۲. متن وب سایت بی تردید خوانا باشد
نوشته شده توسط : علی پور


۲. متن وب سایت بی تردید خوانا باشد
از سایر فاکتورهای مهم برای کاربرپسندتر شدن سایت خوانا بودن متن تارنما میباشد. طبق آمارها و پژوهش ها متفاوت بدین فیض رسیده اند که یوزرها محتوای تارنما را تماما مطالعه نمی‌کنند بلکه تنها آن را پویش می‌نمایند پس به همین عامل شما می بایست به اکران متن‌ها و مورد فونت دقت ویژه ای داشته باشید و مطمئن گردید که اکران آنها سوای ایراد میباشد. یک نکته ی مهم در خوانا بودن وب سایت این میباشد که عملکرد فرمایید از فونت های خوشنویسی گردیده اجتناب نمایید زیرا هم در سرعت بارگذاری تاثیر منفی دارا‌هستند و هم اینکه خواندنشان برای مخاطب مشقت بار میباشد.

از سایر ضروریات محتوای تارنما داشتن گزاره های مشخص و معلوم در متن و داشتن تیتر برای هر مقاله میباشد. شما می تونید از لیست ها امداد بگیرید تا محتوای موردی شما بهتر خوانده شوند. می بایست در لحاظ داشته باشید که رنگ متن و رنگ دورنما آن سازش داشته باشند تا دیده مخاطب را اذیت نکند و همینطور رعایت مسافت ی دربین خطوط نیز دارای اهمیت میباشد.

طراحی سایت در مشهد

 

۳. برای «تلفن همراه» سایت‌ را پباده سازی فرمایید ( طراحی وب سایت ریسپانسیو )
امروزه اکثر مخاطبان از خدمت های آنلاین از تلفن همراه و تبلت داده ها تارنما شما‌را رویت می‌کنند که تعدادشان هر روزه در اکنون ارتقا میباشد پس داشتن یک وب سایت واکنشگرا (ریسپانسیو) که نمایشی متناسب با تلفن همراه و تبلت داشته باشد بسیار اهمیت داراست. در وضعیت تارنما واکنشگرا در گوشی می بایست به اندازه دکمه ها، اندازه فیلد فرم ها و امکان کاربری آسوده از روش تایپ صفحه کلید تلفن همراه نیز اعتنا کرد.

۴. زمانه لود وب سایت را با صرفه نمائید ( ارتقا سرعت بار گذاری تارنما )
آیا می دانستید حدودا ۴۰ درصد از یوزرها در صورتی معیار زمانه بار گذاری وب سایت شما از ۳ ثانیه طولانی تر شود وب سایت را سوراخ می نمایند؟ در طراحی وب در حالتی‌که از اسکریپ های زیاد یا این که تصاویر باصرفه نشده و ویدیوهایی با حجم بالا به کار گیری نمایید زمانه بار گذاری وب سایت را بالا می‌برید که از کاربرپسندی وب سایت نادر می‌کند.

۵. قابلیت و امکان کامنت گذاری در وب سایت را آماده فرمائید
قسمتی را در وبسایت در لحاظ بگیرید که یوزرها بتوانند از روش آن نظرها خویش را ابراز نمایند. فیدبک یا این که به دست آوردن برخورد از یوزرها میتواند به شما نظرات و انتقادهایی را دهد که به تفکر خویش شما یا این که گروه توسعه و گسترش تان نرسد. شما با این فعالیت هم به یوزرها فضای اظهارنظر داده اید که‌این گزینه پسند آن‌ها قرار می‌گیرد هم از نیروی تامل آنان به دلیل رفع نواقص و ساختن وبسایتی بهتر استعمال فرمائید.

۶. طیف رنگی مطلوب گزینش نمائید
گزینش رنگ نقشی اساسی در هر پباده سازی ایفا مینماید. شما برای طیف رنگی تارنما دستکم ۲ رنگ و یا این که حداکثر ۵ رنگ بایستی در وبسایت به کار گیری نمایید که آن‌ها با هم منطبق و سازش داشته باشند. گزینش طیف رنگی مطلوب می‌تواند در مشاهده کرد یوزرها وب سایت و برندسازی شما نقش عمده ای داشته باشد. شما می تونید برای رعایت این اصل مهم از یک طراح بخواهید برای شما یک پباده سازی گرافیکی مهیا کنه و بعداز آخری کردن اون طرح استارت به ساخت وب سایت نمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: