5 قاعده در فروش اینترنتی
نوشته شده توسط : علی پور

در
تهیه و تنظیم یك اطلاع رسانی برای فروش اینترنتی می بایست پنج قاعده كلی ذیل را رعایت كرد: ۱) یك اطلاع رسانی فروش خوب باید خواننده‌گان را جذب كند .
۲) این اطلاع رسانی می بایست برای كاربران خسته كننده نبوده، در كوتاه‌ترین شكل ممكن انگیزه خویش را بیان كند .
۳) پیام زمینه نظر شما باید به روشنی و صریح در این اطلاع رسانی مطرح شود و برای مخاطب گنگ نباشد .
۴) محتوای آگهی بایستی دارنده اعتبار لازم باشد .
۵) این اطلاع رسانی می بایست مزایای خرید اینترنتی را برای خواننده به طور كامل شرح دهد .

بیایید
هر یك از موردها خاطره گردیده را دقیق‌تر ارزیابی كنیم:
جذب خوانند‌گان با مشاهده عنوان اطلاع رسانی اولی اولویت در نگارش یك اطلاع رسانی فروش در اینترنت میباشد . شما در ارایه اطلاع رسانی برای بازایابی اینترنتی باید خواننده‌گان را ملزم كنید كه آگهی‌های فروش مربوط به شركت شما را بخوانند . براین اساس شما بایستی نهایت توجه را در ارایه تیترهای آگهی‌های خود به كار گیرد كه خوانند‌گان را تشویق به قرائت آگهی‌های فروش‌ شما بكند .
به این ترتیب طرز گزینش دو یا این که سه كلمه نخستین عنوان آگهی بسیار اصلی هست . از این رو شما باید از كلماتی در ابتدای تیتر فروش خود استفاده كنید كه به سرعت دقت خریدار و خواننده را به سوی خود جلب كند .
از پاراگراف عبارت‌ها و كلماتی كه می‌توان در تیترهای اگهی‌های فروش به کار گیری كرد شامل:
▪ رایگان، شگفت‌انگیز، جذاب، آسان، اسرارآمیز، برای همه، تضمینی، یكه‌تاز، اعجاب انگیز، پول‌ساز، غیر قابل مقایسه، سرعت بالا و مثل آن .
▪ به هر درحال حاضر به حافظه داشته باشید كه عنوان انتخابی شما بایستی به گونه‌ای باشد كه مراجعان را با یك نگاه به سمت خود جذب كند . شما با این‌كار آن‌ها را به قرائت متن اطلاع رسانی رهنمون میشوید . بنابراین در گزینش تیتر آگهی نهایت دقت را به كار گیرید و آن‌ را بارها و بارها بیازمایید .
▪ آنگاه از تشویق خریداران به خواندن متن آگهی شما می بایست با ارایه‌ی سریع منظور خود و ابلاغ اهداف عنوان آگهی، در كم‌ترین زمان، خوانند‌گان را به قرائت ادامه نوشته اطلاع رسانی مشتاق كنید . کارایی كنید متن اطلاع رسانی را با ساده‌ترین شرایط ممكن ابلاغ و هر لحظه ارتباط خود را با خوانند‌گان حفظ كنید .
همیشه برای وقت مشتریان خود بها و احترام قائل گردید .
▪ متن شما در آگهی باید زیاد آشکار و اعصاب و روان باشد و به آسانی خواسته خویش را به خواننده انتقال دهد . از بیان كلمات ثقیل و پیچیده جلوگیری كنید . این كار تنها خواننده را حیران می‌كند و خواننده حیران هیچ گاه حاضر به خرید از شما نخواهد بود .
▪ متن شما در اطلاع رسانی بایستی آن قدر روان و معمولی باشد كه حتا یك كودك نیز بتواند به آسانی آن را بفهمد . از ابلاغ كلمات گرانقدر و عباراتی كه گنگ و پیچده می باشد جلوگیری كنید .
▪ همت كنید از كوتاه‌ترین جملا‌ت و پاراگراف‌ها در نوشته آگهی به کار گیری كنید تا اطلاع رسانی شما برای خواننده خسته كننده نباشد .
▪ در حالتی که نوشته آگهی شما طولانی باشد مطمئن باشید كه خوانده نخواهد شد .
▪ بی آلایش بودن نوشته آگهی فراوان اهمیت دارااست . مطمئن باشید كه یك متن طولانی، منگ كننده و غیر قابل درک كمكی به عملی شدن خواسته‌ی شما نخواهد كرد . حتا ممكن می‌باشد یك خواننده‌ی هوشمند را از تلاوت آگهی‌های بعدی شما نیز منصرف كند .

طراحی سایت در مشهد
▪ موفق‌ترین آگهی‌ها، ساده‌ترین و روان‌ترین آن‌هاست . چرا كه فقط در ایالات متحده آمریكا حدود یك هفتم مردمان (نزدیك ۴۰ میلیون نفر) در خواندن یك اطلاع رسانی استخدام و یا نوشته یك صورت‌حساب با مشكل روبه‌رو می‌باشند .
▪ البته این آمار مربوط به كشور آمریكا هست . البته دیدنی می باشد بدانید كه آمار بخش اعظمی از كشورها از این نیز بدتر میباشد .
▪ متاسفانه اكثر افرادی كه از اینترنت و سرویس ها خرید اینترنتی استفاده می‌كنند از مهارت‌های تلاوت و صحبت كردن متعددی برخوردار نیستند . براین اساس نوشته شما بایستی فراوان بی آلایش و در مرحله سواد عموم خوانند‌گان باشد .
▪ کارایی كنید محصولی كه از طریق وب به فروش می رسانید دارای گارانتی و اعتبار مطلوب باشد .
متاسفانه اکثری از كسب و كارها تصور می‌كنند كه درصد بالای مشتریان‌ آنها را همچنان در صدر فروشندگان قرار میدهد بنابراین از ارایه گارانتی‌های دارای اعتبار پرهیز می‌كنند . در صورتی كه این تفكر یك تفكر كاملا اشتباهی هست .

حتا در صورتی‌که متاع و یا این که خدماتی كه شما ارایه می‌دهید شایسته ترین باشد تا زمانی كه گارانتی قابل قبولی برای خدمات و تولید ها خویش ارایه ندهید استقبال متعددی از آن به فعالیت نخواهد آمد .
در این موقعیت تعداد مشتریان شما در طول‌ چندین سال ثابت خواهد ماند و یا تغییر‌و تحول چندانی نخواهد كرد . به این ترتیب در صورتی‌که گارانتی متاع شما یك ماهه میباشد تلاش كنید آن را به دو ماه، سه ماه و یا حتا ۶ ماه ارتقاء دهید .
این امر به خوا‌نندگان آگهی شما اطمینان خاطر بیش‌تری خواهد داد و در نتیجه فروش شما را بیش‌تر خواهد كرد .
در نهایت شما باید در آگهی خود نتایج و مزایای جنس و خدمات خویش را به طور كامل به خوانند‌گان شرح دهید . بیان این مزایا اصلی‌ترین قسمت اطلاع رسانی در فروش اینترنتی میباشد .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: