پیج (به انگلیسی on-page بهینه سازی) یا این که سئوی داخلی
نوشته شده توسط : علی پور

سئوی آن-پیج (به انگلیسی on-page seo) یا سئوی داخلی، دربرگیرنده لیستی بلندبالا از کارهایی می باشد که باید صورت پذیرد. چندسال پیش سئوی آن-پیج، بیشتر تگ‌های متا، محتوای سئو شده و عناوین را در برمی گرفت. در صورتی‌که شما می خواهید بهینه سازی را در سال 2019 خیال بگیرید، مطالب مربوط به سئوی آن-پیج برایتان درگیر کننده خواهد بود. با ما یار و همدم باشید! طراحی سایت در مشهد
از زمانی که محتوا، عنوان ها و توضیحات انباشته از عبارات کلیدی، برای دستیابی به سکو بالا در جستجوی گوگل کافی بود، روزگار زیادی گذشته و الگوریتم‌های موتورهای جستجو مسیری طولانی را پیموده و روز آپدیت پیچیده طراحی سایت در مشهد
در صورتی بخواهید سئو را خیال و خاطر بگیرید نمی توانید در گذشته بمانید. یک از وسیع ترین پیشرفت‌های موتورهای جستجو، این است که آنان انسان ها و به بیان دیگر، تعامل کاربران را نیز به عنوان واحد سنجش در نظر می‌گیرند.
seo، انسان ها را به عنوان هدف در حیث می‌گیرد نه صرفا موتورهای جستجو را.
متا تگ ها (برچسب‌های متا)
متاتگ ها بخشی از کدهای HTML می‌باشند. آن ها محتوای تارنما‌ها را تعریف‌و‌تمجید می نمایند. مهم‌ترین آن ها، عنوان ها متا و توضیحات متا می‌باشند.

عناوین متا و توضیحات یاروهمدم شده با کلمات کلیدی، به صورت بی واسطه درجه شما را ذیل تاثیر قرار نمی‌دهند البته به عنوان ترازو روانی قدرتمندی، بر CTR و تعامل شما با کاربر اثرگذارند. به این ترتیب آن‌ها هنوز هم در سئو مهم می‌باشند.
این صحبتِ بلاگرهایی که میگویند تگ‌های عنوان و توضیحات متا به هیچ عنوان مهم نیستند، گیجتان نکند. ضمنا، به خاطر داشته باشید در شرایطی‌که که عناوین و توضیحات خودتان به اندازه کافی با سوال جستجو منطبق نداشته باشد، الگوریتم گوگل آنها‌را تغییر تحول میدهد تا ارتباطشان با سوال جستجو را بهتر نشان دهد.
ابزارها و افزونه‌های زیادی (مانند یوست در وردپرس) وجود دارا‌هستند که محتوای شما را به لحاظ کلمه و واژه کلیدی به کار رفته در عنوان متا، توضیحات متا، عناوین، تراکم کلمه ها کلیدی، ویژگی‌های Alt و … باز‌نگری می‌کنند.
پیشنهاد می کنیم این نوشته ی علمی رو از دست ندهید:
چطور در افزونه وردپرس Yoast سئو ریدایرکت 301 بسازیم؟
این ابزارها امکانات بسیار زیادی را ارائه میدهند البته به رنج می‌توانند الگوریتم متمرکز بر برهان انسانی را پیگیری کنند. براین اساس هنگامی که متاتگ ها را می‌سازید، اطمینان نتایج نمائید که هم بُعد فنی را در لحاظ گرفته اید و هم تجربه کاربر را.
باز بینی لیست سئوی آن-پیج
بیایید با چیزهایی ابتدا کنیم که شما میتوانید در وردپرس یا هر سیستم رئیس محتوای دیگری انجامش بدهید.
1-قبل از آن که آغاز به نوشتن کنید، جستجو فرمایید ببینید مردم چه چیزهایی را جستجو می نمایند.
آیا قصد دارید درباره موضوعی که افراد درباره‌اش جستجو مینمایند بنویسید؟ مطمئن هستید که نقطه لحاظ شما متفاوت و منحصر به فرد است؟ آیا می‌توانید ارزش افزوده جدیدی درین مسئله داشته باشید؟ آیا زمان بندی مناسبی دارید؟
پیشین از آن که نوشتن را ابتدا نمایید، سوالات مهم بسیاری وجود دارند که باید به آن ها بپردازید. چه محتوای شما یک وب لاگ پست باشد و چه کاغذ فرود یک فرآورده، فرقی نمی‌کند. راه‌های بسیار زیادی برای کشف پاسخ موجود هست. جستجوی کلمات کلیدی بخش اجتناب ناپذیر آن می باشد.




:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: