تفاوت وب سایت استاتیک با داینامیک چه چیزی است؟
نوشته شده توسط : علی پور


تفاوت وب سایت استاتیک با داینامیک چه چیزی است؟
اساسا سایتهای ایستا یا این که استاتیک، سایتهایی میباشند که ضرورتی برای تغییر و تحول مداوم داده ها آن ها شم نمیشود. اینگونه تارنما ها معمولا صرفا جهت معرفی کاربرد دارا‌هستند. عملیات آپ تو دیت رسانی محتوای وبسایت به‌تدریج فیس می پذیرد و نیازی به ارائه سرویس ها به هر صورت به طور آنلاین در اینگونه سایتها چشم نشده می‌باشد. صد رد صد مخارج طراحی وب سایت برای اینگونه وب سایت ها کمتر از گونه دیگر هست اما چنانچه که بخواهید تغییری در تارنما تولید نمائید بدون شکً می بایست از طراح خویش بخواهید این فعالیت را برای شما انجام دهد زیرا وبسایت پنل مدیریتی ندارد. غالباً برای آپ دیت رسانی از شما هزینه ای اخذ میگردد.

طراحی سایت در مشهد
در مقابل سایتهای پویا یا این که داینامیک، نیاز به تغییر تحول مداوم داده ها و محتوا داشته و سازه به نیازمندی و کاربرد تارنما، پباده سازی و بسط می‌یابند. مخارج طراحی وب سایت و حفظ اینگونه وبسایت ها طولانی تر از وب سایت های استاتیک بوده اما مخارج بعدی را به دنبال نخواهد داشت.
درین دربین می شود به قسمت بندی در‌حد اواسط سایتهای پویا و سایتهای ایستا رسید، که می اقتدار به عنوان سایتهای نصفه پویا به آنان اشاره داشت.در سایتهای نصفه پویا ، ضرورتی جهت تغییر تحول محتوا و داده ها وبسایت چشم نمی‌شود، منتهی ارائه خدماتی همچون قابلیت رابطه با بینندگان از روش فرم های یگانه و یا این که ارائه سرویس ها و کالاهای اثبات از روش سایت را می اقتدار با برنامه نویسی بخشی از وبسایت آماده نمود.
فواید تارنما های داینامیک:

سوای هزینه آپ دیت رسانی.
دارنده پنل مدیریتی برای انجام تغییرات بوسیله یک فرد با علم عادی.
ساخت بی غایت ورقه، بی غایت نوشته در وب سایت فقط با یکسری کلیک.
حجم پائین دیتا خصوصاً برای تارنما های پهناور.
قابلیت و امکان آپ دیت رسانی 24 ساعته بوسیله شما.
رئیس سئوی قدرتمند (برای بالا بردن درجه تارنما در موتورهای کاوش مثل گوگل، آپ دیت شدن مداوم وب سایت لازم میباشد. بدین ترتیب وبسایت های سئو، عموماً داینامیک پباده سازی می‌شوند.





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: