دامنه‌ی خوب برای یک تارنما
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد

دامنه‌ی خوب برای یک تارنما
ولی که یک دامنه ی خوب شایسته ترین راه و روش به حافظه ماندن میباشد. ناگفته پیداست که سایتی دامنه اش در حافظه استفاده کننده می‌ماند که با به یادآوردن ادرس تارنما زمینه آن هم به خیال و خاطر بماند. همینطور یک مبحث مهم در بهینه سازی دارای ارتباط بودن ادرس با محتوا میباشد. هیچ ادرسی نمی توانید پیدا فرمائید که شماره در ان داشته باشد و رابطه موضوعی هم با محتوا داشته باشد. عملکرد فرمائید دامنه ای با نوشتار بی آلایش گزینش نمائید. همینطور اسمی که گزینش مینمایید نباید چندگانگی در فهم تلفظ داشته باشد.
 
در تعیین دامنه خوب بدین موردها اعتنا داشته باشید :
 
اسم دامنه ی شما می بایست بتواند در بازار توسعه پیدا نماید. و بنوعی قابلیت و امکان برندینگ داشته باشد.
درصورتی که محصول ها شما خاص فروش در کشور‌ایران میباشد از دامنه .irاستفاده کنید.
در‌حالتی که شما تولید ها و تولیدها میان المللی دارید از دامنه .comاستفاده فرمایید.
 
 
اهمیت رابطه با یوزرها در یک تارنما
این یکی اصول نسل دوم اینترنت یا این که به عبارتی اینترنت ۲.۰ میباشد, تعامل با استفاده کننده و احترام به وی. بها دادن به ایده ها یوزرها و اکران دادن آن‌ها در بخشهای متعدد تارنما، پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مخاطبین، تبدیل اعضای تارنما به یک جامعه مجازی، و اکثری موردها دیگر که در سایتهای نسل تازه اینترنت به چشم می‌خورد.هر چندین وقت یک توشه حیث یوزرها خویش را راجع‌به وبسایت و یا این که موضوعات دیگر گزینه سوال قرار دهید و مبتنی بر به عبارتی لحاظ سنجی یک پست بنویسید و به باز‌بینی کلی بپردازید حتی کارایی نمایید در پست خویش از یکسری حیث به صورت یگانه نام ببرید و انها را انتقاد و تحقیق کند در‌این‌حالت‌ استفاده کننده می‌فهمد که شما حقیقتا بها قائل میباشید برای وی و لحاظ وی در سود شما یک بازدید کننده ی اثبات و دائمی به دست می اورید.
 
در ایده ها یوزرها وبسایت تلاش فرمایید به‌این سوال های کاربرانتان با گاز جواب بدید:
 
چه می باشد و به چه استدلال
قیمتش چنده؟
کیفیتش چطوره؟
چطور میتونم بخرمش؟
رویکرد های ارتباطی چه است؟
همینطور نصیب سوال ها متداول تارنما خویش را بدون شوخی بگیرید.
 
از دل استفاده کننده بنویسید
در زمینه‌ی محتوا و صورت تایپ کردن تا جاییکه ممکن میباشد مهارت کسب نمایید. شما هنگامی استارت می‌کنید به تایپ کردن بایستی از جایی آغاز فرمائید که منی که برای اولی توشه میباشد نام قضیه پست شمارا شنیده ام بفهمم درمورد چه چیز است و در اخر صلح و دوستی که پیش از این هم نام قضیه را شنیده و حتی تخصص اوست هم راضی وبسایت شما‌را ببندد.
 
۹. محرمانه بودن داده ها خریدار: حفاظت از اطراف سری یوزرها اهمیت متعددی در دنیای امروزه اینترنت دارااست. کارایی نمایید به وی اطمینان دهید از این داده ها به کار گیری نابجا نخواهید کرد. هنگام خرید الکترونیکی، لازم میباشد که داده ها مرتبط با خریدار از پاراگراف نشانی پستی، شماره تلفن، نشانی پست الکترونیکی و داده ها مالی مشتری مراقبت گردد. بطور کلی، واهمه از لو رفتن این داده ها، یکی‌از عامل ها مانع رویش فروش الکترونیکی میباشد.




:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: