در کانال Display گوگل
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد بیش تر از 20 اندازه گوناگون موجود هست. هر سایتی که به عضویت کانال Display گوگل در میاید (که به Google AdSense شناخته میگردد) ابعادی را تعیین می‌نماید که با دکورا سیون و ساختار تارنما آنها همخوانی داشته باشد، به این ترتیب در صورتی‌که می‌خواهید تبلیغات شما، صرف حیث از این بعدها، در وبسایت های متعدد اکران داده شود، شایسته ترین عمل این میباشد که تبلیغات Display خویش را در بعدها گوناگون ساخت نمایید.

تبلیغ دهندگان می‌توانند هم تبلیغات تصویری متحرک و هم اثبات را به یار و همدم تبلیغات HTML5 در بعدها ذیل، به کانال Display گوگل طولانی تر نمایند:

 

به خاطر داشته باشید که اندازه تصاویر برای تبلیغات در کانال Display گوگل ادوردز نباید بیش از 150KB باشد و میتواند این فرمت ها را داشته باشد: GIF, JPG, PNG, SWF, ZIP.

ضروری میباشد که تبلیغاتی تولید فرمایید که با تمام بعدها لیست بالا مطابقت و همخوانی داشته باشند. در شرایطی که در این مورد کوتاهی نمایید، معیار دسترسی شما در کانال Display محدود خواهد بود و تبلیغات شما در بعضی از وبسایت ها نشان داده نخواهد شد.

این انتظار می رود که تبلیغات تصویری یا این که رسانه ای بی نیاز، نسبت به تبلیغات متنی، نسبتاً نرخ کلیک به اکران دو برابری داشته باشند، ولی نرخ کلیک به اکران این تبلیغات معمولا کمتر از واحد سنجش انتظار میباشد. چرا‌که گوگل میتواند بیشتراز یک تبلیغ متنی را در یک بلوک قرار دهد ولی در به عبارتی فضای تبلیغاتی فقط می‌تواند یک تبلیغ تصویری را قرار دهد، به این ترتیب شما می بایست هزینه حداکثری به ازای هر کلیک (max CPC) را برای تبلیغات متنی که در یک بلوک تبلیغاتی قرار می‌گیرند را اضافه نمایید تا به جای آنها تبلیغ تصویری در آن رده به اکران درآید.

در صورتی قابلیت ساخت تبلیغات تصویری برای شما نیست، می‌توانید از Google’s Display Ad Builder به کار گیری نمائید، با این درحال حاضر قطعا یک عبارت فراخوان به فعالیت یا این که پیام مارک خویش را در هر مورد از تبلیغات خویش بگنجانید و از پباده سازی به کار گیری نمائید که با ظواهر و ماهیت تارنما شما هم خوانی داشته باشد.

انگیزه گذاری در کانال DISPLAY گوگل
شما می‌توانید مخاطبین خویش را در کانال Display انگیزه گذاری کرده تا ترازو دسترسی تبلیغات خویش را محدود به کسانی فرمایید که احتمال بیشتری می رود که به تولیدات یا این که سرویس ها شما عشق مند باشند. به‌این خواسته می‌توانید از رویکرد های ذیل مبادرت نمائید:

انگیزه گذاری نمایش خانه تبلیغ (PLACEMENT TARGETING)
این جور از انگیزه گذاری به قابلیت و امکان گزینش وب سایت هایی اشاره دارااست که مایل می‌باشید تبلیغات شما در آنان به اکران دربیاید که در واقع بیشترین در اختیار گرفتن در امر گزینش نمایش خانه تبلیغات در کانال Display را به شما میدهد. این قابلیت و امکان برای انگیزه قرار دادن یک تیم جمعیتی مختص کارآمد میباشد و این زمان را در دست تبلیغ دهندگان قرار می‌دهد تا در پی وب سایت هایی باشند که مورد عمل آن‌ها بسیار در حدود علایق مخاطبین انگیزه آن‌ها میباشد.

براین اساس در شرایطی‌که سایت ها و سالن های مصاحبه خاصی وجود دارا‌هستند که شما حس میکنید به کسب و کارتان مربوط می باشند و این احتمال را می دهید که کسانی که به سرویس ها شما عشق و علاقه مند میباشند از این تارنما ها و سالن ها بازدید می‌نمایند، آن‌گاه بایستی درین وب سایت ها تبلیغ فرمایید. با به کارگیری از Adwords Display Planner میتوانید سایت هایی که تبلیغات کانال Display را اکران می‌دهند و شبیه سایت هایی می‌باشند که شما مایل می باشید تبلیغات خویش را در آنان به اکران بگذارید، را پیدا نمائید.





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: