ابتدا ای بر پباده سازی تارنما شرکتی
نوشته شده توسط : علی پور

ابتدا
ای بر پباده سازی تارنما شرکتی امروزه به ادله گستردگی و تنوع فعالیت های افراد و بنگاه های کوچک و گران قدر اقتصادی و طیف زیاد متنوع کالاها و خدمات قابل ارائه به افراد و گروه های مختلف، لزوم اجرا و پیاده سازی یک مقر اطلاع رسانی بر بستر وب ( پباده سازی تارنما شرکتی ) که همواره قابل دسترس همگان باشد، بیش از پیش نمایان گردیده است .

وب وب سایت ها ابزارهایی هستند که تنها با اتصال به شبکه گستره جهانی تمام اشخاص را در تمام نقاط جهان به یکدیگر متصل می سازند . شبکه ای که به واسطه آن افراد فقط با یک کلیک در اقصی نقاط جهان از کسب و فعالیت یکدیگر و نقاط ضعف و قوت آن آگاه می شوند .

در واقع این ترقی تکنولوژی است که خیر تنها موجب به کارگیری از اینترنت وب سایت ها در دنیای امروز گردیده هست بلکه موجب خلق و خوی بسیاری از کسب و کارهای متفاوت و متنوع نیز گردیده است .

از طرفی روند رو به پرورش به کارگیری از وب از سوی یوزرها هم مزید بر علت گردیده هست تا کسب و کارها بیش از پیش از پباده سازی وب وبسایت شرکتی به عنوان ابزاری برای معرفی خود به کار گیری نمایند .

 طراحی سایت در مشهد

هدف
از طراحی وبسایت شرکتی هدف
از پباده سازی اینترنت وب سایت شرکتی چیست؟ مهم‌ترین هدفی که هر وب وب سایت شرکتی دنبال می کند در واقع معرفی یک کسب و کار میباشد . کسب و کاری که احتمال دارد کوچک و به دور از دسترس دیگران باشد البته به وسیله وب سایت خود موضوع دقت طیف گسترده ای از کاربران قرار خواهد گرفت . با پیاده سازی یک وب وبسایت مرزهای جغرافیایی شکسته خواهد شد و افراد، دیگر محدودیت هنگامی و مکانی برای دیده شدن کسب و کارشان را نخواهند داشت .

امروزه دیگر اینترنت تارنما خیر به تیتر یک ابزار نخستین و ضروری، بلکه به تیتر یک ابزار گران‌قیمت برای افزایش اعتبار آن کسب و عمل سخن های متعددی برای اعلام کردن دارد . ابزاری که موجب جلب اعتماد مشتریان بالقوه گردیده و آن ها را به سوی کسب و عمل شما سوق می دهد .

با ارائه یک وب وبسایت به مشتریان خیر فقط کالاها و خدمات خود را به مردم معرفی خوا‌هیم کرد بلکه علم و داده ها خویش را به آن ها نشان خواهیم اعطا کرد و اثبات خوا هیم کرد تا چه اندازه از علم روز دنیا آگاه هستیم .

وقتی که در تمام سا‌عتها شبانه روز با یک پشتیبانی قوی همواره در دسترس مشتریان باشیم اعتبار ما و اعتماد مشتریان به کسب و کار ما ارتقاء خواهد یافت و بدون شک نسبت به کمپانی هایی که این پشتیبانی و یا این که وب سایتی برای معرفی خود ندارند قابل اعتمادتر خواهیم بود .

وب سایتی که به فیس مداوم به روز رسانی می شود نشان از احترام آن شرکت به مشتریان خویش دارد و اثبات می کند مشتریان تا جه اندازه برای وی حیاتی و قابل احترام می‌باشند . به این ترتیب اعتماد مشتریان هم جلب خواهد شد . اطلاعاتی که در اختیار مخاطبان کسب و کار ما قرار می گیرد صد رد صد بایستی به روز بوده و اثبات کند دانش کمپانی بر پایه دانش روز دنیا پیش می رود . علاوه بر این به روز رسانی اینترنت سایت بسیار سهل تر از به روز رسانی و تولید تغییرات در گونه های دیگر ابزار های تبلیغاتی مثل کاتالوگ ها و بروشورها است .

نکته مهمی که در این در بین به چشم میخورد این هست که چه بسا در‌صورتی‌که نگرانی ما هزینه بر بودن پباده سازی وب وبسایت شرکتی هم باشد باید بدانیم هزینه طراحی یک اینترنت وب سایت شرکتی به تیتر ابزاری توانمند برای معرفی کسب و فعالیت شما، در دراز بازه زمانی زیاد به صرفه تر از هنگامی می باشد که شرکت قصد داشته باشد در رسانه های دیگری مثل تلویزیون و غیره تبلیغ کند . در واقع از بعدی دیگر وب وب سایت شرکتی ابزاری برای تبلیغ کسب و عمل بنگاه های کوچک و گران قدر محسوب می شود .

طیف دوچندان گسترده ای از مشتریان، گذشته از هر تصمیمی برای خرید و یا این که کسب داده ها در مورد چیزی که در ذهن دارا هستند شروع به کاوش در وب و موتور های کاوشگر مثل گوگل می کنند . این قضیه هر مدیری را ترغیب می سازد تا نسبت به پیاده سازی و بهینه سازی یک وب سایت شرکتی با رعایت اصول و قواعد برنامه نویسی و سئو سازی اهمیت دهد .

همانطور که پیش از این نیز تیتر شد هدف از طراحی تارنما شرکتی عمدتاً اهداف تجاری و بازرگانی هست . شرکت ها برای بودن در صحنه رقابت میان کسب و کارهای مختلف نیاز به یک وب وب سایت حرفه ای خواهند داشت . شرکت ها با پباده سازی وب وب سایت شرکتی در واقع به تقویت برند خویش کمک می کنند و سبب ساز دوام حیات آن برند در صنعت می شوند . میتوان به جرئت ادعا کرد که یک وب وب سایت فقط گروه ای از کلمات پیرامون عمل های آن کمپانی نیست بلکه نشان از همت تجاری و بازرگانی کمپانی می باشد که می‌تواند به وسیله تصاویر یا فیلم های متعدد تجاری به تصویر درآید . با قراردادن رزومه مدیران و نمونه های از پروژه های برنده اجرا شده بوسیله شرکت، میتوان مضاعف قدرتمندتر از رقبا ظواهر شد .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: