نیازی به سایت
نوشته شده توسط : علی پور


اشخاص متعددی می باشند که تجارت های گوناگونی را رئیس می‌نمایند ، رئیس کمپانی می‌باشند، سرویس ها قابل ارائه دارا‌هستند، جنس و …. البته شاید کمتر از نیمی از این متخصصان که در حوزه های گوناگون دارنده سخنی برای بیان کردن میباشند دارنده یک وبسایت می باشند. بخش اعظمی از این صاحبان شغل ها دیدی از تاثیر داشتن یک سایت برای تجارت خویش ندارد. بخش اعظمی از آن ها با فرض بر اینکه داشتن یک تارنما مستلزم اشخاص بسیار کارشناس می باشد در‌پی آن نیستند و بخش اعظمی اشخاص نیز نیازی به‌این نمی بینند که وبسایت داشته باشند.

طراحی سایت در مشهد

ولی درین در بین صاحبان شغل ها متعددی هم میباشند که درین بینش می‌باشند که با وجود کسب و فعالیت مطلوب و رونقی که در تجارت خویش دارا هستند، دیگر نیازی به سایت ندارد! و یا این که به العکس، میباشند کسانی که با وجود داشتند رشته و صنعت مطلوب مدام به شما این جواب را خواهند اعطا کرد: کسب و فعالیت عبد در دنیای حقیقی هم رونقی ندارد هم اکنون برای این کسب و عمل معدود رونق دیگر چه نیازی به سایت دارم؟!

در گام اولیه شما بایستی افکارهایی که از پیشین برای نداشتند سایت در راز میپرواندید را کنار بگذارید و به دنبال این نوشته ی علمی با ما همپا باشید.

در مقاله ها قبل نیز مزیت های داشتن یک سایت باز‌بینی شده‌است، اما در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم اندکی بیش تر به شرح مورد ها نقل شده بپردازیم تا شمارا کمک کنیم برای داشتن یک تارنما مطلوب با تجارت شما.

عبد تحت عنوان مولف این نوشته‌علمی، در آغاز مخاطبم را صاحبان کسب و کاری قرار می ‌دهم که رونق فعالیت آن‌ها در دنیای تجارت سنتی بسیار عالی است.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: