مخاطب را جلب تارنما خویش کنیم
نوشته شده توسط : علی پور


جلب دقت
برای اینکه مخاطب را جلب تارنما خویش کنیم بایستی مطالب سایت و همینطور عکس ها و پیوند های هدایت کننده(میانبر) را در وضعیت قابل قبولی از وب سایت در اختیار بگذاریم استعمال از فونت مطلوب،رنگ مداد،لینک و پیوند های میانبر قادر است در جلب اعتنا استفاده کننده مفید باشد.دقت داشته باشید که حداکثر استعمال از رنگ در وبسایت سه و غایت چهار رنگ هست.

 طراحی سایت در مشهد
رعایت مسافت
در ساخت سایت رعایت مسافت در بین متن‌ها ،عکس ها و بقیه عنصرها تاثیر بسزایی دارااست چون رعایت نکردن این فواصل سبب ساز خستگی دیده تماشاچی میشود.رعایت مسافت میتواند در تعادل پباده سازی تاثیر داشته باشد.
لینک و پیوند های میانبر (NAVIGATION LINKS)
برای اینکه یوزرها بتوانند به راحتی و با سرعت اضافه به داده ها و محتوای وبسایت دسترسی پیدا نمایند بایستی منوی تارنما شما دارنده پیوند های مشخص و معلوم باشد همان بازدید کننده شرایط خویش را بعد از یک‌سری جور بندی شناسایی نماید.منوهای درختی مثال ای از منوی استاندارد میباشند.
به کارگیری از خودکار مطلوب
به کار گیری از فونت خوانا و مطلوب برای وب سایت از اصولی مهم در طراحی وب هست.تلاش نمائید در متونی که می‌خواهید وارد وب سایت نمائید از بولد کردن حروف مهم استعمال فرمائید.همان متن خویش را دستکاری فرمائید.
به کارگیری از تصاویر نادر حجم
بهتر می باشد تصاویری که در تارنما قرار می‌دهیم از حجم پاره ای برخوردار باشد و از فرمت های jpg و gif به کارگیری فرمایید همینطور به کارگیری از تگ Alt الزامیست.
رعایت اصل سئو(با صرفه سای موتورهای کاوش)
سئو به معنای تولید صفحه ها وبی می‌باشد که برای موتور های کاوش ارزشمند و دیدنی میباشد. سئو یک پروسه به طور کامل علمی و نسبتاً زمانبر می‌باشد که جزئیات آن دائما در حالا تغییر‌و تحول می‌باشد. با صرفه سازی صفحه ها اینترنت به‌این معناست که وبسایت شما در نتیجه ها کاوش بالاترین سکو را داشته باشد.به عبارت دیگر لینک و پیوند کاغذ یا این که صفحاتی از وب سایت شما در ازاء جستجوی لغت ها کلیدی مربوط به سرویس ها و یا این که محصول ها وب سایت در بالاترین رتبۀ نتیجه ها کاوش قرار گیرد.
با تولید عبارات کلیدی برای هر کاغذ از تارنما میتوانید میان جستجو گر گوگل در با صرفه سازی تارنما امداد فرمائید.

تثبیت یک اسم تجاری

برای ارتقا بازدید از وبسایت خویش میتوانید پیوند رابطه با ما و تماس با ما‌را در کاغذ اصلی قرار دهید همینطور با تولید اسم ،انگیزه و همینطور لوگوی مطلوب میتوانید تعداد بازدیدکننده از وبسایت خویش را ارتقا دهید.

نکته:لوگو و شعار تارنما می بایست در ابتدا و سمت چپ تمام صفحه های اینترنت قرار بگیرد.

سازگار بودن با همگی ی مرورگرها
طراحی وب سایت بایستی به نحوی صورت پذیرد که با همگی ی مرورگرها قابل انجام باشد.در صورتیکه تارنما از استاندار w3c پیروی نماید تارنما شما با کلیه ی مرورگرها سازگار خواهد بود.
نادر حجم بودن صفحه ها
با گزینش عکس های معدود حجم و همینطور استعمال با صرفه از کدهای برنامه نویسی حجم صفحه ها اینترنت معدود میگردد و دسترسی به صفحه های به دوران کمتری نیاز خواهد داشت.
آزمایش سایت
برای باز بینی اشکالات مو جود در تارنما مطلقا می بایست به آزمایش سایت پرداخت در غیر این رخ تارنما بازدیدکنندگان خویش را از دست خواهد اعطا کرد.





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: