ارتقا تعامل با مشتری
نوشته شده توسط : علی پور


ارتقا تعامل با مشتری
داشتن تعامل طولانی تر با مشتری و تا جای ممکن وجود رابطه بدون واسطه و شناخته گردیده در یک کسب و فعالیت آنلاین با مشتری، مهمترین بخش از هر کسب و کاری به اکانت میاد. فقط ایجاد محتوای کیفیت عالی نیاز مشتری را برطرف نخواهد کرد. بلکه مشتری نیاز به داشتن تعامل و ساخت رابطه با شماست. می بایست معلوم بشه با چه کسی(اشخاصی) در اکنون تعامل و همیاری میباشد. شاید ایده‌های پایین هم برای ارتقا تعامل خلاقانه باشند.

طراحی سایت در مشهد

بخشی با تیتر مذاکره در وب لاگ خویش راه اندازی کرده و به معرفی پرسنل و معاش‌طومار آنان بپردازید. مشتریان میتوانند با تلاوت سرگذشت پرسنل و تجربه کاری آن ها در کمپانی بدانند که با چه اشخاصی راز و عمل دارا هستند.
با دعوت از مشتریان و ساخت کمپین‌هایی که بوسیله هشتگ در کانال‌های اجتماعی ساخت میکنید، آن ها را با خویش یاروهمدم فرمایید. میتونید در انتها جوایزی هم برای نفرات برتر در حیث بگیرید. این فعالیت به برندینگ شما یاری خواهد کرد.
بخشی را با تیتر دل نوشته تولید بکنید تا مشتریان گرفتاری‌هایی که برای کسب و فعالیت دارا هستند، یا این که هر سخنی که شاید برای بقیه مشتریان که درین کسب و فعالیت میباشند موثر باشه رو ارائه نمایند.
تنها قرار وجود ندارد کسب و عمل شما متکلم وحده باشه و مشتری هم مطاع شما(!) بلکه بایستی با پیاده سازی شیوه های متفاوت تعامل با بقیه مشتریان را هم مهیا فرمایید. این تعامل چه خوب باشه و چه بد، می بایست پیاده سازی اون انجام بگیره. درصورتی که مشتری عیب گیری میکنه، می بایست دلیلشو پیدا فرمایید و مشاهده کنید چه کاستی داشتید؟ آیا به هیچ وجه این عیب گیری به جا بوده؟ به هر ترتیبی که گردیده می بایست کاری نمایید که مشتری را راضی نگه دارید.

قضیه دیگه اینه که همین امور منجر آشنایی بهتر از کسب و عمل شما برای سایرین خواهد شد. بی آلایش‌ترین شیوه ساخت تعامل با یوزرها از بخش نگرش‌ها قابل پیاده سازی می‌باشد. اما عملکرد نکنید که نگرش‌های انتقادی و منفی را سانسور نمایید. شاید تصور کنید این نگرش‌ها سبب ساز فراری شدن و ساخت شک وتردید و شبهه برای یوزرها نو بشه، البته لازمه بدونید که درصورتی که درصد متعددی از مشتریان راضی را داشته باشید، همین مشتریان با دادن جواب‌های مثبت به استفاده کننده متبوع او را راضی خواهند کرد. کاری فرمائید که مشتریان راضی شما لحاظ و تجربه خویش را در رابطه کسب و کارتان به یوزرها نو یا این که حتی ناراضی اعلام نمایند.

6. به کارگیری تبلیغاتی و معرفی تولیدات نو
بعداز اینکه بلاگ شما حسابی پرورش می‌کنه و به لطف seo و ارتقاء بازدید بلاگ که داشتید، درحال حاضر میتونید روی تولید تولیدات تازه و معرفی تولید ها قدم بردارید. این وب لاگ می‌تونه شایسته ترین مکان برای معرفی جنس و همینطور ارائه کدهای تخفیف جهت خرید جنس باشه. حتی می‌تونید برای ساخت کمپین‌های تبلیغاتی از روش بلاگ نظرها مشتریان خویش را جویا گردید.

مشتریان، عضوی از خانواده کسب





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: