیغات بیشتری انجام دهید و این‌که بدانیر کاربران به‌دنبال چه چیزی هستند .

 

همانطور که می‌دانید کامپیوترها با رزولوشن های مختلفی وجود دارا هستند،صفحه ها اکران بلندمرتبه و کوچک میباشد و می بایست تارنما خویش را با همگی این رزولوشن های طراحی و قابل دسترسی فرمائید تا به خیر نمایش داده شود . همینطور واکنشگرا بودن یا این که ریسپانسیو وب سایت یکی ویزگی های تارنما یشمار می‌آید تا کسانی که با موبایل یا تبلت خود وارد وب سایت می گردند بتوانند تارنما شما‌را بطور بدیهی تماشا نمایند .

 

کمپانی رایا پردازش با در حیث به دست آوردن تمامی این خصوصیات وبا نوشتاری cms منحصربه‌فرد خویش به شما وبسایت خوب، بدون نقص و ایده آل تان را ارائه می‌نماید .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: