۵.اکران یک چیز در یک دوران معلوم
نوشته شده توسط : علی پور


۳.فراخوانی برای مبادرت را در بالای برگه قرار ندهید


بازدیدکنندگان ممکن میباشد وقت بیشتری را در برگه اینترنت‌وبسایت شما بگذرانند ولی این بدان مضمون‌ وجود ندارد که مهیا مبادرت و یا این که خرید می‌باشند. فراخوانی برای مبادرت معمولا در تحت برگه انجام می شود.

طراحی سایت در مشهد

طی یک تحقیق که 25 میلیون بازدیدکننده را آیتم تجزیه و بررسی قرار اعطا کرد دریافتیم که طولانی تر تضارب‌ها در تحت کاغذ رخداد می‌ افتد. فقط به دلیل آن که محتوای جان دار در بالای برگه قابل مشاهده می باشد لزوما بدین مضمون‌ وجود ندارد که موثرترین مکان برای فراخوانی مخاطب هست.

۴.یک برگه طولانی بسازید که به تمام سوال های بازدیدکنندگان جواب دهید
پیکسل‌های بیش تر یعنی فضای بیش تر برای جواب به سوال های، پرداختن به اعتراضات و اضافه کردن شواهد حمایتی. در صورتیکه بازدیدکننده پاسخی برای یک سوال مهم پیدا نکند به راحتی تا تحت برگه تکان می کند و وقتی که راضی شد قرائت را متوقف مینماید.

۵.اکران یک چیز در یک دوران معلوم


چیزی که معمولا طولانی تر مشتریان در هنگام استارت پروژه طراحی وب سایت به ما میگویند معمولا این پاراگراف می باشد: «اینجانب یک پباده سازی منزه و امروزی را دوست دارم.». بازدیدکنندگان فضای آشفته را دوست ندارند. درواقع آن ها فضای سپید را دوست ندارند بلکه پیچیدگی بصری معدود را دوست دارا‌هستند.

در سال 2012 گوگل تصمیم گرفت که بداند چه اینترنت‌تارنما‌هایی از نگاه بازدیدکنندگان قشنگ می باشند. این یک مطالعه درمورد آسانی با یک اسم بسیار پیچیده بود: «نقش پیچیدگی بصری و مثال‌سازی اول درمورد برداشت اولیه از اینترنت‌وب سایت‌ها: همت در سمت و سوی فهم احکام زیبایی‌شناسی».

آن ها در‌این تحقیق دریافتند که طرح‌های پیچیده معدود‌خیس تحت عنوان زیبایی فهم می گردند.

۶.طرح‌بندی استاندارد به کارگیری فرمائید


به عبارتی تحقیق گوگل نشان اعطا کرد که مثال نخستین بالای کاغذ نیز با زیبایی شعور گردیده رابطه دارااست. به عبارت دیگر از طرح‌های خیره کننده و غریب در اولِ کاغذ استعمال نشده و اینترنت‌سایتی که از استانداردها پیروی نموده است طولانی تر موردپسند قرار گرفته می‌باشد.

وب سایت‌هایی که تحت عنوان زیباترین وب سایت‌ها محسوب میگردند دارنده مثال‌های اول بالا و همینطور پیچیدگی بصری نادر می‌باشند که هر دو این مورد ها معمولی و پاک فعالیت گردیده‌اند.

این بسیار خوب میباشد که شما مارک خویش را متمایز فرمائید ولی درمورد دکورا سیون وب سایت بهتر می‌باشد که بی آلایش کار نمائید.

۷.از فضای کاذب انتهای کاغذ بپرهیزید
اینترنت‌وبسایت‌های امروزی بازاریابی به ویژه صفحه ها فروش اکثر وقت ها با بلوک برگه ساخته می شوند. این بلوک‌ها ستون‌هایی از محتوا می باشند که اکثر وقت ها با یک تصویر هم جهت و متن در طرف دیگر در یک ردیف واحد جریان می یابند.

در اینجا یک تصویر از کاغذ خدمت عادی در اینترنت‌وب سایت ایجاد سرب آورده شده‌است. همان گونه که در نمودار نشان داده شده‌است پاورقی از رنگ پس‌قضیه تیره‌تری برخوردار‌است، بدین ترتیب بخش اعظمی از وب سایت‌ها این عمل را انجام میدهند.

۸.از طرح کشویی یا این که چرخان پرهیز کنید
این طرح‌ها سال ها دوست داستنی بودند و مشتریان آنان‌را دوست دارا هستند. البته مشکلی که موجود است این می‌باشد که بازدیدکنندگان ممکن هست صرفا او‌لین اسلایدها را ببینند. مطالعات متعددی انجام شده که به همین سود رسیده‌اند و دریافته‌اند در‌این گونه طرح‌ها اسلایدهای بعدی نادر‌خیس چشم می شوند و تماس یا این که مبادرت به کلیک کرد برروی این اسلایدها نسبتاً بعید می‌باشد.

این طرح‌ها ممکن می‌باشد دوست داستنی باشند ولی به کار گیری از آنان برای سیاست داخلی خوب می باشد خیر برای بالا رفتن نرخ بازدیدکنندگان.





:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: