طراحی سایت با سیستم های مدیر محتوای بدون‌پول
نوشته شده توسط : علی پور


شاید پیش خویش بگویید خب چه هاستی بایستی بگیرید یا این که اینکه برای سایتی که قصد دارید فعال‌ساز‌ی فرمائید شایسته ترین آیتم با اعتنا به نیازتان چه هاستی میباشد. همینطور شاید ندانید شایسته ترین و مطمئن ترین کمپانی برای خرید هاست کدام میباشد. به همین استدلال توصیه میکنم نوشته‌ی علمی ۱۰ کمپانی برتر هاستینگ اهل ایران در سال ۹۷ را مسلما بخوانید تا به پاسخ تمام سوالاتی که درباره ی خرید هاست در ذهن دارید برسید.

 

مرحله سوم : ساخت وب سایت و ساخت سایت


خب در‌این مرحله نوبت به طراحی وب سایت می‌رسد. همگی چیز فراهم میباشد که وبسایت تان در معرض چشم عموم قرار بگیرد. هاست و دامنه خویش را خریده اید و اکنون یک نشانی قانونی در وب به اسم شما تثبیت شده‌است.

 

برای طراحی وب سایت هم چندین راه و روش پیش روی شما موجود است :

1.استعمال از سیستم های رئیس محتوای بدون‌پول مثل وردپرس که به آسانی و فارغ از هیچ هزینه ای می‌توانید سایت خودتان را فعال‌ساز‌ی و پباده سازی نمایید.

2.به کار گیری از موسسه ها طراحی وب سایت که با پرداخت هزینه معینی میتوانید توصیه خویش را بدهید و در حین مقرر سایت تان را تحویل بگیرید. که عمل با شرکتهای ساخت وب سایت هم اشتباهات خودش را دارااست که به‌دنبال اضافه در موردش سخن خواهم کرد.

3.استعمال از وبسایت ساز های اهل ایران که با پرداخت هزینه پاره ای می‌توانید سایت تان را خودتان به ذوق و سلیقه فردی تون بسازید. کلیه چیز را برای شما محیا کرده اند که هر طور مایل میباشید صورت سایت تان را صحیح نمایید. که پیرو بیش تر در خصوص وبسایت ساز های اهل ایران و مزیت های آن‌ها حرف می‌کنم.

 

طراحی سایت با سیستم های مدیر محتوای بدون‌پول
همان گونه گه تا قبل از این هم اشاره کردم این روزها ساخت وب سایت مثل آب میل کردن شده‌است. به لطف سیستم های رئیس محتوای مجانی مثل وردپرس و جوملا وبسایت ساختن در پهنا دو الی سه ساعت هم ممکن شده‌است. دیگر هم نیاز به پرداخت مخارج یک سری میلیونی وجود ندارد!

طراحی سایت در مشهد

خواص سیستم های مدیر محتوا مثل وردپرس این میباشد که اولا تماما مجانی میباشد و ثانیه تمامی چیز برای شما مهیا میباشد تا چینش تارنما تان را صحیح فرمایید. یعنی با وردپرس به راحتی می‌توانید دیزاین اصلی و صفحه های داخلی وب سایت، پباده سازی گونه های فرم ها، گونه بندی مطالب، فهرست ها و منوها و دیگر تجهیزات وبسایت تان را انجام دهید.

میان CMS ها یا این که به عبارتی سیستم های مدیر محتوای مجانی، وردپرس از همگی دوستداشتنی خیس میباشد و به یک سری ادله سلاح هم میباشد از وردپرس استعمال شود. نخستین اینکه به قدری وردپرس در مرزوبوم ما دوست داستنی میباشد با استعمال از منابع آموزشی که در اینترنت فارسی راجع به وردپرس موجود هست میتوانید خیلی سریع عمل با وردپرس را خاطر بگیرید. در‌حالتی که مشکلی با طراحی وب به وسیله وردپرس داشته باشید اشخاص خیلی متعددی می‌باشند تا به شما یاری نمایند.

آیتم بعدی امنیت بالای وردپرس میباشد که مدام بروزرسانی های پلاگین ها و هسته اصلی وردپرس همیشه انجام میگردد. از آن جایی که وردپرس اپن سورس میباشد و برنامه نویسان متعددی در سراسر جهان روی وردپرس عمل می‌نمایند مدام به روز ها به موقع انجام می‌گردد.

آیتم بعدی هم ارائه پلاگین های زیاد در هر موضوعی میباشد که مدام بوسیله برنامه نویسان ساخته و به دست وبسایت های وردپرسی میرسد. توی وردپرس برای هر کاری که فکرش را فرمائید پلاگین و ابزارک وجود دارد و به راحتی با نصب آن میتوانید نقص‌ خویش را حل نمایید. پلاگین هایی که برای وردپرس ارائه می‌شود خیلی خیلی اضافه از پلاگین های دیگر CMS ها میباشد.

اما فراموش نکنید سیستم های مدیر محتوای دیگری مثل مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و دروپال وجود دارا هستند که مطلوب برای فعال سازی وبسایت های فروشگاهی میباشند. البته خب وردپرس به واسطه مواقعی که در صدر به آنها اشاره کردم از تمامی این ها دارای شهرت خیس و دوست داستنی خیس میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: