پیشین از مبادرت به گشوده طراحی وب سایت
نوشته شده توسط : علی پور


گام اولیه: نیازسنجی
پیشین از مبادرت به گشوده طراحی وب سایت ، می بایست جواب قانع کننده‌ای برای سوال پایین داشته باشد:

طراحی سایت در مشهد

آیا وب سایت اینجانب نیاز به گشوده پباده سازی داراست؟ در‌صورتی‌که جواب مثبت میباشد، چرا و به چه ادله؟

برای این که جواب صدق برای این سوال داشته باشید، می بایست نگاه ریشه‌ای به قضیه بیندازید. پیشین از هرچیز این واقعیت را بپذیرید که «این تو بمیری از آن تو بمیری ها وجود ندارد!»
در واقع گشوده طراحی وب طاقت فرسا خیس از آن چیزی میباشد که در ذهن تصور میکنید چرا‌که سئوی وبسایت، نام‌و‌نشان مارک و نیاز استفاده کننده را پایین تاثیر قرار می دهد. در حالتی‌که پاسخ دندان شکنی به سوال بالا داشتید، بسم الله بگویید و کلنگ گشوده پباده سازی را بزنید در غیر این چهره، معطل بمانید که جواب ریشه‌ای و قانع کننده‌ای برای این سوال پیدا نمائید.
درین مسیر، پاسخ های پایین میتوانند پاسخ های قانع کننده به اکانت بیایند ، به نوعی به نیازسنجی گشوده ساخت وب سایت یاری نمایند.

1- آیا وبسایت شما روایت سرای خیر و خوبی برای برندش وجود ندارد؟
تیم عمل های وب سایت شما، نام‌و‌نشان و هدف ها مارک را انتخاب می کند. البته آیا پباده سازی فعلی وبسایت، در انتقال این مفاهیم برنده بوده میباشد؟
در واقع در شرایطی‌که Brand Voice شما روند برد آمیزی نداشته میباشد، بهتر میباشد برای گشوده ساخت سایت تعلل نکنید. به‌دنبال زبانی باشید که نام‌و‌نشان مارک شما‌را سلیس خیس به گوش مخاطب برساند.

2- آیا مخاطبان در تارنما، به فیض دلخواه نمیرسند؟
برای کشف این مورد دو منش پیش رو دارید؛ یا این که خویش را جای مخاطب بگذارید و صادقانه تارنما خویش را آیتم انتقاد قرار دهید، یا این که فیدبک های ارسالی از جانب یوزرها را غنیمت شمرده و تحت عنوان سرنخ نگهداری فرمائید. سهولت دسترسی به قسمت های گوناگون، اثرگذار بودن محتواهای ارائه گردیده و شفافیت کافی از پاراگراف مواقعی میباشد که درین نگاه منتقدانه می بایست ذیل ذره در میان قرار بگیرد. یعنی «تجربه کاربری» وبسایت خویش را آیتم باز‌بینی قرار دهید. آیا زمانی استفاده کننده کاغذ متبوع شما‌را مطالعه کرد می‌تواند براحتی سایر نیازهای خویش را نیز در وب سایت شما رفع نماید. بنوعی چرخیدن استفاده کننده در وبسایت شما به سهولت ممکن شده‌است. چنانچه نه ، مسلما رفع این اختلال را در حق تقدم پباده سازی مجدد وب سایت خویش قرار دهید.

صرفا مولفه ای در گشوده پباده سازی سایت نقش کلیدی داراست، کسب رضایت استفاده کننده میباشد و لا‌به‌لا غیر!

3- آیا همگام با استانداردهای روز تکان نکرده اید ؟
خیر صرفا استانداردهای ساخت وب سایت بلکه تمام المان های مو جود در دنیای تکنولوژی بر محوریت مشتری مداری، به صورت دایم در اکنون تغییر و تحول اند. این تغییر و تحول با چنان شتابی پیش می‌رود که ممکن میباشد وبسایت شما در سال آینده تماما از جایگاه بیرون باشد!

ولی تغییر تحول ذوق یوزرها هم درین مورد بی تاثیر وجود ندارد!
یوزرها شما تنها وبسایت شمارا نمیبینند. بلکه استانداردهای روز پباده سازی ، ذوق مخاطبان را زیر تاثیر قرار داده و مخاطب در کسری از ثانیه وبسایت شمارا با سایتهایی که در ذهن دارااست مقایسه می‌کند

در صورتی‌که سایت شما کماکان مبنی بر پلتفرم های کهن در درحال حاضر عمل میباشد، هرچه سریع خیس برای گشوده پباده سازی آن مبادرت فرمایید به دلیل آن که خروج از گردونه رقابت در کمین شماست!





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: