طراحی وب اصولی و استاندارد
نوشته شده توسط : علی پور


طراحی وب اصولی و استاندارد
سال‌ها پیش هنگامی که کانال جهانی اینترنت بوجود آمد شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که روزی میلیاردها طراحی وب به صورت کنونی وجود داشته باشد و اکثر کسب و امور بر مبنا وبسایت باشند. کانال جهانی اینترنت امروزه برخلاف اوایل که تنها برای هدف های نظامی کاربرد داشت توسعه چشمگیری داشته می باشد و برای ارتباطات و هدف های دیگر وب سایت هایی نظیر ساخت سایت آموزشی و ساخت سایت شرکتی و ساخت وب سایت فروشگاهی به وجود آمده می باشد. البته آیا با وجود این تعداد ساخت وب سایت هر سایتی میتواند درین فضای گسترده غالب باشد. طبیعتاً طراحی وب سایت امروز می بایست از استانداردها و مؤلفه هایی پیروی نماید تا امکان رقابت داشته باشد.

ر


اهمیت استانداردها در ساخت سایت
هر مقدار که دوران بیشتری می گذرد رویش در مسئله طراحی وب سایت نیز بیشتراز پیش می‌گردد و اصول و معیارهای ان عوض می شود. استانداردها به گروه ای از شاخص ها و میزان ها گفته می گردد که رعایت آن‌ها در تارنما سبب ساز می گردد فارغ از خلل هم یوزرها از وب سایت شما راضی باشند و هم موتورهای کاوش مانند گوگل بتوانند با تارنما شما رابطه برقرار گرده و در سود ساخت سایت شمارا در نتیجه ها کاوش بین صفحه های برتر حاصل قرار دهند. رعایت اصول و استانداردها در طراحی وب سایت باعث میشود که به کار گیری از سایت شادی بخش خیس شود و با سپری شد دوران بتوان آن را توسعه و گسترش اعطا کرد.


چرایی طراحی وب سایت استاندارد
اینکه چرا گوگل تأکید دارااست که استانداردهای خاصی را در طراحی وب سایت خویش رعایت فرمائید عوارض مختلفی می‌تواند داشته باشد از پاراگراف اینکه اشخاص کاربر از ساخت سایت شما بسیار متفاوت و متنوع میباشند. ممکن می‌باشد دربین این اشخاص ناشنوا، نادر بینا، فردی با معلولیت های مختص و غیره باشند که آن‌ها نیز این حق را دارا هستند بتوانند از سایت شما به کار گیری نمایند. همینطور با رعایت اصول و استانداردها در طراحی وب سایت موتورهای جستجویی مانند گوگل آسوده خیس می‌توانند تارنما شما‌را در لیست خویش قرار دهند و داده ها بیشتری را از آن در دست بگیرند. این نحوه تامل که ممکن می باشد استانداردها محدودیت هایی را تولید نمایند تماماً خطا است و در واقع اصول و استاندارد ها برا انعطاف پذیری و استفاده کننده پسندی ساخت وب سایت هست و شما در بیش تر قسمت های تارنما می‌توانید خلاقیت مختص خویش را داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: