نکاتی مهم در طراحی وب سایت
نوشته شده توسط : علی پور

اولیه نکته دارای اهمیت در طراحی وب تارنما ظواهر سایت هست ، چون اولی چیزی می باشد که بازدید کنندگان هنگام ورود به یک تارنما به آن اعتنا می کنند . برای آغاز نگاهی به طراحی Responsive خوا هیم داشت . این جور از طراحی وبسایت منحصربه‌فرد گجت های گوشی تلفن هم پا (تلفن های یاور هوشمند ، آی پد ها ، تب لت ها و . . .) است که به مخاطب حسی همانند شبکه های اجتماعی را خواهد داد . در ادامه یکسری قضیه از نکات حساس و دارای اهمیت در طراحی و ساخت وبسایت را ابلاغ خوا هیم کرد .

 

1)هدف
از پباده سازی اینترنت سایت
هدف شما از شیوه اندازی یک وب وبسایت خاص چیست؟آیا به دنبال ارتقاء فروش هستید؟ آیا هدف شما اطلاع رسانی می باشد؟ و یا این که فقط به تیتر آرم ای برای حضور آنلاین خود قصد در پباده سازی وب سایت دارید؟ قبل از پباده سازی وب سایت انگیزه خویش را مشخص و معلوم و در راستای آن انگیزه از قابلیت های طراحی خویش به کار گیری نمائید .


2)روانشناسی
وب
روانشناسی طراحی وب وب سایت در جهان به شدت جور قلیل گرفته گردیده است . طراحان به این نکته دقت کمتری نشان می دهند غافل از آن که هرچه بیشتر روی این مورد تمرکز نمایند بازدیدکننده بیشتری نیز خواهند داشت . بازدید کننده بخش اعظم ، بهبود در سئو وبسایت و با صرفه سازی وبسایت را به همراه خواهد داشت . البته نمی بضاعت پیچیدگی به کارگیری از اصول خل وچل را انکار کرد اما استفاده گیری از این اصول نتیجه ای مطلوب خواهد داشت .

طراحی سایت در مشهد
با اهمیت
ترین مورد ها اصول خل وچل عبارتند از:
1 .اعتماد
سازی 2 .استفاده
از الگوهای آشنا 3 .روانشناسی
اجتماعی 4 .روانشناسی
رنگ 5 .محافظت
سادگی

3)طراحی
کاربر محور
به خاطره داشته باشید تارنما فقط برای شما پباده سازی نشده بلکه تمرکز آن روی یوزرها شما میباشد . در صورتی‌که هدف شما جذب مخاطب می باشد ، از این ترفند ها به کارگیری کنید .


برخی
از ترفندهای مفید که بایستی در حیث بگیرید عبارتند از:
1 .ساخت
نظر سنجی در اینترنت سایت 2 .تعریف پروفایل کاربر(مهم ترین ترفند که تاثیره دیده گیری به هم پا خواهد داشت .)
3 . امروزه کانال های اجتماعی هسته حساس هر وبسایت موفقی میباشد . با استفاده گیری از آن ها وبسایت خود را جذاب و مشغول کننده نگه دارید .
4 . از گرافیک و طرح های رنگی که اثر مثبت و بهتری بر مخاطبین می گذارد به کارگیری فرمایید .

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: