ا ساخت سایت ریسپانسیو (responsive) بسیار مهم میباشد؟
نوشته شده توسط : علی پور


چرا ساخت سایت ریسپانسیو (responsive) بسیار مهم میباشد؟
ساخت سایت ریسپانسیو (responsive) اکنون “بودجه بزرگی” در طراحی سایت میباشد. ولی در صورتی‌که شما یک طراح نیستید، ممکن میباشد شگفت زده گردید که مضمون‌ این عبارت چه میباشد. شما همینطور ممکن میباشد مطمئن نباشید که آیا وبسایت کسب و فعالیت بایستی طرح وبسایت ریسپانسیو را اجرا نماید یا این که نه، به خصوص در حالتی‌که این معنی را شعور نکرده باشید.

طراحی سایت در مشهد

ساخت سایت ریسپانسیو(واکنشگرا) قادر است به شما در حل بخش اعظمی از خطاها اینترنت سایتتان یاری دهد. وبسایت شمارا mobile-friendly نماید، طرز اکران وبسایت را بر روی دستگاه های با برگه اکران پهناور و کوچک بهبود بخشد و بازه زمانی وقتی که بازدید کننده برای بازدید تارنما شما می‌گذارند را ارتقاء دهد. همینطور می‌تواند به شما در درجه بندی سایتتان در موتورهای کاوش یاری دهد.

برای کسب داده ها طولانی تر در زمینه‌ی اینکه چرا ساخت سایت ریسپانسیو برای تارنما کمپانی شما بسیار مهم میباشد، ادامه متن را مطالعه فرمایید و همینطور جوانب مثبت و منفی طراحی وب سایت ریسپانسیو را که گذشته از سپرده گذاری در یک پباده سازی دوباره می بایست بدانید را بخوانید.

 

طراحی وب ریسپانسیو چه می باشد؟
نخستین اینکه، در اینجا یک توضیح سریع از طراحی وب سایت ریسپانسیو یا این که واکنشگرا و روش کارکرد آن بیان می‌کنیم. اصولاً طراحی وب سایت ریسپانسیو یک پروسه طراحی وب میباشد و منجر می‌گردد تا به صورت اتومات صفحه های اینترنت و محتوا و موادسازنده آن متناسب با اندازه گونه های ورقه اکران مقیاس پذیر شود و به نیکی اکران داده شود. طراحی وب ریسپانسیو بازدارنده این می‌شود که تصاویر، بزرگتر از پهنا برگه اکران باشند و از انجام عمل مازاد برای قرائت مطالب در دستگاه های گوشی بوسیله بازدیدکنندگان، مانند پیمایش به چپ و راست و یا این که زوم کردن برای مشاهده محتوا خودداری مینماید.

انگیزه پایانی ساخت سایت ریسپانسیو این میباشد که از تغییر‌و تحول اندازه غیر ضروری، پیمایش، زوم و یا این که مسافت دادن که در وب سایت هایی که برای دستگاه های متعدد باصرفه نشده اند چهره می‌دهند، اجتناب شود. اکثر وقت ها هدایت درین وب سایت ها بسیار مشقت بار میباشد و حتی ممکن میباشد هزینه شما مشتریان بالقوه ای باشد که از کارایی برای یافت کردن چگونگی انجام امور در وبسایت شما ناامید گردیده اند.

ساخت وب سایت به طرز ریسپانسیو همینطور جایگزین نیاز گذشته برای پباده سازی یک سایت منحصربه‌فرد تلفن همراه برای یوزرها موبایل های هوشمند میباشد. فعلا، به جای ساخت سایت های متفاوت برای اندازه های متفاوت ورقه اکران، میتوانید فقط یک تارنما را پباده سازی فرمائید که به طور اتومات مقیاسش کوچک یا این که وسیع میگردد تا مطابق با دستگاه متبوع شما باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: