۱۷- نصب پلاگین های پیشنهادی
نوشته شده توسط : علی پور


۱۷- نصب پلاگین های پیشنهادی
ضد هرزنامه
متاسفانه یک کدام از اشتباهات وردپرس اخذ اسپم شدید روی وب سایت می‌باشد. برای خودداری از این ایراد دو پلاگین Akismet و Antispam Bee پیشنهاد میشود که معمولا پلاگین Akismet در میان یوزرها اهل ایران وردپرس دوستداران بیشتری دارااست.

طراحی سایت در مشهد

ابزار seo و تحلیل
دو‌مین گام مهم در نصب پلاگین های پیشنهادی وب سایت نصب افزونه های مرتبط با ارزیابی و seo وبسایت وردپرسی میباشد، به‌این خواسته سفارش میشود یک سری پلاگین تحت را باز نگری و هر یک که به نظرتان بهتر آمد را نصب نمائید، همت می‌کنیم پلاگین ها را به ترتیب حق تقدم معرفی کنیم :

پلاگین Yoast بهینه سازی

یکی شایسته ترین پلاگین های بهینه سازی وردپرس که دارنده ابزار seo بسیار ماهر بوده و بوسیله نسبتاً ۹۹% گروه های وردپرسی تحت عنوان پلاگین نخستین بهینه سازی شناخته می‌گردد.

پلاگین Google XML Sitemaps

در شرایطی‌که مایل به نصب پلاگین یوست بهینه سازی نیستید برای تثبیت نقشه وبسایت خویش و همچنین معرفی آن به موتورهای کاوش می‌توانید از پلاگین Google XML Sitemaps به کار گیری نمایید.

پلاگین Google Analytics

برای باز بینی آمار و محاسبه داده ها آماری تارنما خویش می‌توانید از افزونه Google Analytics به کار گیری نمایید. این پلاگین تارنما شمارا به گوگل آنالیتیک متصل کرده و از روش این ابزار توانا گوگل آمار و داده ها دقیقی از ترازو بازدید وب سایت و صفحه های تارنما در دست شما قرار می‌دهد.

کش وردپرس
یکی مهمترین مواقعی که بعداز نصب وردپرس در تارنما شما بایستی رعایت شود سئو سرعت وب سایت شماست که تاثیر بدون واسطه در بهینه سازی تارنما شما خواهد داشت.

برای اجرای هرچه بهتر سئو و بهبود سرعت وبسایت نیاز به پلاگین های مطلوب کش وردپرس دارید که در نوشته‌علمی معرفی شایسته ترین افزونه های کش وردپرس در قبل به‌این پلاگین ها اشاره کردیم.

امنیت و بک آپ
سیستم مدیر محتوای وردپرس یک سیستم بسیار امن میباشد، البته برای اینکه خیالتان شل باشد می‌توانید از پلاگین های کاربردی امنیت وردپرس برای ایمن سازی هرچه بیش تر آن به کار گیری فرمایید. همینطور در صورتی به هر دلیلی وب سایت شما حاد یا این که هک شد بهتر میباشد ورژن حمایت کننده از وب سایت خویش داشته باشید تا آن را به وضعیت تندرست با کمترین تغییرات بازگردانید.

پلاگین WordFence

پلاگین Wordfence از هک شدن وبسایت شما پرهیز کرده و از نفوذ malware ها به سایتتان خودداری می‌کند. یکی‌از خواص های این پلاگین نسخه برداری وبسایت شما و ارسال سریع هشدار به رئیس وبسایت در چهره مشاهده پوشه های مخرب میباشد.

به دو رخ بدون پول و مبلغی می‌توانید این پلاگین را تنظیم فرمایید.

پلاگین All In One WP Security
با به کارگیری از این پلاگین می‌توانید بخش یوزرها ، بخش ورود به وب سایت ، بخش نام نویسی ، دیتابیس ، پوشه های سیستمی مثل .htaccess و wp-config ، را به طور بدون نقص ایمن سازی کرده و همچنین امکان بک آپ و بازگردانی بک آپ تارنما را در چنگ شما قرار میدهد.

پلاگین WordPress Backup to Dropbox
یک کدام از پلاگین هایی که شاید خیلی به آن نیاز پیدا نمائید پلاگین WordPress Backup to Dropbox میباشد، با به کار گیری از این پلاگین میتوانید رسانه ها و دیتابیس وبسایت خویش را به طور عصر ای و روزگار بندی گردیده به امن ترین نقطه ی عالم ! یعنی دراپ جعبه خودتان در گوگل منتقل نمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: